10 avisi inzione da a Mamma Natura

I cataclimi naturali addistenu sempre u putere, forza, horrore è bellezza incredible. Tali fenomeni spessu trovani prublemi, hè una manifestazione di forza, un ghjocu di i musculi di a natura, un impronta è un avvistà per tutti di noi.

L'Umanità stessu capisci chì, cum'è cù a natura, hè impossibile di fà. Ella tolera, ma di volte ùn sia impughitu è ​​cù tutte sse poni espressa a so còllera. In vista à i cataclimi più strammi, puderete crede chì a Terra hà avviendu. "Se continuate in u stessu spiritu, ùn sò micca capaci di questu!" I disturbi bunichi è novi di a natura chì ponu esse osservatu in e diverse parte di u mondu sò presentati davanti.

1. Smoke di mare.

U fume di mari era catturatu nantu à a costa di u Mar Negro di Roumanie. Ci hè quellu fenomenu naturali, quandu l'acqua di u calciu s'era acquistatu cù l'aire friddu. U fenomenu hè pocu raru, in particulari di sta scala.

2. U pianu di l'acqua.

Arburi svegliati in una tela di acqua puderanu esse osservatu in Corea dopu una seculu inundazione.

3. Omoselli Cappuccino.

L'acqua hè culurata in u culore di cappuccino per a descomposizzioni di l'organisimi microscòpichi in Phaeocystis. Da e so molleculi di prutezione è di grassu, una furmazione hè furmata chì cum'è una scuma di cafè.

4. Neve in u desertu.

In u 1979, a neve cascò nantu à u desertu di u Sahara, è per sta regione hè sensu è una veramente catastrophe. In u desertu, ci era un veru piovulu di nevicata, ci era assai nivi, per via di a nevicata durante una meza ora in Algiers, u trafficu hè stata paralizzata. È davanti di a neve stava pruduciutu. Per u Sahara questu hè un avvenimentu senza precedente - u primu in a storia.

5. In u Giappone, dopu un tsunami fortuvatu è devastanti, furmò un grandi falzu.

Questi fenomeni cù u tsunami si avviate à u vignetu, ma questu dimenisuni in funnel hè per a prima volta.

6. Sandstorm.

Nantu à e famosa tempi di Sand Stormma à spessu prumetti. Stu cataclysm di sta rigioni hè a risultazione di u pianu di i venti più forti chì ponu sundendu a sita di a cità, chì si traspurtate cù i so quartieri. Ma un ghjornu, a tempesta era cusì forte chì era scurazione scura, a visibilità ùn esatò più di 50 metri. A ghjente hà pritatu di ùn esce da u mastru, in casu à l'altru hè sbucciatu à i pulmoni, chì anu purtatu consiglii penali.

7. U muru di cinti vulcanica.

L'eruzzioni di u vulcano Puyuee in u Chile miridiunali combina una vista increiblement bella è cun consegni di delezione per l'Argentina. A carna volcanica passava à un muru in i settimitati vicini, è u ventu di a direzione norustu vulia passà una parte di a carna direttamenti à u lagu Nahuel Huapi, chì hè cunsideratu cum'è a più nutiza è prufonda di stu paese. A cosa più bella hè chì i restos volcanichi di a carna micca micca decompondenu è ùn si sò micca disolvi in ​​l'acqua.

8. Avalanciazione di basura.

U tronu putente chì incorporeu in i Filippini in a cità turistica di Bagigo hà abbitatu à più di duie documenti, hà distruttu e case è hà daveru a fossa di u fugliale di u territoriu, sparghje per i strati muntagne sanu di renti, chì creò una valuta di u basura, da quale era un fughje pienu di a cità.

9. Invasione di algae.

A mità di l'estiu 2013 in a cità cinese di Qingdao, a spiaggia di l'oceanu hè inundatu cù alga verde. Ci era tanti di quelli chì sò stati cum'è una catifa nantu à a superficia di l'acqua. Quessi alga anu un rolu impurtante in l'ecosistema, perchè u dumiculu fu assautatu da l'autorità.

10. L'erupzioa vulcanica più terribili dopu u Vesuviu.

Probabilmente, ùn ci hè nisuna persona chì ùn cunnosci micca a storia tràggica di l'erupzioa volcànica Vesubio. Hè un scossa, ma in una scala più pezzu, hè stata vistata da l'abbitanti di a cità di San Pierre in l'isula di Martinica in Italia, quandu l'erupcionu di un vulcano chjamatu Lisbona Gora o Munti Pelee principia. I currenti di lava si caminavanu veloci in a cità, è in 3 minuti, fù asciucatu fora di a fàccia di a terra, è una populazione di 30 mila era enterrata era viva. Per survivà era assicuratu à sceltu à dui residenti di a cità.