L'inventa hè credenzii è rituali, chì ùn pò micca esse fattu à u Signore?

Duranti l'annu, i crìvuli celebranu e festi di a chjesa, chì sò impurtanti per tutti. Tutti l'anu pussutu i so reguli è i tradizioni chì sò furmatu durante parechji anni. Annualmente u 15 di frivaru, hè cumunitu per celebrà u Salvadore di u Signore.

Chì significà a Fiera di u Ghjornu?

A celebrazione di a chiesa, dedicata à Cristu è a Theotokos, hè chjamatu Sretenie. Hè una festa di 12 ghjorni, chì significa chì hè nantu à a lista di 12 grandi in u calendariu cristianu. A parola "acquistata" hè traduciuta cum'è una reunione. U 40 di u ghjornu dopu a nascita di Cristu, a Vèrgine Maria hà purtatu à a chjesa per u battisu, è u 15 di fugliale era cunsacratu è hà amparatu u mondu. Hè cresce chì in questu mumentu ci era una reunione di duie epochi: l'Antichi è i New Testament. A festa di a cresia Intravata hè impurtante per tutti i cristiani chì avianu visitatu u tempiu è pricà per quellu ghjornu.

Dapoi u tempu anticu, crede ch'è in quellu ghjornu ùn hè micca invernu cù a primavera. Dopu stu triunfu, i campagnoli cuminciaru à preparalli per u travagliu in i campi. In cunfessione, i credii è i rituali nantu à u clima si sorghenu da a osservazione di i persone:

Chì ùn pò esse fattu nantu à u Dia di u Signore?

Ci sò parechje ghjorni di a iglesia anu una lista di casi chì sò prutititi. In a maiò parte di casi, sò stati creati in modu chì una persona ùn deve esse distractatu da a fede è un solu affare cun boni atti. Ci hè una lista di e cose chì ùn pò micca esse fattu per l'invenzione:

  1. In questu ghjornu hè pruibitu di disputa è ancu pensate à e cose dolce.
  2. Hè impussibile di esse fora è di rializà altre travagliu nantu à i festi di a chjesa. Sta tradizione nasciuta quandu u cristianu era solu per esse risaltu in Russia, è poi a religione hè statu imposta ind'è u persone.
  3. Ùn valore nantu à questu ghjornu per andà per longu distanzi, postu chì ci hè un risicu per pudè finisce malamenti.
  4. In u Stenja, i cumercii è i rituali sò aduprati quelli chì anu appiegatu in tempi antichi, per esempiu, ci hè signu chì ùn hè megliu ùn mancassi a casa à tuttu (fora di a visita in a ghjesgia), perchè pudete pèrdite sore.
  5. Ci hè una superstizioni più cunnessu cù soldi, perchè ùn hè impussibile di mette un purse nantu à a tavula questa ghjurnata, perchè pussibule attirà l'energia monetaria di ellu stessu.

U Nume di u Signore - chì fà in questu ghjornu?

Curie parranu di l'impurtanza di capiscenu l'essenza è u putere di a festa, chì questu aiutà à surveghjanu una riunione cù u Signore. Questa festa offre a chance per riceve a salvezza per vene à u pentimentu. Fighjendu cumu celebrà u Salvadore di u Signore, vale a dicerà chì in questu ghjornu hè impurtante di passà à u serviziu in a chjesa. A festa finisce cù una festa grande, chì hè sicura chì si pò esse servita cù pancakes, chì hè un modu di preparazione per Shrovetide.

In questu ghjornu, i candelli sò lumi nantu à u Salvadore di u Signore. Sta tradizione passò da i cristiani in u 17u seculu. A cunsicazione di candele hè tenuta in memoria di l'obligazione di Mosè per sacrificà à Diu ogni primu enfasi. Hè ancu un signu di santificazione è purificazione. A candela di Sretenskaya hè un recordatu per ogni persona chì u focu di a Grace di Diu hè una ardente in eternu. Hè ricunnumintatu inciccià in i tempi difficiuli, per turnà à e Pertenece Eterna è purifite di energia negativa.

Una altra tradizione impurtante hè a cunsacratge di l'acqua à u Salvadore, chì hè apprezzata in un par cù l'Epifania. Sicondu i tradizioni antichi, u liquidu ùn era micca purtatu in u tèmpiu per a santificazione, ma hè statu recullatu da i icicles. À u tempu, era persu è l'acqua sacra hè stata rapida per esse recruiti in a chjesa. Aduprà in casu di stu casu:

Quantu preghjudizi sò lettenu per u Sentinella?

A tradizione di ogni creadoru hè una preghiera chì pò esse pronunzata in a ghjesgia è in casa. In questu ghjornu hè stata costumata a gràzia di Cristu è a Mamma di Diu. Dapoi u tempu anticu, crede chì a prichera per u Salvadore mandatu da a mamma di Diu hè di grande putere. Hè destinata à i persone chì vulete truvà u so amori, acquistu di a prutezzione è a prutezzione, anu preguite è cusì. Ghjesù Cristu hè à pricà per i so figlioli nantu à a salute è a prutezzione.

Chì conspiracies sò lighjate per u Sentinella?

Sicondu i tradizzioni pagani, i ghjorni di e festi di l'egliu sò u tempu più riesciutu per aduprà parechji rituali. I Rituali per u Sacramentu anu un putenza speciali, aiutanu à ridivanu di tuttu u male è à migliurà a so vita. Ci sò parechje ricunniscenze nantu à cumu fà riti cunducta accertabili per averanu u travagliu:

  1. Hè necessariu di leghje a cuspirazione per a Seness sola.
  2. Ùn pudete micca dettu qualcosa à l'usu di magia.
  3. Hè impurtante d'observà tutti i matte di u ritu è ​​sincertazione di crede in un risultatu pusitivu.
  4. U testu di a cuspirazione hè ricumandata per apprendre da u core, ma se hè difficiule, rescate cù u vostru propriu mani è leghje.

Una cuspirazione per i soldi in u Salvadore di u Signore

Dapoi u tempu anticu, e persone anu fattu rituali per a furtuna è di benessere. L'inventi, i credi è i rituali di quelli chì sò furmatu durante parechji anni hè u tempu ghjughju per trattà i prublemi finanziarii è atraisce i fiaschi di materiale per noi. Hè necessariu di accumincià a ceremonia prima di u novu è megliu nantu à un stomacu vacanti.

  1. Pigliate un bicchioru vetru è fate acqua santu à questu.
  2. Puscià nantu à a tavula, chì vale a prevene chì un pezzu biancu patevule.
  3. À ogni latu di u biccheri, ci vole à chjusciri da a caghjula consacratu.
  4. Averete lighjendu u Prayer di u Signore, è poi, edite trè pezzi peti.
  5. Dopu quì, pusò u vitru in u locu, ghjustu versu ellu è dì à trè volte l'inturnianza di soldi per incontru.
  6. E candele ci vole à crede da cumpunimentu, ma puderete bevi d'acqua per trè ghjorni, dividendu mentale u volenu di u líquidu restante.

Argine in amore pè e vacanze

I rituali di magia bianca sò aduprati da e donne di i tempi antichi per affruntà cù a so alma di l'anima, anziamatu cunxiteghja, fà relazioni è rinfurzà i sentimenti. I ritimi di amuri sò cunsiderate i più populari. Piuttostu spessu, cospirazioni è rituali sò usati per a Sentenza, chì aiuta per truvà u so veru amuri. Perchè u ritu, preparanu una acqua è una cannila consagrazione in a chiesa, è ancu un icona "u Salvadore di u Signore". Pettite tuttu ciò chì davanti à voi è dite a trama.

A cuspirazione di sposa in u Salvadore

Qualchese ritimu nantu à una festa di a chjesa, seranu più efficau chì in un ghjornu persunale. E zitelli chì ùn pò micca casare per un pezzu tempu pozzu usanu cunspirazzi speziale per u Salvadore di u Signore. Hè necessariu per vene à a chjesa, quandu u serviziu ùn passanu, per affichà davanti l'imaghjini di u Salvadore è leghje un testu magic magicu. Dopu questu, avete bisognu di un vestitu di u vestitu è ​​u portanu à mezzani per 13 giorni.

Conspiracy à u Pregnant

Parechje parenti ùn puderanu cuncepisce un zitellu durante un bellu tempu, chì cagiunà à e persone di accunsentà à qualsiasi attivazione per esse diventata da u genitori. Ùn ci discepzioni, perchè pudete dumandà aiutu di i Forzi più Alto. Leculu cunspirazzi nantu à u Slyon à a sera, o in a serata, più importantemente, fate cù un core pienu è cù una fede indeversibile. Perchè a patrona di a donna hè a Mamma di Diu, hè necessariu di circà l'aiutu da ella. U rituali hè presentatu per una settimana.

  1. Prima di l'alba, hè necessariu di cercà in a stanza, facci à l'Est è ponu un specchiu davanti à voi chì vi pudete vede a vostra rifarenza.
  2. Stretch your belly, imagine in pusizione. Pidite l'aiutu da a Mamma di Diu in questu mumentu.
  3. Pigliate una piccula cantata di meli è dicenu à questu cunferma u numeru 1. Allora u manciatu deve esse manghjatu no solu da a donna, ma ancu da u so maritu.
  4. Dopu questu, avete bisognu à andà à a ghjesgia è cumprà l'icona "Un ghjornu inesperatu" è veli sacri.
  5. Prima di vultà à u lettu, mette un icona à pusà vicinu à u lettu è lume una candela appoghju. Una donna avissi leghje a conspirazione numèrica 2 vicinu à l'icona.

L'invenzione - una cuspirazione à una purse

Se ci sò prublemi finanziarii, da u 15 di ferraghju hè u tempu ideale per migliurà a situazione è atraisce a prosperità finanziaria. Quandu a situazione cambia, hè bisognu di ringrazià à l'omnipotente fendu una candela in a chjesa . I parcorsi è i rituali per a presentazione di u Signore sò cunnisciuti da i tempi antichi, per esempiu, portanu un rituali cù una purse, è deve esse fatta 7 ghjorni.

  1. Hè impurtante per ritirà è cuncintràli nantu à a vostra vuluntà.
  2. Pigliate una borsa cun soldi è a aperta (questu hè appiicatu à tutti i rami).
  3. Dopu questu, hè necessariu di dichjarà una conspirazione speciale.

Privorò nantu à a presentazione di u Signore

Molti picciotti lonelani utilizzanu a magia di questu ghjornu per attruvarà u zitellu chì piacia. Privorot nantu à u Prugaria facilita à avè sentimenti in u core di una persona estimata. A magia accumincia a attu dirittu dopu a tradizione magic. Ricurdativi chì i putenzi Altri aiutanu solu quelli chì anu sentate sinceramente è avete boni intenzioni. Hè necessariu di andà à a chjesa è si facia di fronte à u sole, perchè chì trà ellu è a faccia sò cume. Dopu quì, pudete sparite silenziu un testu charming.

A presentazione di u Signore hè una fortuna di cena di veli

A divinazione hè una di e tradizione più popolari trà e persone in e feste iglesia. Cù u so aiutu, pudete amparà infurmazione impurtante nantu à u presente è u futuru. A divinazione per Candela hè una grande opportunità per sapè s'ellu l'annu vinciarà esse successu.

  1. Avemu bisognu à andà à a chjesa per a Missa è difende u serviziu cù una cannila.
  2. Quand'ellu tutte di ritornu, pudete andà in casa, ma ùn pruvate a cannella.
  3. Sì a flame ùn hè micca gassatu in tutta a strada, credi chì a persona serà accumpagnata da a furtuna in tuttu.
  4. Ancu i più boni favuri eranu cunzidirati chì anu falatu nantu à a mani tri pate di cera fossa.
  5. I credenze è i rituali utilizati annantu à u Salvadore anu chinu di mistica, cusì crede chì a candela, u più veloce di tutti, saldia in u tèmpiu, morse prima.