Galeria Tretyakov - pittura

A Galeria statica Tretyakov anu nantu à u carte di Mosca in a seconda mità di u XIX sèculu. U so fundatore, u pittore Pavel Tretyakov dedicatu assai anni di cullizzioni di diversi articuli d'arte, accumuleva una cullizzioni excellentu è in u 1892 trasfirìu a pussidimentu di a cità. Dopu da questu, i magazzini di u museu sò stati arriccuti assai, è a cullezzione hà cultivatu assai. Oghje hè difficiuli di qualcunu quantità di pittura nantu à a Galeria Tretyakov di Mosca . Ma u so numeru tutali in l'exposizione supera a figura di 7 mila.

I primi ritratti di a Galeria Tretyakov

Principiu di a cullizzioni di pittura russa Pavel Tretyakov hè stata in u 1856, quandu u so fundatore acquistate i primi dui pittura: "Confrontazione cun contrabandisti finlandesi" spuntinu V. Khudyakov è "Temptation" di N. Schilder. Un pocu dopu à i primi dui addulurati da artisti russi anu aghjustatu. Eranu "The Squire" di V. Yakobi, "The Ill Musician" di M. Klodt, "Collection of Cherries" di I. Sokolov è "Vede in vicinanza di Oranienbaum" di A.Savrasov.

I pitture cchiu famusi di a Galeria di Tretyakov

A cullizzioni di pittori di a Galera di Tretyakov cuntene assai opuliziunità di a pintura mundiale, ma a maiò parte di questu hè sempri dedicatu à l'arte russu.

A pintura di Ivan Kramskoy "A Sirenita" hè a prima stampa di notte solu in a Galleria Tretyakov, ma ancu in a storia di tuttu a pintura russa. U paisolu di notte sulitariu si facia veramente magicu dopu chì l'autoru hà stallatu nantu à u cartone di e sirene .

Una altra foto di u tema di fata hè chjesa di Victor Vasnetsov è hè chjamatu "Bogatyri" .

A pintura di Mikhail Vrubel "U Demonu Assientu" hè stata creata in una tècnica di distruzzioni tridimensionale cun un paleta paleta.

A panorama di Ivan Shishkin "Nuvole in u Piaghjaranu" hè cunnisciutu in u nostru paese per adulti è zitelli. È ùn hè micca surprisante, perchè era quella chì hè a carta di visità di i candies "Bear-Toad".

A pittura di Alexander Ivanov "L'Apparenza di Cristu à u populu" hè un veru avvenimentu in a storia di a pintura russa. Basatu annantu à una storia biblica, prima ùn era micca accettata da u publicu domesticu, avè ricivutu u più ellu di i critichi italiani.

U canvas di Vasily Vereshchagin "L'Apoteose di a Guerra" ùn tocca micca solu a maestranza di l'autore, ma ancu u so significatu profundo. À qualchissia chì guarda à sta stampa, vene a realizazione di tutte l'horrore di qualunqui guerre, ùn importa ciò ch'elli bè scopu hè micca ghjustificatatu.

U studiu di a pintura da Alexei Savrasov "U Rooks Have Arrived" hà longu parte di u currente di scola.

Pittura di Ilya Repin "Ivan the Terrible è u so figliolu Ivan", ancu micca incondizie cù u rispettu à l'autenticità storica, amaze cù a prufundità di l'emozioni umani repudiata nantu à questu.

Senza nè menu impressivu hè u canvas "U Morning of the Streltsy Execution" di Vasily Surikov , dedicatu à unu di i tragichi avvenimenti in a storia russa.

Una altra pintura di Vasily Surikov , dedicatu à a storia di u schismu di l'església di u seculu XVII, hè chjamatu "Boyarina Morozova" è hè unu di i più impurtanti in a ricerca più ricca di a Galeria Tretyakov.

A pintura di Vasily Polenov è "U Patio di Mosca" apre u finestra per i telesuli à a vita ordinaria di Mosca di u settore settore di u XIX seculu. Hè scrittu cusì d'amori per a trama chì vogliu retorna à l'altru è di novu.

U ritrattu di a figliola di u famosu patronu di l'arte Savva Mamontov - Verochka - U fugliale di Valentin Serov hè permeatu da a luz di u sole, è annu dopu l'annu attraversà millares di visitanti à a galeria.

Ritrattu di u pezzu di Alexander Pushkin Orest Kiprensky hà un locu spéciale in a Galleria Tretyakov.

Pittura di Karl Bryullov "U cavalier" , scrittu da ellu in u 1832, immediatamenti hà suscitatu una tempesta di admiring reviews.