U signu infanciatu

Comu regula, ghjè accettatu per parlarà di un omu, immaterialmente morariu, ch'ellu hè infantile.

I psicologici anu definitu l'infantilismu cum'è a presenza di traccevuli in u cumportamentu di un adultu chì hè carattarizatu da un cumpurtamentu immateriale. U rapportu cù un omu infanzia sò difficiuli di custruisce, perchè ùn hè micca indipendenti.

Signs of infantilism in l'omi

  1. Ùn li piaci micca u so travagliu, ùn ùn riceve u satisfatoriu murali o materiale da ella, ma per anni si tira à sta "strap", denunzendu constantemente è promettenu per truvà un altru travagliu, senza fatt'à piglià l'action.
  2. Parechji donne ùn capìanu micca cumu si cumportanu cù un omu infanzia, se ellu puderebbe andate è bè esplicà, è prumetti, ma quasi mai hà cumpletu u promessi. Un tali omu pò fà cidiglià , ma ùn deve esse nantu à elli sottu teme pretexte, più o menu creditu.
  3. A cumunicazione cuntenutiva cù a me mamma (chjassi, currispundenza, visite constante, cunsezioni endireziu cù questu, ancu a più chjesa)
  4. A maiò parte di e donne ùn capiscenu micca cumu viaghjà cun un omu infettatu, se ùn hà micca esitatu a so impietà è incapacità di capiscenu i sughjetti di u ghjornu.
  5. Se ùn ci hè nimu madre vicinu, è ancu hà decisu di fà una relazione cù una donna, ellu circà un cumpagnu di vita in basa à a relazione "figliolu-mare", cun l'aspirazione chì hà da piglià a cura di tutti i prublemi è i prublemi, cum'è a mamma hà fattu, è Serà un maritu bellu cum'è figliu.

L'omu Infantile: i so signali sò assai ricunniscianu. In regula, questu hè una persona chì hè pronta per vive in tutta a so vita in una certa festa di l'ubbidenza, chì ghjera creata da ellu per una mamma cù forza forte di disprezzione è timida da l'affare di a vita. Hè "cunnoscile" ciò chì u so figliolu uverna e dittassi a so vuluntà a so vita, sopratuttu da chì u figliolu riceve in tutta a cura di "eterna". Oghje chì e mo mammi buscan indipendente i sposi è e donne per i so cimi - "picciotti".

Ùn pensate micca chì l'omu infanti hè simplicu in a cumunicazione: hè assai difficiule per ellu, per quessa, abbastanza spessu, se stu omu attrae una donna cun quarchi cosa, hà una quistione per riparà a so conscienza tortuosa di una mamma forti è vulgari, è cumincià à vive in normalità cun ellu.

Questa cumpagnia hè difficiuli è micca sempre solu solu, se l'omu stessu ùn senti micca questu bisognu è ùn capisce chì a vita ùn deve mudificà in modu radicalmente.