Cumu si pò piglià caldi turmericu pi raci?

A u zuccheru hè una spice acquistata da a radica di una pianta di a famiglia di ghastassi. Hè stata cultivata per più di 2 mila anni, è in certi paesi ùn hè micca solu usata per l'alimentariu, ma ancu utilizata in parechji rituali. U pappu u grùassu cun u gustu piacevule piacevule hè spessu usatu per a raghji medici, è cumu fà cecciu turmericu - leghje più.

L'Avete di Spice

Hè cunsulatu di vitamini K, C, gruppu B, minerali - fosforu , calcium, iron, iodine, cume curcumin, olii essenziali, fecciu, sabinen, flavonoides, antioxidanti, etc. Quelli chì si intaressi à quale hè l'utilizzu di cecèmicu per u corpu è cumu per piglià, hè vientu risponde chì spezia hè d'interessu per ipertoriu, da diluta u sangue è prendere a pressione di sangue. Avucatu a prevenzioni di malatie cardiovascular è a malatia di Alzheimer , normalizeghja u metabolismu, luttà contr'à contra di virus è bacteria.

L'antioxidanti in a so cumuzioni innettate l'attività di i radicali libri, chì dà ragioni per l'usu spice in terapia di u cancer. Inoltre, hè un desintoxicante liviano pungente, è i so pruposti antisépti è antibacterial permettenu l'utilizazione di cecera pè u trattamentu di malati di a pelle, ogni tipu d'ulcera, ardenti, tagliati è altre ferite.

Cumu fà?

Ci hè parechje ricette per a so preparazione, quì quì sò i più populari:

  1. Quelli chì si intaressi à cumprallu ceccheri di u fegato, pudete risponde chì per a so purificazione, duie volte à u ghjornu, piglià a mità di u tè un ghjornu. sta spezia, lavannendu cun l'acqua.
  2. Ci sò parechje ricette per l'usti simultanu di turmericà è di meli, è dumandendu a manera di piglià, si deve esse rispostu chì una cullette di u meli è sta spice, imbruttata in un vetru di latti, cuntribuiscenu à a normalizazione di u pesu, à migliurà a cundizzioni di i capelli è unghji. Questa droga curativi pò esse usata in u trattamentu di malatii bronchopulmonarii, è un inguinamentu basatu nantu à l'oliu, l'auropulchìa è a melaria aiutanu cù e malatie.
  3. Quelli chì soffrenu di a diabetes pò preparà un coctele è pigliate una volta un ghjornu: strinche u zucchinu da 6 pusteri freschi, 3 beets, mezu rippo, 3 fasci di spinach, 1 mannaghju d'api è 1 zucca. Crumble u tagliilla è l'agliu per u gustu, è aghjunghje ¼ tsp. turmeric. U ghjocu di beaustu deve esse insistitu per almenu un paru d'ora.

Avà hè chjaru cumu piglià a cecera, u beneficiu di quale hè diffìcili di sobrevalorà, ma hè ancu capaci di causà danni à questa spezia. In principiu per u cunsumu eccessivu è alt riscu d'allergii. In generale, hè tutta sana, è e persone cù l'ulcere è a gastritis, è di urolitisiis prima di manghjà, vi cunsultate un duttore.