Enteritis in cuccioli

I causi di a inflamazioni di u intestinu in cuddetti pò esse sfarenti. Ma a più seria hè a malatia, chì hè di una natura infugiosa. Allora l' enteritis hè diventata in una di e malatie più prublemani, spessu guida à a so morte. A più cumuna è a infestazione parvovirus. Diagnose di a malatia hè pussibile solu in u laboratoriu, anche i sintomi, u trattamentu è a prevenzioni di l'enteritis di l'altru natura sò in parechji simili.

Signori di enteritis in cuccioli

Li cchiù vulnunanti a malattia sò cuccioli trà e vrazzii di 2 è 16 simane. U zucculu maternelle si fa tristi, refusa u manciari, è solu dopu ci hè di maladrina cun mucus o vini di sangue, chì spiegu ci hè vomitu. In cunsiquenza - una forte perdita di pisu, cravatta di u latu è a perdita di pisu.

U crescente in u corpu di u virus si tratta micca solu l'intestinu, ma ancu altri organi internu. Cù a scunfitta di u cori, a miocardite sarà, è da una falluta cardiaca, micca menu riesciuta chì a desidratazioni, chì pudemu vede. È a forma cardiaca di a malatia si trova in i cresciti novi, è l'intestinali in i più vechje.

Trattamentu di enteritis in cuccioli

Siccomu a malatia hè virale, u trattamentu hè sintomaticu. U paci hè dettu un medicazione à u cucciu sustegnu u travagliu di l'organi internu, primarmenti u cori, u fegatu è di i riziette, è di vitamini. In u tempu, u trattamentu cuminciatu pò ancu pare a ripruduzione di u virus è salvà un picculu amicu di quattro capu. Questu hè in casu quandu a malatia ùn hè rapida, è ci hè u tempu per l'accionamentu di e drogu in a riserva.

Hè impurtante durante u trattamentu per creà un ambiente tranquillu senza lumicità luminosa è dà u cucciu assai per bevande. Se ti refuse l'acqua, umite a labbra è a bocca. Siccomu solu un duttore pò dì chì cumu tratà in modu riguardu l'enterite in un cucciolo dapoi, se pudarete, hè megliu di piglià l'animali à a clinica, induve mette u cuncettu è intruduce a droga necessaria. Per ogni cursu di a malatia, ci vole à dà i prudutti di cuccioli chì sustenemu u travagliu di u cori, per esempiu, sulfakamfakain, cum'è immunostimulanti, interferoni, vitamini, antibiotici è probiotici, vitamini è hormone. Cù disidratazzioni severa, rehidratazione (Trisol, Ringer solu) è a terapia antitoxica.

U cucciu dopu l'enteritis hè assai debbule, perchè l'alimentu duverà parechje ligame è sparing. U zitellu hè furnitu de caldi, cìliri lìquidu, acchianannu u so vulume. Per evitari di dbtaberiosi, i vultisgiatori sò ricivuti.

A prevenzioni di l'enteritis in cuddetti hè ridutta à a vaccinazione di a mamma prima di toscana. Se a vacuna hè sbagliata, u suu hè amministrattu in parechji passi finu à chì i cuddini pò esse vaccinati. Una bona strata per trattà a stanza hè una lumera di quartz. Hè propiu diffusa di trattamentu una malatìa cum'è Enteritis in cuccioli. Cusì, hè megliu cercà aiutu da un duttore.