U mondu chì circundanu a través del prismu di e più installazioni stupendi

L'installazione più inghjinante chì stàccione cù u so significatu è u cuntenutu.

L'artisti, sculturi è disinfettori moderni ùn anu micca stati tanti per impressionà connoisseurs di bellezza in u mondu cù novi rializazioni è prughjetti arti. Uni di elli sò incredibile bello è ancu impussibili, l'altri ùn sanu micca cumprinziuli, o certi disgustanti è, prima faciale, senza significatu. Ma ogni travagliu hè interessante è unicu in u so modu.

I maestri progresistenti creanu instalazione - paese simbulicu originale, installatu in un locu pocu è per un pocu tempu, permettenu stà nantu à stu travagliu è, in certi casi, ancu di mudificà. A maiò parte di sti instalazione cuntenenu un significatu soffrettu o intensu, ancu s'ellu ci sò parechji cumunioni chì simpricamente rifugginà a percepzione di u artistu di u mondu, i so caractères personali è i caractères de caractère.

A prima manifestazioni publicu di l'arti autodestruttivu

L'scultore Gustav Metzker hà deve trattà quandu sùbitu cù a ricustruzzione di u so arte-ughjettu in a Galería Tate (Inghilterra), perchè a donna di a sicura, per ragione ovale, hà cunfunditu parti di u travagliu cù una basura domestica ordinarja. Una borsa plastica trasparente cheta di paper arrugatu è di ghjurnali vinni cundottu in a urna più vicinu da u primu ghjornu di a mostra. Dopu a ristaurazione di l'scultura, i pruprietarii di u museu hà cercatu prudente l'installazione cù una cinta protettiva especial.

Pittura Live

L'artista americana Valerie Hegarty hè ingaghjata, più bien, destruzzione, invece di creazione. Tutti i so opere sò riproduzioni d'alta qualità di i pittori famosi, spoiled by shooting, explosion, burning e altre mètudi di distruzzione di i materiali. L'installazione si vede cum'è s'ellu ùn anu più vechju nantu à un catastrophe naturale o una guerra. L'autore di i prughjetti spiega chì u so arti sottufenni l'historicismu, l'individualità è u caratteru di a pintura, dà un significatu unicu è u so propiu unicu destinatu.

In orbita

In Düsseldorf (Germania), u museu di l'Arte Contemporaneo K21 attrae i visitanti cù l'installazione incantevuli è fascinante di l'artiste Thomas Sarasen "In orbit". A struttura hè una retra d'acciaia, stendu sottu a cupola di vetru di l'edifiziu (altu - 6 m), chì sò ntervelli cù l'altri. Sò cundutati cunchjunamenti 6 globu di diversità diametri (finu à 8,5 m). Curiosamente, a stallazione hè divisa in 3 niveli, hà una spaziu totali di 2,5 metri kwadri. km. I visitori à u museu pò imbulighjàsimu in questu "web" unicu, per sentenu cumu si reacciona à i movimenti di tutte e persone presente in questu.

Chjave in manu

Japanese Chiharu Ishota hà realizatu disinazioni incridibuli cù filamenti per parechji anni. Tra l'òpere travagghi viaghja nanzu à nutà l'installazione bella è poetica "Chjave in manu". L'oceanu di i filamenti rossi brillati sottu u tettu cum'è simbulizeghja a memoria umana, in u quali stà accumpulatu i più ricchi, i vivuli è i sicreti preziosi. I chjavi attaccati cun elli affidate à quelli valori chì sò micca lacati, chì permettenu à i so patroni à toccu qualcosa persona è intima. Barche - un medio di trasportu nantu à l'ondi di senteri rossi è emozioni.

Cloud

Una di l'esprissioni arti in Calgary (Canada) era una stata installazione interattivu da u maestru Kaitlind Brown. U apparatu era un nuvulu, è era di più di 5000 lampadini fluoriscenti cù i mutandine in forma di colpi di cordi. Ogni visitore puderia passà sottu a "pluciana" d'elli è piglià un cordone gustatu. Hè criatu un effettu interessante di un mudellu constante in u culore di u nuvulu, l'apparizione in questu di e oscurezii è i zoni assai brillanti.

A sala di chiavi

U Barbican Center (Londra, Gran Bretaña) evidenza una installazione interessanti di u "Rain Room" da i designatori di u famusu studiu "rAndom International". À spaziu di spaziu di circa 100 metri quadrati. Sò una bona dàchju, chì imitanu un pappacciu tropu. Ma u trucu hè chì i sensori hidden sò stallati in u tettu, chì cambienu a trajectoria di i foglie quandu u muvimentu hè stituutu. Cusì, i visitori à a stallazione sèntenu u sonu di l'acqua di cascata, sentenu l'umidità è si senti com'è in una regula dispiace, ma ferme secca.

Scattered set

A Bockenheimer Depot Gallery di Frankfurt (Germania) si trova una struttura simplici è di u stessu tempu assai filosoficu, cumpostu di millenarii di palloli bianchi di diversi diametri. I camere sò literalmenti carcu di elli à u limitu. U significatu di sta capruzzione hè u modu chjappu di l'interaczione di una persona cù u mondu circundante. Pudete movime trà e piloti senza avè toccu è avà passatu in notu, o toccu una o più spazi, pruvucà un cambiamentu in tutta a stallazione, abbandunate una traccia da ellu, ancu s'ellu hè insignificante.

Luce hè u tempu

In cunfirmazione cù l'asditi CITIZEN l'architettu japonesu Tsuoshi Tan palesa una installazione incalciosa è inghjustu di l'agenti di vigilazione suspesi in i filamenti nìvule. A stanza in u quali u travagliu di l'arte hè stallatu hè illuminatu da i lampade nantu à u tettu, i raghji raghje di e quali sò diretti solu in i guirlandi. A stanza hè decorata in sfumaturi di negru, chì dà l'illusione di cume d'acqua in un vacuum. U prugettu hè creatu da rientà à i persone di u valore è l'impurtanza di ogni secondatu di u tempu induve.

Libru Hive

Quandu a biblioteca cintrali di Bristol (Inglaterra) era 400 anni, un disignu interessante chì s'assumiglia di crescita hè stallatu in u vestibule vicinu à a so entrata. Hè incruciate 400 cavchule cù cume, chì unu chì cuntene un libru cù un sensu tattitricu cunnessu à ellu è un simplicatu mplicitu attaccatu à a porta. A stallazione hè intattante, rilutisce à l'approcciu di una persona, furzendu i libri pà l'apertura è di feritu cù pagine. È questu cuncorsu currisponde à u muvimentu di i visitori.

Danza

Un maestru di Gran Bretagna, Benjamin Schein, hà masterizatu a capacità di trattà a materia, in particulare u fathin delicat, da ellu chì sò vestiti di vestiti di cunzzione. A so instalazione hè di più di 2 km di neia, pinnuta è prescia da manera chì i caratteri di u populu è i siluette di i ballarini, nantu à una bugia di luneta blu lisa, aparegenu da u materiale. Quandu si vede à l'opere di Shine, hè difficiule di crede chì solu l'usu era tutta di u prugettu, perchè rifiriscenu a dinamica, l'umore, è ancu transmetre l'emozioni internu.

Glowing

Uccellone in Chicago (USA) hè stata detazione cù una struttura magnifica di Wolfgang Bathress. In l'uriginale, hè chjamatu "Lucent" è si parla un grandinu dipinelioni brillanti riflittutu in a piscina. U duminiu dumandatu più di 3 000 lampi LED. Hè interessante chì u prughjettu di l'arti in particulare ùn hè micca solu una copia di u fiore è un bonu chandelier. A superficia entera di u dente di lignu cum'è accurately possible displays u locu di assulposu tutti l'astri chì ponu osservà da a Terra.

Kaleidoscope

L'artist Susan Dramen da l'Olanda hè prestu famosu grazia à l'experimenti otticu. Adornii diverse superfici chjardi, muri, pavimenti, limiti è ancu e facciate di casi, cù l'ogettivi brillanti. Ddi cristalli multi-culore, mirrors, strischesi è perle, i patti simmetichi cumplessi è cuncepimentu sò creati chì s'assumiganu di calvaiscopi è mandalas. A peculiarità di e instalazione hè a so exclusività. L'scultori admete chì ùn hè mai prublemi di u tempu è ùn ùn sanu micca ciò chì a so creazione pare mancu in a fine.

Beach

A Cumpagnìa Snarkitettura hà misu à Washington (USA), in u Museo Nazionale di a Custruzione, un tipu di ripusà. Hè custruitu un "oceanu" di boli di plastica fatti di materiali reciclati, è una spiaggia cù sabbia artificiale. "Resort" hè ancu equipatu di chambre, induve puderà salvà senza bagnu in u core di u museu. Cù l'aiutu di a stallazione, i so autori di pruvate di trasmetta chì a ricuperazione hè stata esse organizata senza dannu à l'ambienti, evitendu a contaminazione di i sistemi ecològichi cù i riti.

Ice and Fire

Cum'è un tributu à u ricordu di i guerrieri è i citadini cresciuti chì mortu in a Primi mundiali a Guerra I, l'escultoru Nele Azevedo hà colpi 5000 petit numeri di ghiaccio in forma di persone assuciatu à l'escale Chamberlain (Birmingham, Gran Bretaña). Sutta l'influenza di u sole scorchulu si funnaru, ricurdannusi à a vita di l'illusoriu è a passione di a vita umana. Sicondu i tistimonii chì anu vistu stu "memoriale", u disignu toccu à l'inzucchiali di l'anima, evocò sentimenti misurati di gratitenza è tristezza, affinchendu una impressione indelicabile.

Mirror Labirintu

Hyde Park South (Sydney, Australia) grazzi à parechji articuli nuvellini di Zuliani addivintaru un spazi surrealisticu sorpreneur. À dirusta à a strada, più di 80 culleghji nantu à u spechju stallate hè stallatu, sopra u tumultuu umanu. Per entra in u labirintu, l'intruduce di tuttu ciò chì hè succidutu hè sensatu. Un gran numaru di riflessioni infinita crea una atmosfera di una irrealità fantastica di u mondu circundante, blurring the fine line entre u presente è u vitru.

Underwear

Karina Keikkonen da a Finlandia usa robba di seconda è scarpi senzati per creà articuli arti. L'scultori staghjone un gran numaru di cammisa e giacche di l'omi di culuri differenti in parechji fille. I posti per l'installazione di Kaarin sò scelti d'una larga varietà di i strade è larga angulata di e cità, case di paese è villi, gorges, lampi è altri. L'artista sustene u significatu profettu è u valore di e travagliu, crede chì ogni persona percece i prughjetti nantu à unicu, truvà a so robba unica nantu à u tudo.

Literature vs. Traffic

Una di e carrughji di Melbourne (Australia) hè stata pruttata, per u trafficu di virsu è di l'automobile. U mutivu di questa era una installazione custituita da millenarii di libri maghjori cù pagine LED backlit. U prugettu "Literature Against Traffic" hè stata destinata à attirisce a l'attenzione pubblicu à a nicissità per u sviluppu intellettuale, stimulando a pirsuni à leghje è l'autoeducazione. Dopu a realizazione di a stallazione, ognidunu puderia piglià e so pubblicazioni favuriti in quantità limitate.

Marea

U nivellu di u fiumu Thames (Londra, Inghilterra) in u settembru varieghja in un ghjornu. À a marea baja, i sculture 4 -re in forma di cavallieri, chì sò assicate nantu à criaturi aranciu, cù un corpu di cavallu è un saccu di scacchera in u locu di una testa, pianu "pianu" di l'acqua. L'autoru di a stallazione, Jason Taylor, spiega chì simbulizeghja a dependenza di l'umanità nantu à fonti di energia fossili, demuestra mudimenti naturali sfavorevoli per causa di a so estrazione, per esempiu, e fluttuazzioni di u livellu di u mari. I cavalieri masculili adultu personificanu l'indifferenza à ciò chì succede, è l'adulescenti - a speranza per i cambiamenti futuri, a chance d'una nova generazione per prutege a Terra da a crisa climatica.

Star Prayer

In particulare per l'anticu festival di luciflies Japanese, Matsushita Corporation hà criatu una bella installazione. Hè stata fatta 100 mila lummi unificati, furnise cù un diode emissimu chjude, una bateria è un sensor fotoelétrico, grazie à quale a linterna hà incuraghjitu immediatità quandu si hè in l'urbe. À a sera, u fiumu Tokyo fu cumpostu di luci luci blu, pianu pianu flottante nantu à u corrente è illuminava a spiaggia cù luminosa fluoriscente luminosa.

Valentine da Times Square

U Valentine's Day in New York (USA) si prisenta una scala grandi di 3 metri da fiori vetri di videmma cù luci luci, situatu in forma di un cori. U apparatu era cunnessu cù u pannellu interactu chì hè vicinu à a stallazione, nantu à quale era l'inscription "Touch me" ("Touch me"). Ogni passageru, toccu cù a manu, cuntrullava u cori, u cundottu è cumbattimentu. A più ghjente tocava a consulazione originale, u più intensu l'esporiu spline, chì riflettendu a calidez è l'energia, u putere di l'amore.

Inversione

A cità di Houston (Texas, USA) hè un prughjettu articu di dui sculturi, Dean Raka è Dan Havel. Trà l'abbandunati è i dilapiedi di casi, sottu sottumessu à a demolizioni, i maestri crescianu una simplicità di un burazzu biancu - una apertura chì sucalla in l'ogetti circundante. U scopu di sta criazione, sicondu l'artisti, hè di ricurdà e persone di a fragilità è a constantità paradossale di u cuntinuu spaziu tempo è a materia còsmica.

Umbrella cielo

Un prughjettu di grande artighjanu, lanciatu in Agueda (Portugal), è si sparghjia in tuttu u mondu, cumpresu Russia (San Petesburgo), Kazakistan (Astana), Ucrania (Kharkov) è altri paesi, hà ancu acquistatu e funnali di un mobo fluviale culturale. E carrughji è i carrughji sò immulati cù parechji alparati ùculonii brillanti è culurite, chì sò stati sottumessi à un filu di filu. A instalazione ùn porta micca un significatu prufunditu, solu ghjusteghja u clima di u populu è dà l'aligria, è pruteghja ancu di u sole scorching in ghjorni cale.

Torri

L'Università di Milano (Italia) hè cunnisciutu per instalazione frequenta nantu à u territoriu di u tribunale in u stil Renaissance. Unu di i prughjetti di l'arte più originale hè un travagliu chjamatu "Torri" da Sergey Kuznetsov, Sergei Tchoban è Agnia Sterligova. In u centru di u pirou hè un cilindru di 12 metri fatti di 336 monitors LED. Traducisce in permanente l'aquarelle artistici - assai precisa e increíblement detailed images of torres e campane di u mondu. In sopra a funzione di u legnu verde sò i panni di tavuletta. Un visitante à l'università pò sculta a so propria stampa è pute à u video di u cilindru.

Forme di vita plastica

Sui Pak, un designer è architettu di New York (USA), crea objecti intricate è più strammi di i titulari di plastica per i filieri. Sò parechji forme orgànichi di vita, stàvanu à qualchidunu scopu. Parechje persone chì anu vistu e instalazione di Pak accunsentanu cù altieri, bacteria, cilivi virali, infusoriani è meduna. In generale, u prughjettu di l'arti causa qualchì emozioni pusitivi è impresioni, invece, pruvucassi un sensu di disgusto è disgusto, mischju cù u desideriu di cunzidramentu di furmazione plastica più vicinu, di tuccallu è à sicuru d'a so artificiale.