Ice cream in gravidanza

Oghje quandu u gravidenza, quarchi ùn hè micca chjaru cusì chì una donna voli u caprettu, ma siddu si pò manghjà à questu tempu - ùn hè micca cunnisciutu da tutti. Intendemu di cumprenderà sta situazione è dà una rispunsenza exhaustiva à sta categuria.

Quantu sia appruveghjate u sorellu per e mare?

Prima di tuttu, i medici si nota u effettu pusitivu, chì hè osservatu da manghjà un pruduttu pruduttu pregu. In stu casu, l'animu è u benessimu di una donna solu improvise, chì hè impurtante quandu u babbu hè natu. Perchè, se vulete manghjà ghiacciato durante a gravidanza, a futura madre ùn pò esse micca denegata.

Inoltre, deve esse nutatu chì i prudutti di u lattice sò ricchi di calciu, chì hè cusì necessariu per a custruzzione di u sistema di l'osteria di u zitellu. Hè dinù compuse vitamali boni, chì A, D, E.

Ciò chì deve esse cunsideratu chì anu preguite à manghjà u sorrel?

Ci hè deve esse dichjaratu chì oghji a fabricazione di stu pruduttu hè un prucessu tecnulugicu assai complicatu. Per annunzià u costu, a maiò parte di i fabricatori sustituisci u latti in tuttu u lattice naturali. Inoltre, ùn pò micca fà senza l'utilizazione di coloranti, caratteri artificiali.

Quand'ellu sceglie un sorellastra incinta, avè deve cura studià a so cumpusizioni è dà preferenza à u pruduttu in quale l'elementi aromatichi ponu esse absent, è a basa hè latte naturale.

Quand'elle anu fatta, pudete manghjà ghiacciato solu in picculi quantità, è micca ogni ghjornu. Per manghjate questa postrazia pregonenu pò 2-3 volte à settimana. U voluminu à serveu ùn deve esse micca più di 100-150 g.

Quale morti pò fà u zuccherinu à a salute di una donna incinta?

Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì manghjà una quantità maiò di alimentazione fridda pò esse di spasmà di i vapuri cerebrali, chì, à u turnu, riduceranu à a maiò di stima.

Hè ancu avissi nutatu chì manghjà u caprettu pò guidà à u sviluppu di a gargia or faringitis. Per quessa, a donna pregunnità deve esse attentu di stu pruduttu.

À u listessu tempu, l'expectante mamma devendemu à cuntà u fattu chì i prudutti di lattichi in tutti crescenu i processi di gassing. Questu hè spartu da u sviluppu di flatulenza. Stu fenominu, a su turnu, pò pruvucà un incrementu in u tonu utru. Per quessa, a quistione di a mamma futura, sese hè pussibule in u gravidenza, in u terzu trimesteru hè un ice cream, i medichi rispundenu negativamente, è cunsigliate per quellu di utilizallu.