25 secreti di viaghju à l'aria, chì i passageri ùn sanu micca

Oghje hè difficiuli di truvà una persona chì ùn hà mai flown in un avianu. Ma sapiammu chì sapemu chì hè successu à bordu di u vulariu?

L'aria hè cunsiderata cum'è una di i modi più sicuri di trasportu induve e maiò escezione di forza majeure estremamente rare è a qualifica di u persunale di serviziu hè à u livellu più altu. Avemu dumandatu assistenti di cabina s'ellu puderanu cumminà i sicrezzi pocu utili chì saria utili durante u vulariu. E accumincianu amu di cuntausanu qualcosa di "chicchi" di volu, chì parechji ùn sanu micca ad avellu. Ùn hè scantatu annantu à u tempu! Qualcuni di questu pò esse ghjustu.

1. In casu di periculu, ùn crede micca e vostre bracciu nantu à a vostra testa, per prutege a testa di a caccia d'un oggettu pesce da quì sopra.

Pudete piglià una ferita seriunale seria, chì ti privassi di una opportunità elementaria per esce da a salone indipendentamente.

2. Prima di a partenza, cuntate u numeru di fila di prima di a sorta di emergenza, perchè in casu d'una emergenza, pudete navigà in l'internu di l'aria.

3. In u cupartu di carica di l'avianu di passaghju, i córpi di i povani morti sò spessu traspurtati.

E questu hè cunsideratu pratica tutta pratica. Ma esse preparatu per u fattu chì u corpu pò "flussu" per piglià a maleta. Hè veru, casi esistenu casi raramenti. Moltu piticu hè u trasportu di pisci, u pudori di u quale hè micca cusì faciule da eliminà. Per quessa, aghjustate sempre u vostru bagagliu cù a film per salvà a prutezzione di i consecultati di u volu.

4. A maiuranza di ritorni di volu a causa di ragiò tecnichi sò causati da i passageru stessu: teme, ritardi, situazione di cunflittu cù rapprisentanti di l'assicuranza è altre cose.

5. L 'assistenza di u volu hè a nuzione di "passaghju miraculare".

A categuria di tali passageru, includenu quelli chì si mette nantu à a sita di rota in una di e prime. E, dopu avè alluntanatu, tali passeggeri abbandunate u salone nantu à i so propii. Un hè un miraculu? A guariscenza, chì hè stata a altitudina di parechji mila metri!

6. A turbulenza ùn pò micca pratica praticà a cabina di l'avventura. U più gran periculu hè in e cose chì volanu in u salonu à u listessu tempu.

7. Avveri cummirciali ponu vola ancu nantu à un mutore.

8. A maiò parte di i accidenti ùn si trovanu duranti u volu, ma pocu minuti dopu à tlughjanu o duranti u sbarcu di l'aria.

9. L'alcohol durante u fughje attaccanu à u corpu umanu assai più.

Per quessa, assai assistenti di u vitturinu dicinu chì una vìviri in l'aria hè uguali à dui viti nantu à a terra.

10. I passageri cù i zitelli, in disgrazia di e reguli di propriety, pò spessu cambià diaperte direttamente nantu à e tàvule in fronte di a chjera.

11. U persunale di l'aria ponu travaglià 6 ghjorni à a sema cù u restu minimu, cumprendi un tren train.

12. In assai trasporti di aereo, l'assistenti di u vornu si paganu solu per u piriu da l'aghjurnà di a porta di l'avete à a so apertura.

Cusì, u vostru prumossu pò causà una tempesta di emozioni negativi in ​​i carriti di l'assistenti di u volu, ma tandu pruvà tene una facci renti in a so fàccia.

13. Impjegati tal-ajruportu fosthom jsejħu l-uffiċjal tal-bagalji uffiċjalment nickname umiljanti - "armi tar-rampi".

14. Qualchi mudelli di attuali muderngerè anu un partitu speciale per i persone chì morse in u volu.

15. Ricurdativi di a regula: ùn esse grosera, rude, negativamente parlate è in ogni modu puderà irrità l'assistenti di u volu di a cabina di l'aria.

Puderanu culpete à u pilotu nantu à ellu, è ellu, avè l'autorità appruvata, ponu esse tarrie o vi semplicereti.

16. Si durante u volu u mutore di l'aria s'impara, allura ci hè una probabilita probate di l'extinguirla direttamente in mudelli.

Ma ancu in casu d'una emergenza, u mutore si crede è cede senza toccu u casu di l'aria.

17. A più spessu, qualcosa hè spizzatu in u pianu.

Ma questu hè solu ciò chì ùn pò micca minaccià a vostra salvezza è a vita. L'averebbe Critica hè stata eliminata immediata, mentri minissimi mancanza sò postponati à "sudore".

18 Ùn scumpressate i piu di l'avione.

Piuttostu pricisamenti, ùn mette e vostre piani nudi nantu à u pavone, cum'è quelle probabili, quarchi annunziatu quì, è più d'una volta.

19. Con cargo marcatu "fragile" sò trattati da manera casuale, cum'è senza sta tag.

20. À i viaghju curretta, u persunalizatu hà avutu generalmente un pocu di più di una ora per mette l'avvena in modu. Per quessa, ùn ci hè nimu per una pulitica lavurazione.

21. Si ùn avete mai vistu chì u ghjornu sguassà e so capeddi in u tettu, e l'equipaghità di u lugutariu cascata nantu à a testa, ùn avete mai messu in veru turbulenza.

22. Si prumissioni cascata in a cabina, pudete avè parechje persunquant'anni per affaccià a mascara d'ossigenu. Ùn pensate micca un minutu.

23. Si vultà cù parechji trasplastori, pruvate a purtassi a scacchera à l'ariaportu.

Queste vi disturberà a fatigue generale è vi darà forza per u valu dopu. S'ellu ùn hè micca pussibule, dopu avè pruvatu à cambià a vostra robba. Questu aiuta ancu aiutu!

24. Prima di un volu longu, pruvate micca per andà finu à u lettu.

Questu avete da aiutà à trasfirià u titulu assai più faciuli, soprattuttu s'ellu avete scantu di vola. A maiò parte di a manera di voi dorme.

25. Comu dicemu, l'aria hè unu di i modi più sicuri di trasportu.

Solu in i Stati Uniti annu, più di 30.000 persone morse in accidenti di car. L'statìstichi di vols demoniche chì u percentualità di morte nantu à l'aria hè casi quì.