Hè pussibule cultivà e cinerea nantu à una cirasa?

Ci sò parechje persone chì ùn piaciunu micca e zucchii madura. Sò, per regula, sò amati di l'adulti è di i zitelli. Per quessa, assai ghjardinari attribuisce un locu per cultivà e cirere o cilieggi nantu à u so situ. Ma u se si l'arbre cultivatu ùn dà i frutti di a qualità mistia, o se vulete pruvà parechji varietà di dolce à u to giardinu? Hè veramente necessariu di pattighjà un altru arbre è aghjustate parechji anni dopu à u principiu di furnisce u fruttu? Ùn hè bisognu, hè abbastanza à pona nantu à u zicellu di u crescente di l'arbureti di una variità vuluntaria è l'annu dopu per manghjà un novu cultu. In questu articulu avemu discuratu si hè pussibule di cultivà e cinerea nantu à una cirasa, cirasa o in altri pezzi è cumu fà cumu ghjustu.

Chì pò esse pittati cù ciliegie?

In teorizianu, una rame di dolce cherce pò esse pianatu nantu à qualsiasi altru arbre, ma micca sempre avarà da boni risultati. I pruduzzioni ricerete ricerete u travagliu di u fruttu di u travagliu nantu à a petra, cusì ci ponu prupone parechje scelte, chì hè megliu di patevule cilieggi:

  1. Cirasa nantu à a ciliegia. Sta vaccinazione hè pussibule di esse successu, perchè in a so struttura, l'arbureti cirasa è cheri sò assai simili. Inoltre, avete da l'uppurtunità di cugliu parechji frutti in parechji volte di un arbre.
  2. Ciliegia nantu à i ciliegie. Se ci hè digià un arbre cherry in u giardinu, pudete utilizà una tale opzione per pattighjà diverse varietà cherri in u cheri. Allora l'avete a pussibilità di cullà e bachi cun qualità gustativi differenti.
  3. Ciliegia nantu à u ciru cirera. Parrannu di cumu fà plantà veramente i ciliegie, hè megliu per piglià una vacuna a gripe. Questa pianta, forte in a so struttura, diventerà un scontru novu per i cries è l'altri frutti.

A vaccinazione - funzioni impurtanti

Hè assai impurtante di sceglie l'u tempu appientatu per a vaccinazione è definisce in quandu u mesi pò pruduce i pirasi. Hè megliu per questu prucedure per elettu a primavera, quandu a pianta hè in a fase di u sviluppu attivu. Pudete vacunà quandu a temperatura di l'uperazione à a stalla si ferma sottu à cero. Per e diverse regioni sta data serà diferente.

In i primi anni pocu dopu a inoculazione, a pianta forma creta longu, chì facianu una corona alta è larga. Per quessa, parlendu di cumu per transplantà u cirice, di u chertinu, inseriti nantu à a cirasa, per creà un alley of cherry trees, avete bisognu di cunsiderà chì trà l'arburi devini esse una distanza minima di 4 metri.