Mini Israele Park


In u valdu di u fiumu Ayalon, vicinu à Latrun, hè un interessante parcu di miniatura. Stu locu hè assai cumuni trà israiliani è turisti. "Mini Israel" hè un parcu, chì hè un territoriu vastu nantu à quale stallati insurgenzi di i siti turistici più stòrici più chicchi. Cusì, nantu à una parte di terra, pudete vede quasi tutte e kopi miniatura di i veri palazzi. U Parcu hè un viaghju di 15 minuti da l' Ben Gurion Airport .

Parc "Mini Israel" - a storia di l'erecció

U parcu hè stata aperta in u 2002, perchè oghje in a so esposizione sò più di 350 exhibiti eserciti nantu à scala di 1:25. Un gruppu di diseggituri, architetti, custrutturi, assai di quali sò repatriates da l'ex URSS, travaglianu nantu à a creazione di u parcu. L'idea di a custruzzione di tali parcu di miniatura era natu in l'entrepreneur Eiran Gazita in u 1986, ma si pudia diventà solu in 1994. U principalu finanzamentu per a custruzzione era assumutu da u Ministeriu di u Turismu d' Israele . Durante u primu annu dopu a splutazione di u park, era visitatu da circa 350.000 pirsuni, in particulare citadini di Israele. Ma u rumore di stu locu incruciutu diffuse assai prestu in u mondu, grazi a publicità è quelli chì a visitavanu.

Mini Israel Park - description

L'esposizione di u parcu "Mini-Israele" riprisenta i principali strutture stòrici, chì sò di grande valuru per i religioni di u principale di u mondu, è ancu di siti archeologichi è i siti bíblici. Tutti i induteti sò scritti in trè lingue: inglese, ebraica è araba. U territoriu di u parcu hè spargugliatu nantu à 15 ettari di terra, a maiò parte di questu hè occupatu da mudelli di edifici è u paisaghju adatti in miniatura.

Intra l'uggetti quì ci sò camini chì i visitanti si pozzu spiccà comodamente. À l'intrata à u parcu hè una tenda di souvenirs, una cafe, un salottu di a maghjina chì grandi gruppi pò assicurà un film documentale nantu à a storia di u paese. Per a cunvenzione di i visitori, i carchi electrici sò allivi per venti.

In più di l'impresa di l'edificazioni in u parcu, ci sò parechji affaccà di l'animali è l'uccaghjaranu di u territoriu di l'Israele, ci sò quattru di 500 d'elli, è ancu di circa 15.000 arburi in arbuli miniàculi è persone chì rapprisentanu parechji denominazioni è naziunalità chì abitanti in u paese. Frà l'altri cose, cunfurmazioni di l'edifici di cità usanu miniatura di trasportu publicu, camiò, navi è furmari, in più di cumbattiti di i ghjudiziati di football in u stadiu.

Se considerate u parcu "Mini Israel" in a foto, pudete vede chì u so territoriu hè tutale di una stella di sei punti di David, un simbulu di l'statu. Ogni chjappa di i sei rai in forma di stella in forma di un trianculu rapprisenta una di e regioni o una cità principali in Israele. Ci hè Tel Aviv , Ghjerusalemme , Galilee, Haifa , Negev è a parti cintrali di u paese.

Ogni mudellu di edifici, strutturi è paisaghjoli sò stati creati in diversi travaglii situati in tuttu u paese. U principale materiali da quale eranu creati miniatura in l'acrilica è u poliurettu, u paisaghju hè statu creatu cù l'aiutu di varii picculi piatti coperto cun un coating impermeable. In u parcu "Mini Israel" ci sò ancu elementi necessarii in trasportu - trasportu. U statutu di l'artefattiti muderni hè monitoratu constantemente da i tecnichi chì anu prestu cura constante di sti elementi di a mini-infrastruttura di u park.

Mini Israel Park opera di u domicili à ghjennaghju à 22h00, u venneri è u sabatu à 2,00. Per i gruppi grossi di turisti, una visita di u rolu hè pussibule.

Cumu ghjunghje?

Pudete ancu à u parcu cù u trasportu publicu, seguitu l'autopista No.424, o in caru da ogni cità maiò.