Signs for money

Dapoi u tempu immemorial, a ghjente hà avutu a percepzioni di u populu per fà soldi. Aghju prupunitu per amparà i signali monetariu più cumuni.

Signs è supersticiones quant'è soldi

Hè vale da cumincià, forsi, cù u fattu chì un lot di soldi ùn succede micca. Li prughjetti di diritti ùn piace micca quandu ellu riceve a luci. Ci sò assai prughjetti di soldi è ricchezza, chì quelli di crede - pudete decide solu. Ricurdativi di u principale: avete da pagà per tuttu. È quantu più dite, più riceve. E pigliate in tutti sentiti.

Ci hè un certu patrunu: quellu di più chì tenite in e vostre mani, u pocu desideru chjamate, ciò chì pudete sparte. Ùn bisognu micca chì i soldi hè attentatu à i soldi, per quessa, più chè vo avete, più è crescate.

Ricurdativi chì i soldi quandu aghjustà amassi è cuntenanu contu, i notti in a vostra billetore sianu à menti. U soldi hè amatu chì a ghjente pensanu nantu à elli. Puderanu soldi in casa, perchè i soldi viaghjate à i soldi. Ùn averebbe sfughà contatti, in ogni casu ùn lasci micca. Pudete ancu parlà cù i pezzi è i chjamanu à sè stessu.

Signs associated with money, sorpassate cù a so originalità è a diversità. Ci hè un signu pupulari nantu à u dirittu, guidata da quale avete bisognu di metterà una munita d'argentu sottu u ligame, è ogni volta u ritornu in casa, avete bisognu à parlà à a porta: "Sò casa, u soldi ghjè darrì. Pruvate per fà un picculu muntagna in a cantone, più forte serà, u più forte serà a vibrazione chì nascenu da ellu. Ùn pigliate micca soldi da ellu, per contrà, pruvate aghjunghje muniti per quessa sempre.

Signs to attract money

Un signu per attraversà u dirittu pò esse cunsideratu cum'è una lege ecunomica: u più di l'ingudu, u più soldi quandu passassi, ùn si micca scurdatu di sta regula.

  1. U soldi spessu sarà spoilage, perchè ùn pruvate micca di piglià soldi da mani à a manu, altri ùn pudere dinò.
  2. Ùn risparmià cunsiglii in restaurants è cafes, è pruvate à ghjinirali ricumandà una persona per un travagliu bellu bellu, rimesse à daretu in triplett.
  3. Sempre pigliate i soldi cù a manu manca, è dà à a diritta.
  4. Quandu vi vede un mesi incu u mesi à a vostra diritta, amparà a purse aperta, perchè a cume cascata nantu à i vostri soldi.
  5. Ùn pudete micca murmurà internu - u soldi ùn sarà micca scrittu.
  6. L'arburatura ùn sò micca messi sottu nantu à a table.
  7. Ci hè cunsigliu per cut anu u marti o venerdì - questu hè di crescemu l'ingudu.

I signali per attraversallu sò spessu basati nantu à aspetti psicologichi, è ancu nantu à e liggi di l'ecunumia. A soldi ti piace fatturatà, hè u so ambienti naturali. U prezzu ùn deve esse u vostru scopu finali, ponu esse solu un mezzu per fà cum'è ghjunghje, per esempiu, salvate l'ammontu per un viaghju stranieru o cumprate un auto.

Receviu soldi cun piacè, u salari hè una festa, ma senza solu disprezza aiutà l'economizazioni. Dopu, ùn caccia micca da l'estremu à l'estremu: ùn ponu micca attaccà assai impurtanza à u soldi, truvate l'apparenza bona è interessante per elli è oghje. Dopu à a morte ùn pò micca dispunì a so risparmià per u vostru piaceru.

Money in debt - signes

Tandu devi esse attentu à queste signariu s'è vo vulete priserè soldi . Sì avete qualchì funzione in fronte di u debbitore, ùn li darete micca soldi in debitu, perchè ellu hà da cunsiderà chì ùn pò micca devi u vostru soldi.

Se ùn ci hè nisunismu per u ritornu di i fondi, hè impussibile di furnisce i soldi. Hè cresce chì ùn pò micca piglià prestu soldi quandu a luna hè mettante, è ùn pò micca pristate o marti è in a sera. Sì avè bisognu di piglià prestu soldi, hè megliu di mette prima in u pianu, in nisun casu pusà nantu à a table di cena. U luni, ùn hè micca cunsigliatu di prestu soldi. Ùn puderebbe sceglie trègliu nantu à a strada, in particulare in intersezzione - pò esse danatu.