Meli di dandelions - ricetta

Malgradu u fattu chì u melatu da u denticulatu ùn hè micca un pruduttu creatu da a natura, ma un rimediu chì hè preparatu da una ricetta, porta un gran benefice per u nostru corpu. Pò esse usatu per restituurà u travagliu di u sistema digestivu, cum'è una prevenzione è trattamentu per u friddu cumuni , cum'è ancu com'è un trattatu di tè. Questu hè pussibule per u fattu chì u dente leone cuntene assai vitamini è sustanzi biologichi attivi.

Da questu articulu sarete amparate quarchi pocu cumuni in ricetti di medicina medievule è e manere di fà cumu pudete fà u meli di i dandelions.


Cumu fà u melatu da u denticulatu - numeru di prescriptione 1

Ingredients:

Preparazione

Avemu bisognu solu a parte amarica di u capu dentale, per quessa, mentre chì a vista di a "cugliera" per a presenza di insetti, avete tagliatu u peduncle, è posanu e so petali in un cuntainer, induve si continuanu a cocchi. Scurcizzate da u verde, fate l'acqua è falla durà 24 ore. U tank deve esse à questa temperatura à a temperatura di l'ambienti. U dente di lino hè struitu è ​​riburatu cù l'acqua furiosa. Invece questu queste elementu pò esse saltatu è utilizzatu in u futuru, u licolu disponible. Furmà u mischju in u calore. Hè bisogna à bullore per almenu 15 minuti. Per un pocu minuti prima di fine, aghjunghjule u limonu è di cubi in diced e falla di coccu à fioru di altre 2-3 minuti. Duranti u ghjornu, sta razza hè insistitu. Allora prufundisce un tamarazzu o una gasa. Dénaghi è di limoni sò deve esse bè strappati, è scrivedu. Hè bisogna à fà chì u meli ùn si nata cù i petali. In u caldu risultati, aghjunghje u zuccheru è cocilu in bassu calore parechji volte per 15-20 minuti, finu à chì a vittura acquistenu viscose. In u prucessu di coccia hè necessariu di mischjà.

U mele resultanti deve esse spressu in testi di vetru esterilizatu è almacenatu in un frettu.

Sì avete bisognu più di meli, avete averà u numaru di fiori di dente leone è altri ingredienti, rispettivamente. Per esempiu: un vasu di fiori di 3 litri ripiglià 2 limoni, 2,5 kg di zuccheru è 2 litri di acqua.

Ricetta No.2 - meli di i bianchi à u citru

Ingredients:

Preparazione

Facemu un sibaritu da l'acqua è di u zuccheru. Mentre i furmagli di acqua, ci sullivanu i fiori da a parte verde è rinsegna. Duranti l'ebbulenza di l'sciroppu, ti dugnu dandelions in tuttu, aghjunghje è aghjustate finu à chjudaranu novu. Dopu quessa, fassi pane per altre 15-20 minuti. 3 minuti prima di prontantu, aghjunghjenu l'acidu citrique in u sciroppu è falla furiallu. In seguitu, hà bisognu per un ghjornu. U calchinu hè struitu nantu à gasche per cullà i petali. Pusitondu u licitu receu in un pianu è torna adupamu a cumpatibilità necessaria.

Ricetta # 3 - "cold" manera di fà u meli di i bianchi

Pigliarete:

Preparazione

Pour à 1 capu di fiori. U sicondu caperu hè u zuccheru. Hè bisogna à duie volte quellu chì u chjaru di prima. Fate in stu modu u ghjienu u ghjocu. L'ultimu bordu ci vole à fà di zuccheru: à tutti questi, utilizate un mortero. Cerbò u cane cù una tensa densa è a puscia à u sole durante 2 simane. Duranti stu tempu, a fermentazioni averebbe succidutu è u zuccu anu sdividitu, chì diventerà u meli. A fine di u piriu, a mistura hè struitu è ​​filtrata.

Meli prestu ùn deve esse almacenatu solu in u frettu pè 3-4 mesi.

Sposta da u gustativu di u gustu, hè pussibule di aghjunghje micca solu limonu, ma ancu d'aranciu, è ancu aranusimi o foglie à meli di i bianchi.