Emma Watson, Bree Larson, Idris Elba scelta i venuti di l'"Oscar"

Dopu à u scandalu chì eru l'attraversu l'ultima ceremonia di l'Oscar, l'urganizatori di u premiu più pritèttimu in u mondu di u cinema hà prumessu di piglià à cuntradisce critichi è di correggià a situazione. Allora, in a lista di i membri di l'Acadèmici Cinisi Americana, decisive chì venceranu l'anziani uriginali priziosa, per a diversità, avianu 682 nomi (questu annu eranu a meza di elli).

Talianu senza precedente

A pubblicazione di l'Oscar-2016 cuminciò cù accusazioni di discriminazione raciale. Jada Pinkett-Smith, u so maritu Will Smith, Viola Davis, accusò l'urganizatori di u preghjudiziu in u razzismu, postu chì parechji anni l'accademia di filmali hà datu i nomi principali solu à l'atturi stati fini.

Cumplementu, i diritti di i dritti di i donni anu rimessu, perchè ùn ci sò parechje donna trà i candidati.

Leghje ancu

Primi passi

Prisidenti di l'Academia di Film Cinéma Articuli è Scienzii Sheryl Bun Isaacs hà dettu chì a riforma di l'"Oscar" hè stata abitata. E donne questi u 46 per centu di u numaru di celebriti invitati per votu per nomine è i culuri - 41 per centu.

Nanz'à i novi membri per esse riposu à a ghjustìzia sò: Kate Beckinsale, Michael B. Jordan, Tom Hiddleston, Chadwick Bosman, Bree Larson, Emma Watson, Marc Rylance, Eva Mendes, Keith Beckinsale, Frida Pinto, Oscar Isaac, Idris Elba, Alicia Vikander, John Boyer è altri.