Accademia di Fine Arts


A capitale di Bosnie-Herzégovine Sarajevo hè famosa per i so numerosi monumenti architettonique, chì sò maestri maestri. In particulari, inclusi l'Academia di Fine Arts.

Storia di l'urigine è l'esistenza di l'Academia

U bastimentu data di u XIX sèculu. Fu custruita duranti a Guerra Austru-Ungaria. Duranti stu pirìudu un gran numaru di protestanti si prisintonu in Sarajevo, è apposta per questu era custruitu un edifiziu induve l'évangélica era situata.

U prugettu era creatu da u famusu architettu Karl Parzik. Dopu fattu, iddu appiicò l'estilu Rumanu-Bizantinu. Dopu ddi tempi, l'estruta cume centrale hè una veramente decorazione di a cità è attrae l'attenzione.

Puderete in l'edificu dicideru postu l'Academia di Fine Arts. Stu fattu in 1972. L'istituzioni istitutu più altu hè tutte e funzioni:

Queste scopu sò riflessu nantu à a chjave commemorativa di l'Academia. Hà un membru permanente entre l'università di Sarajevo.

L'Academia hà un valoru storicu è culturale speciale. Hè inclusu a lista di l'uggetti di l'Istitutu per a Protezione di u Patrimoniu Naturale è Cultural.

Situazione di l'Academia

L'Academia hè in un locu assai pittorescu. Hè situatu quasi nantu à u centru di Sarajevo nantu à i banche di u fiumu Milacka. U custruitu hè effettuamente distinatu da altri edificatori chì si trovani nantu à a Marina. Per quessa, serà assai faciule per u turista per truvà. Cammisa in questu spaziu serà incredibile interessante è vi riceverete assai piacè.