A via di duluri di Via Dolorosa

Per i viaggiaturi chì anu truvatu in Ghjerusalemme , hè cunsigliu chì seguite un viaghju turisticu cum'è a Via Dolorosa Road of Sorrow. Questu permette à vede cun l'intrevu cù l'altezza lucali è diventene a cultura di i ghjusti

.

Strada di Dolore di Via Dolorosa - description

Via Dolosora o u Via di a Crosta hè u locu più tristu per i cristiani in u mondu, perchè sta strada, Ghjesù Cristu, passò à a so sentenza di morte - a crucifixion in u Calvane monte, è fù intarratu vicinu. Da u latinu "Via Dolorosa" traduzzione cum'è un viaghju di duluri. A data, a Via di Dolore di Via Dolorosa hè u nomu di a strada chì accumenza in a Porta di Lione è si move à u Tempiu di u Signore.

U modu di a Crosta, itinerariu è hà 14 stati, chì sò marcati da e chjesa. Nove stops sò spjegati in l'Evangelu, ma duranti i seculi a strada hà cambiatu diversi volte. Per andà per questa strata hè digià imbueddu di quelli avvenimenti chì avianu fattu dui mil anni di fà è sienti chì cariu à a parte di u Salvadore.

A storia di a Strada di Dolore di Via Dolorosa

A prucissiò nantu à sta strada avianu fattu in u IV seculu, ma dopu i musulmani in u seculu XI cessjonu da accede di tali attivitati è hà pruvucatu a caminari. Quandu i croisani vinìanu à a cità, deciseru di rinviviscia i tradizioni, perchè i peregrinu passani per entra in i paesi santi. A strada cambiò per u fattu chì ci sò dinuncii novi è leggerie è rumore chì avianu cuntradicate annantu à a descrizzione di u percorsu à i paesi santi.

Ntô mondu sèculu XIV dicideru di fà un appassiunatu modu di prucessi piatti, significava chì avete bisognu à vultà in l'estazioni è leghjite e pricati. Inicialmente, ci anu 20 stagioni, ma in u 17u seculu si firmonu à u livellu di 14. U nomu "Via Dolorosa" primu sounded in u XVIe seculu è era carattarizatu da un rituali di a prucissioni di peregrins. Solu à a fine di u XIX seculu, a strada in a guida per i pellegri sò diventati.

Struttura

Cammendu à a Via Road of Sorrow per Via Sororia, pudete visità parechji posti memoriati è acquistà cù siti storichi. A rotonda ghjustu cuntene di 14 stazioni:

  1. U primu stazione di stu viaghju hè u locu induve Ghjesù fù cunnannatu à morte da Ponziu Pilatu. Tutte l'accusazioni avianu fattu in a torre d'Antonia , chì ùn hà micca surviu finu à quì. Avà stu locu hè un monastru cattolicu. In u tribunale di u monasteru di i Sisteri di Sion, ci sò duie cappelli, una di quale hè chjamata a Condemna, quì a postulazione di u vermentu di Ghjesù Cristu hè statu locu.
  2. A stazzioni siguenti hè in una altra cappella cù u nome di a Chiesa di u Scourging . Questu Ghjesù hè struitu: si mette nantu à una morta di scarlatta, una corona di spine nantu à e so capelli, in questu locu quì aghjunghjenu una croce. A prossima di u monasteru stands l'archu, sottu Pontiu Pilatu hà purtatu à u pòpulu u cunnannatu Ghjesù Cristu.
  3. A third stop is the first exhaustion of the slave, quandu, sottu u pisu di a croce, cariu à i pedi. Hè marcatu da una capela catòlica , custruita dopu a Siconda Guerra Munniali.
  4. A più longa a strada si move à a quarta manere, induve a reunione cù a mamma hà fattu u locu. Questa vèrgine hà vidutu à i pienghji di u so figliolu. À questu locu hè a Chiesa Armenia di a Nostra Signora di u Martire , in Armenia , induve l'ingrossu hè una figura cunvechita di quella l'ultima reunione.
  5. A questa volta detti a quantu i suldati romani mostranu a so còllera è chì a croce hè trasferitu da Ghjesù Cristu à Simone u Cyrnanu. Eccu a capella franciscana , chì hà una voce in u muru in a forma di a manu di Ghjesù, ellu avà da piglià è passà a so sopra.
  6. A sesta stazione caratterizeghja a riunione cù Veronica, sta ragazza falla un pezzu di Ghjesù. Grazie à questu attu hè stata postata entre i sante. Doppu, stu figliu addivintau cosa chì era utilizzata in ritu miraculli, hè guardatu in a catedrale di San Petru in Roma. A fini hè marcatu da a cappella di San Veronica , induve a so casa era presumibulamenti situata.
  7. A questa volta hè a seconda agenza di Ghjesù, secondu a legenda, a strada di a cità hà avutu un borsu postu chì Ghjesù Cristu stumped. Eccu a Ghjurnata di Judgment , perchè i cundannati sò stati abbandunati, è ùn ne anu più l'uppurtunità di ritornu à a cità.
  8. L'uttavu stazione hè stallatu vicinu à e porte di Ghjerusalemme , induve Cristu decide di trattà à u pòpulu è dite chì ùn deve micca chhiutu. Hè intesu com'è una preghjetta chì prontu a cità di Ghjerusalemme ùn avete micca.
  9. A nuvèsima estazione era a strada dopu di Ghjesù , da quì hà vistu u so locu di l'esicuzzioni in u Calvanimu monte.
  10. L'ultimi cinqui stazioni sò trasfiriti a la Chiesa di u Santa Sepulcher . A dècime attesa hè situata à l'intrata vicinu à a Capilla d'Esposizione , induve a robba di u Salvadore crucificatu fù sceltu.
  11. L'undunna stazione hè signalata da l'arrivata à a croce. Nantu à questu locu si misi u altare , quì sopra à l'altru l'imaghjini di un ritu tragicu.
  12. A dodicesimu settimane - u locu induve a cruci è u morti hà avutu u toccanu à u cimi di u Calvanimu monte per u burchju in l'altare.
  13. A questa volta hè a rimuzione da a croce, stu locu hè indicatu da l' altare latinu . U corpu hè stallatu nantu à questu spaziu per unseciarli prima di l'funerali.
  14. L'ultima fini hè a pusizione di u corpu in u canca. Quì Ghjiseppu pone u corpu di Ghjesù in una cripta , è l'ingaghjamentu hè chjusu cù una petra enormi, è dopu nantu à questu locu isse risuscenza di u Signore.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare à a cima di sta rotula turistica, avete avè assistutu à a Porta Lion, situata in u trimissimu musulmana. Ci sò ghjunti da l'stazione di l'autobus centrale in autobus 1, 6, 13A, 20 è 60.