Signs on Evdokia u 14 di marzu - a storia di u vacanze, omens, rites

Pocu sapienti chì quasi ogni ghjornu, ci hè una festa, chì pò esse chjesa è / o folk. Ci hè signalate in Evdoka u 14 di marzu è cun quellu ghjornu sò parechje superstitions, tradizioni è rituali, chì si vinaru in l'antichità.

San Evdokia 14 di marzu

Sicondu e tradizione ecclesiasticu, u 14 di marzu, a festa di San Euduna cascata, chì ghjera martire. Trà i pòpuli, i so altri nomi sò cumuni: Vesnovka, Plyushchikha (perchè a neve cuminciau a fogglerà è scatteghja) è Ci sottu (cum'è u ventu caldu hè culpitu da u colpu). Hè cresce chì u ghjornu di Evdokia - l'iniziu di a primavera, cusì à l'antichità, a ghjente era obligata di celebrà stu festa, chì invoca a calidez, benessiri è felicità in a so casa. Inoltre, questa festa hè stata cunsiderata annu novu per i nostri babbi, da quellu tempu cadutu l'1 di marzu in u vechju stilu.

Evdokia 14 marzu - a storia di u vacanze

A Vita Eudocia ùn pò micca chjamata simplicità, in particulari da a so morte hè statu viulente, per quessa, secondu a legenda, per a so fideltà, u Signore hà cunfidatu u drittu di decide quandu a primavera hè stata. Hè cresce chì u santu hà e chjavi cù u quale abraia a porta, allughjendu in u calore. Prima di u ghjornu di Evdokia, u 14 di marzu, a ghjente ùn principia u travagliu di campu, cum'è chì u santu pò ghjustà annantu è u friddu sarà sbulicatu.

Dapoi u tempu anticu ha statu assai piacè di saludarà Evdokia, perchè a ghjente hà urdinatu una festa. I Signs in Evdokia u 14 di marzu indicate chì ùn pò micca esse tristi per attraversà a primavera. E donne di a matina hà fattu pani è posti albitri - cookies speciale. Mentre pudessi è rende a pasta, leghjite u plotteru, dumandendu u benessimu è a felicità per a so famiglia. Inoltre, e donne chjucu dettu a primavera, per ellu si pichjenu à u tettu, o partutu pè a muntagna, è cantà u piuma.

Elementi Folkuali nantu à Evdokia

Sicondu i superstizzioni di u 14 di marzu, assai donne di l'Antichità anu cunsideratu «u ghjornu di una donna», quandu a cosa anch'ella cun è u muvimentu a un novu. I Signs in Evdokiya dicenu chì u valore più preziosu di questu ghjornu hè diluutu l'acqua, chì hà un grand poder. Hè stata purtata à a casa per lavà è lavà i so figlioli. Hè ancu allungatu e so pareti per fà tuttu felice è sanu à a casa.

Quantu cume u ghjornu di Evdokia hè cunnisciutu, è serà utile per amparà circa un signu:

  1. L'acqua fubbe coletta è chjusu da una canna, è dopu hè sappiutu in un locu illuminatu. Adupratu quandu e ghjente o animali eranu malati.
  2. Un omenu bonu era per sente u cantu di a farina di farina, chì infurmatu di a venuta da primavera.
  3. Sicondu i segni in Evdoka u 14 di marzu, versu a sera, e donne pusciavanu e piantini, è in a maiò parte di i culori era culore. Hè struitu chì i machadi criscinu maiò è ùn si pèrdite per i fretu è i pesti.

Evdokia - signali di u clima

Quandu a primavera hè ghjuntu nantu à stu ghjornu, a ghjente era particularmente attente à i signori climatichi, perchè cun l'aiutu aiutanu urganizà a sementia di u frumentu è di altre culti. Signori famosi di u clima per Evdokia u 14 di marzu:

  1. Sì u soli è cálido è u sole sia brillanti, significa chì a primavera hè aggradèvule è si pò cuntà una bona racolosa di granulinu, funghi è legumi. Eppuru u signu predica un veru calore è un bon feghja.
  2. Signori di u populu in u 14 di marzu dicenu chì quandu si in quellu ghjornu hà cuminciatu à pioggia, ci sarà una bona regola di u pane. A nebbia scura ancu parlendu di questu.
  3. Sì stu ghjornu hè friddu, ci sarà una maladrina di u scherzu, è una tempesta predice u fretu per un annu. Ùn aghju micca un rapidu scaldamentu.
  4. Per vede cumu i gaddini schjarziastini l'acqua fate chì i ghjàllichi cuntinuanu per un bellu pezzu, è ùn puderebbe wait for heat in u prubleu vicinu.
  5. I icicles larga indicanu chì u linu serà bè.
  6. Sì l'Evdokia Plyushchikha hè ghjuntu, i segni dici chì una guttizia sonora annantu à questu ghjornu prumove un veru caldu.
  7. U Flood significa chì ci saranu assai grass in i pratiche, è u bisti saranu san. Sì i fiumi ùn spàrghjinu micca, allura l'erba hè stata tardata.
  8. Quandu i cresii cresciunu forte in questa festa, cresce una crescente prima.

Signi isulani u 14 di marzu

U ghjornu di Eudokia ùn hè micca solu un locu naziunale, ma ancu una festa di a chjesa è hè cunsideratu chì in quellu ghjornu hè necessariu di andà à a chjesa in a mattina. I Signs u 14 di marzu sò cunsigliati per necessariu pricà per a salute è u benessimu di i so amori. Se ùn ci hè micca manera di fà questu in a chiesa, pudete leghje e pricati in casa. Inoltre, hè cunsigliu per mette una candela in u tèmpiu per u ripòsu di i persone mortu.

Evdokia 13 di marzu - i diritti di u populu

Quandu parechji vacanze tradiziunali assuciati da parechji ditagli, chì s'amuse a saviezza di più di una generazione. In a maiò parte di i casi, sò simili à i signa in Evdokia u 14 di marzu:

  1. I pigghiatu da Eudokia pè u ghjornu di Petru Cristu.
  2. Se Yavdokha ciume torci - l'invierno hà longu spertu u campu.
  3. Quandu u celu hè giornu nantu à Yavdoh, l'estiu serà prigozhee, se chiuve - l'estiu serà cale è umitu, se a neve - per a vendita è bonu meli.
  4. Evdokiai hè ghjuntu à l'affari di i campagnoli: sguassate u sokha, ripareghja u rinu.
  5. Avdotya-primavera surgenti. Evdokia - soppiari l'inziccatu, sottu u livellu hè mullutu.
  6. Evdokia hè russa, è a primavera hè russa. Cù Evdokia-plyuschy prima chiuvule.

Rite in Evdokia u 14 di marzu

Molte tradizioni è riti hè assuciatu cù questa festa, per esempiu, se una persona hà vistu una tragne, ci hè necessariu di tirà un pocu di terra in questu, dicendu à u stessu tempu: "In voi, aghju, in u nidu!". U ghjornu di Evdokia in March hè cunnessu cù tradizioni such:

  1. In u ghjornu, l'omi truavanu nivi, è di u boscu si purtaru i rami è calentò l'furne per chì a primavera hè calda.
  2. À a sera, sottu u limitu, avete bisognu di un ragnu dapustu è se si firmava in a mattina, significa chì a primavera hè fridusa.
  3. Da quellu ghjornu, e donne anu pigliatu à tumbà, praticanti prima di l'iniziu di sementa. I prudutti findi sò blanchi in u mari di u marzo, è ricivete qualità speziale.
  4. 14 di marzu hè cunzidiratu un ghjornu di limòsine è hè cunsigliu per serve micca solu per elli, ma ancu u mortu. Per mezu di e boni atti, u mortu sò pardunati di i so piccati. Pruvemu à fà l'omosessualità modestly, perchè nimu ti vurà.