Quarter di Gerusalemme


Gerusalemme ( Israele ) hè spartutu in dui parti - Vecchia è Novu City. Ghjè in a Parte Vieja di i attraversu principale chì pò esse studiatu per un tempu assai longu. Ci sò quattru quartieri: Ghjudei, armeni , cristiani è musulmani. U Callu (Jerusalem), occupendu una area di 116,000 m², hè situatu à u sudu di u Casque Viejo.

Jewish Quarter - history and description

Dapoi u VIII sèculu aC. E., i Ghjudei si assentanu immediatamenti in u territoriu induve hè residu u questuele di u Ghjudeu, cusì hà una storia ricca. In u 1918 era circundatu di e truppe arabi, chì anu distruttu l'antichi sinagoghe. U tribunale ebbreu era sottu a regola di Ghjordania finu à a guerra di sittu ghjornu (1967). Dopu questu, u territoriu hè stata cunquistata, ricustruita è populata.

U centru di u Callu è a piazza Hurva , induve si trovani toli è cafe. Durante e travaglii di restaurazioni, i scavi archeologi fussinu nantu à a guida di u scientistu Nakhman Awigad. Tutti i articuli truvati sò prisentati in parchi è musei. U situ principale ponu esse cunzidiratu una stampa di un temple menorah cut in un mura di ghjiornu 2200 anni fà, è di "Cumpagnia Camera" - un edificio distruttu durante u grandisimu di l'insurgenza contru Roma antica.

I travaglii di restaurazioni amparanu à l'abbitanti di Gerusalemmi è di i turisti boni casa induve a nubiltà livedu, i restumi di l'església bizantina, u Cardo di Gerusalemme - una strada 21 m di larghezza. Ancu i restos di e furtificazioni di a cità chì datanu l'Edile di Ferru anu dugatu.

U tribunale isulanu vene da a porta di Zion in u sudu, più appressu chì a fruntiera passa in u punenti cù u trimestu Armenianu è vai in a Chain à u nordu. A fruntiera finiscinu di u quartufu di u Muro occidentali è u Mura di u Tempiu in u livante. Pudete ottene u Callu Di Ghjinnali per u Dung Gate (Garbage). Di tutti i quarti trimestieri, hè u più anticu.

Jewish Quarter - Sights

Trascendu una di e antichi parte di u Vechju, i turisti sò cunsigliati per visità:

A sinagoga "Hurva" hà un nome, chì in traduzzione significa "ruins". Hè stata custruita in u XVIII sèculu da i setturi judei ortudossi. Ma ancu prima di a fine di u travagliu di u travagliu, l'edificu hè statu brusgiatu, perchè a cumunità isulana ùn hà micca bè soldi per pagà l'accoltu Arabi, quelli in vendetta è brusgiate a sinagoga.

U novu bastimentu apparevutu solu 150 anni dopu in 1857, ma a sinagoga hè statu apertu solu in u 1864. Una volta, l'edificu era distruttu durante a Guerra di l'Independenza. A data di l'apertura di a sinagoga moderna hè u 15 di marzu di u 2010.

U Strada di Cardo era a strada principali di a Cità Vechja, nantu à quale ci era un cummerciu vivu. Eccu un ambienti spiciale chì distingui u distrittu di tutti l'altri. Malgradu u fattu chì u vicinariu hè animatu è fugliale, ùn hè micca cusì impastante com'è u musulmana. Quì si pò assicurà à un cozy cafe è manghja una sucosa shawarma o falafelya. L'attivu principali di u Callu Ghjovanu hè l'uppurtunità di assicurà a speranza è a fede in l'avvene per l'atmosfera di tranquillità imperante.

L'ultima tappa di visità l'area hè u Muru di Lamentu è i tunnuleti sottiliuli sottu. Solu quì pudete sentisce l'energia più putente è abbandunate una nota cun una richiesta.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à u turista trimestrale di ghjuridichi pò passà per e Jaffa Gates è u Quartu Armenian . Pudete ricevutu cù trasportu pùblicu - autobus 1 è 2 finiscinu nantu à u Western Wall Square. Se ci hè un vechju, pudete vultà in u Callu Di Ghjinnaghju per u Jaffa, Garbage è Zion Gate.