A cultura cultivata in lenza aperta

Quale hè di i pussibuli cuntenti di una casa privata o villa ùn hà micca sognu di un bonu giardinu di fiore ben guardatu vicinu à a so casa? Declarammu autoritariu chì ci sò assai pezzi di tale persone. Ma l'amatori di bellezza sò spessu ceduti per a mancanza d'infurmazioni nantu à e crescente fiori in u sular. Fateigremu da colmu di stu vacanze è dedicate un articulu à a floriculturale apertu.

Fiori di terra aperta

Per a terra aperta, ci sò assai solidi è perenni chì ponu tollerà e vicissitudes di u clima russu. Eccu alcuni di elli:

Sempimi fiori in terra aperta

Sempimu i fiori in terra aperta, pudete aduprate à a fine d'aprili è à principiu di maghju è persighjate tuttu l'estiu. I termini specifiche dipendenu da a resistenza di a pianta selezionata à u fretu è a ritmu di creazione. In ogni casu, a preparazione di un ciuri di fiori di fiori di pusterità ci vole à principià in a caduta à cavallu è fecundate. In a primavera, ferma solu per dissiccà un pocu è riveniu u pianu cun pezzi. Dopu chì, in u capu superficiale di u nostru giardinu di fiore, i ranchi sò fatta per sementi picculi o nidi per i più grandori. A so prufundità duverà duie volte u diametru di u granu. Sembri e fugliale di i fiori uniformi, per elli quale u più chjosu sò mischiati da rena bianca. Dopu chì a simminzioni hè finita, i sulcusamenti sò cuparti di a terra è pulitu.

Sposione i fiori in terra aperta

Cù l'avventu di maghju, hè ura di travaglià e piantini di fiori in terra aperta. Dighjà in a primu decenniu, pudete frasciate uva, limone, cineraria è prugna dolci. À a fine di a terza simica, hè pussibule cultivà e piante di petunia, cunghji, col ornamental, portolac, tabacco fragranti, rudbeckia, salvia è altri culturi d'estiu in a pianta aperta. Plantamentu di e crescita hè cunsiderata cum'è veru si a pianta ùn hè micca eliminata da u pianu cun un pocu sforzu. Dopu à u pianta, u tarritoriu nantu à e piantini debite d'assicurà cun l'intemperii, ponu aiutà e piante da salute l'umidità è i protettenu da a ghjurnata.