Ricerpi di pinna in a medicina famigliali

U pinu hè un arbre di eternu di a famiglia di u pinu. L'altezza di l'arbre puderà alcuni 40 metri. Pinu pò esse attribuita à i pianti medicinali. Ancu u gustu di u legnu stessu hè un effettu curative - hè capaci di a normalizzazione di a prissioni di u sangue.

I prudutti di piuma include oli essenziale, resina, sustanzi tannichi è amari, methyl derivatives di flavonoids, acidus ascorbic, starch, carotene è phytoncides. Un tali settore di sustanziali utili permette à esse usatu in modu produtivu in a medicina tradiziunale. Ricerpi di pinu pò guariscenu e seguenti malatii:

L'applicazione di caputuni

In a medicina famigliali da i caschi di pinu facenu u melu, i salotti è di u tintura.

U rinu hè un anestèsimu è un desinfettante, perchè sò capaci di cura di malati infizziosi. Induzzi cù pomi di pinu tiurcià i pulmoni è i bronchi da infezzjoni, è aiuta ancu aiutu à facilità di respira.

Decoctions è tinturi di caputuni pi

  1. Candu cù cistite è e malatie virali, a decòccia vicinu deve esse preparatu: fremenu 10 g di ciucci di pinu secondu in un vaso d'acqua per 30 minuti. Dopu à quessa, u calchinu deve esse filtrata è aghjunghjenu u bleu acqua per avè u volumu iniziale hè acquistatu. Pìglia u caldu ci vole à 1 spoonada 3 volte di ghjornu. Questa decuccione di u prugnu hè efficace in u trattamentu di a bronchitis .
  2. Per i friddi è di u minuri in a gola, ciucciu di pinu nantu à u meli hà aiutu. Per questu caldo, ci hè necessariu feraghju 100 g di ciucci di pezzu seculu in 2,5 litri d'acqua. Cook finu à chì u volumu di u liquidu hè riddu à 0,5 litri. Allora tene è aghjunghjenu 250 g di zuccheru. Aspettu finu à ch'ella hè fretu è aghjunghjenu 250 g di meli. Pigliate questu caldu esse 3 orecchietti, 3 volte volte di ghjornu dopu à pranzi.
  3. Cu bronchitis e pulmonari di a tuberculosis , sò tinturizati sotturmati alchicati basati in bocelli di pinu. Per preparà una infusione, 150 g di rineymii freschi sò deve aghjunghje à 0.5 l di u 70% di alcol. U liquidu deve esse infusa da duie simane. Hè bisognu à piglià 30 caldi 3 volte di ghjornu.
  4. A inflamazioni crònii di i pulmoni aiutanu à guariscenze u purgu vicinu: 10 g di capelli pinti sò spressi in un vetru di acqua calenta è manteni in un fogghiu acqua di acqua durante 30 minuti. Allora 10 minuti è filtre. Pigliate 1/3 tazza di 2-3 volte à u ghjornu dopu a manghjà.
  5. Cû malati catarali, un ghjocu mètuvimu da u caprettu di pinu aiuta: 50 grammi di pinnu rinozzu deve esse spustatu cù 1 vetru di acqua fogera, insiste à 2 ore in un locu fieru. Sente, fate u calchinu è aghjunghjenu 50 g di zuccheru, fate u ghjelu. Pigliate 2 cullizzioni 3 volte à ghjornu. Un ghjovanu di capi pinti è assai utili per i zitelli.
  6. Per u trattamentu di a grippa , sta decocuura hè più efficace: 1 culletta di a materia prima bruciata hè speduta in un vetru di acqua fogera, è fassi filtrà è frittate nantu à calde nantu à 5 minuti. U caldu ci vole à rinsed cada trè ore.

Cumu avemu vistu, cù a malatia di i vini respiratorii suprani è a presenza di ogni forma di tezza, a accusazione di cavalli pinti ùn ponu micca contraindications. Ma quale ùn deve micca usarle sta pianta, vi cunsiderà più.

Contraindicazioni à u ciumi di pinu

Malgradu u fattu chì i capretti di pinati sò usati in u trattamentu di urolitisiis, sò assuciamente inaccettibbli in u trattamentu di a inflammazioni in u parènedma (nefrite è altre). Inoltre, a pianta si deve esse usata solu com'è parte di a cullizzioni in a presenza di malatie di u viaghju gastrointestinali.

Ùn hè cunsigliatu di ripiglià i riziuni coniferu in ogni forma è di e femine in partire. Un abusu di elli pò causà ceppa, malignità è inflamazioni di a mucosa di u viaghju gastrointestinali.

I preparazioni chì includenu turpentina sò inadmissibile, com'è quì sopratuttu, in nefriti è nephrosis. U stissu scrittu à i malatturi cù l'hepatitis durante u so cursu agutu.