Cappelli per i marmi novi

U cuncepimentu, u diapere è i caldu di u zitellu sò sempre i più necessità dopu chì nasciu. E anche parechje mariani principiendu anu avete libri di i primi ghjorni, questu ùn sia micca eliminatu a necessità di avè alcune parechje ghjuchi di tissuti. Inoltre, pudete cose i diaperi propriu.

Perchè hè chjaru chì avete diaperte? Prima di tuttu, perchè sò dilicati per u corpu di u zitellu è sò dispunibile per appricatu à i dui banchini, sò bè ​​bagnu.

U cunniscenze spiciale per fà cose cunghjetti à voi stessu, micca. Prima, hè bisognu di stabilisce un certu specje di flapi di tissuti, è dinò a dimensione è a tecnulugia di prucessu.

Preparing the fabric

U diapere pò esse ghjustu è calda. Per i diaperi finti ellu un calicellu mudellu è pocu luminoso.

Avà decisu chì tamai duverebbe paura di cappressu fiore cù i vostri mani pà un novu. Un finamente ghjuvatu deve esse un rettangulu 0.9x1.2 m è 0.8x1.1 m. E si avete bisognu di deci pelle, avete bisogna 12m calico (1.2mx10pcs).

Per cavalli ghjuveggiari, flanela o bicicletta hè adattatu. L'larghezza di u teatru finitu pò esse diffirenti, da 0.75 a 1.8 m. Pudete elettu una tene 0.9m di larga è 1.2m longu. Allora u calculu di u tessili sarà cum'è cù un finu. 10 tippi anu bisognu di 12 m. Inoltre, sì dicite in a tenda chì vulete fà u diaperu stessu, u vinditore sempre dicerà quantu tessuto per cumprà. A almenu avete bisognu 10 pagavelli. Thin va più, cusì pare parechji futuri facenu 15, 20 è 25 diaperi.

Cumu cunfittassi diaperu per un novu cù e so mani?

Intendemu di cumprenderà in e fasi:

  1. Marcu tutti i 10 stampati a una volta in u tela. Fate una marca in 1cm, solu nantu à u puntu è cù un lapis.
  2. Tire la tela in 10 partie nant'à e tagliu impastatu.
  3. Tratate i fruntieri cù un zigzag o cun un superloccu. A suluzione in l'inziccata per u natuvellu ùn hè micca permissibile. Perchè, se ùn avete micca l'oppurtunità, hè megliu cummincià u diaperu per voi.
  4. Pone a temperatura màxima è fate u fugliale per sempre in i dui costi.

Alcune cunsiglii:

  1. Piglia u diaperu à a temperatura màxima, è se u tela hè tebbu, da 40-60 gradi;
  2. sceglie solu un detergentu specialu per i culori di nascita. Monitorate a tendenza di u zitellu à allergii;
  3. Se lavate pè a manu, ci hè un modu bonu per lavà l'excrementi di i zitelli. Pre-potassium permanganate in acqua è soap in diaper nel. Allora ùn ci seranu micca mancu gialli;
  4. Parechji parsoni aghja vugliutu per un paffu per paesole di parechji culori, per quessa chì a colore ùn impiglia micca;
  5. pè quelli chì sò difficiuli di custumà in sempre i fruntieri di diaper, avete bisognu di un diaperu in u Velcro cun e vostre propriu manu, chì pò ancu esse usatu cum'è saccu di dorme. Hè struvatu bè bè boni boni: - cum'è un fugliale regulare, ma u velcro hè spusatu in i posti rivoluti.

Cumu pudariu utili un fugliale?

Quandu puderebbe una doccia di diaperti, avete bisognu di truvalli l'applicazioni giuda - pò esse assai diferenti. Cusì, cumu pudete aduprà di diaperi fatti cù i vostri mani:

  1. ghjustu ghjustu
  2. per putu nantu à un sufettu, in un stroller o in mani di l'adultu;
  3. pi cupirtà a cima di u lettu. Nantu à u liceu pusau u lettu è da u diaperu. Hè facilitu cambià à a notte si u zitellu dorme senza un diaperu;
  4. doblegate in un pocu capi u latte di caliconi pò esse usatu cum'è lavu sottu à a testa di u zitellu, è ancu sottumessu sottu a face di u zitellu in casu di regurgitation.
  5. più tardi pudete tufate u diaper pour u diaperu in ottu pezzi, passà à ghjustu è l'utilizanu cum'è mini spugneti pà a faccia è e mani di u zitellu. Sò sempre cunvenuti per avè a manu in casa o in a strada.