Uccelli di ravioli

L'acellu di cirasa hè longu hè statu utilizatu da i giardinari ùn solu com'è un arbulu o arbustu chì face a fruttu, ma ancu com'è un elementu decorattivu di u situ. È ùn hè micca surprisante: à a fini di maghju - prima ghjugnu, sta cultura hè elegante coperta cun grande inflorescenza enormi finu à 17 cm in biancu. In u so locu, appressanu i frutti petrezzi tradiziunali di u culore negru, chì sò apprezzati per l'altu cuntenutu di varii àciti è vitamali. Ma ci hè un pezzu di ciliu rossu, chì ghjè chì parechji ghjardinati sò interessate. Dunque, a cresce.

Uccelli di ravioli - scrittura

In fattu, questa tipu di cultura si esistia, è hè chjamatu virginia di u beccu d'ave rossa. A so patria hè a terra di u Nordu America. In l'ugliu adultu, u cheri di razza rossa hè un arbulu quasi 4-5 m d'altitudine. A so foglie generosa cumincia da quandu a fretta ùn esce. Cum'è a cherry negra, in a Virginia in Maiu è ghjugnu apparenti grandi inflorescenzi - cullate in un arboreu cun un diametru di 15 cm, cogni di quali tenenu circa 45-65 flocchi bianchi. In a seconda mità di l'aostu, picculi frutti bianchi è cun dipertu di 6-8 mm. U gustu hè diffirenti di notti dolci è agnelli è astringenti debbuli. I beneficii di u cipere di cipolle rossa include:

Uccelli di ravioli di ciliegia - pianta è cura

L'acellu di cirasa hè difficiuli di chjamà una cultura esigenti. A piantazioni di e piantini di castagni sò realizati in u vaghjimu, prima di l'apertura di i riti. A pianta si sviluppa bè in quasi tutti i terri, anche in terreni fertili è longhi si pò più impressiunanti. A strada, se u vostru situ sò parechje cun un'acquadenza di piantazione sottu, a ciliegie d'avè pò intrutu radicali. In quantu à l'illuminazione, l'arbulu suffrissi un spertu midicinu, ma i sughjetti aperti cù l'alloghju rinfuzzu sò più adattati per ellu. Quandu si cogliu una piantina, fate un burato 50 a 60 cm in u fondu, induve postu chì l'ombus o fertilizzanti minerali sò colpi (per esempiu, 300 g di superfosfat ). Se u tarritoriu hè pisanti, hè dilutu cù turbia o arena.

L'arburu hè ridituutu, riaghatu da e so radiche è coperto cù a terra. Molti jardinieri recettanu di cultivà uni parechje arbusti in vicinu à migliurà a polinazione à una distanza di 2 m. Quandu u pianta hè cumpletu, i pianti ci anu spressu da 1-2 cagus d'acqua è imbuttatu .

A strada, a ciliegia vergine cresce assai rapidamente - u crescita annu pò esse 50-60 cm. Dale chì l'arbulu ùn hè micca riguenti à cura, cultivazioni ulteriali inclettanu di riabilimentu puntuale (in particulare u primu annu di crecimentu), riparace u sborattu, per frenà u fugliore è fertilizante. Siccomu l'acellu di cipolle rossa hè resistente à ghiaccio, ùn hè spessu micca cuparti di l'invernu.

Cu cura debbuli, a prima fructifica comenza in u terzu o quartu anni di creazione. Frutti savurini parveni, com'è regula, à a fini d'aostu - prima settembre. Se parlemu di quandu u ghjocu di culore di cipolle rossa, tuttu hè decisu da a vostra cunvenzione. U fattu hè chì i boli per un tempu longu nantu à i rami, perchè pò esse spiegatu à i ghjàllichi. Ma a retaglje innicata hè urdinata in u tempu secondu in a sera, o in a fini di a matina dopu à siccassi di roccamatu. Prucessu Berry fattu nantu à u ghjornu di a racolta.

Riproduzione di u culori di cipolle

A manera più faciule di prupagarià u cherry di ciliu rossu hè di sguassà è sguassa nantu à i riutle. In a primavera di rifletti annuali, i taglicini cuttuti in 2-3 nodi, postu in a suluzione di Kornevin à a notte è pusonu una casula cù rame hume. A puntualità hè devota per u nivellu di u primu node. Prima di sviluppu, u casu hè cupartu cun un film è escizzatu pericugalmenti.

In u metudu di a pusterità, l'inoculu (ossevuli) sò stati à a fini di u vaghjimu à una prufundità di 4-5 cm.