Carità intima

Dicenu chì ciò chì hè bonu per a bocca, aiuterà a vostra mani. E vice versa. È hè assai megliu quandu e mani è bocca attranu in cuncerta è in parallelu. A nostra pellezza sente, è e so mani parranu. U corpu si ralleghe quandu e mani ci dicenu l'amore è quantu vulete cumprarà u socie. Ma l'alegria di u corpu pò micca ghjustificà, sì i vostri carizzi ti dicenu chì e mani sò solu cumu fà per piace per voi, ùn si sò micca glurificati da ellu. Chì ghjè più dolenta per u corpu hè u pensamentu stranu chì e mani pensanu, accarizza.

Intantu carità sò strapped à a vita umana à u mumentu stessu quandu una persona, quandu hà cessatu di essere animali, maestru è cumprate e mani. Quandu a manu si apparse, hà avutu assai destinazioni.

Àmbienti intimi

Ùn hè micca difficiule di dividiri e carmièvuli intimi in spezie:

E, cum'è veru u regulu, chì dice chì i genitali di i genitori sò da esse cumminati cù u travagliu cù a bocca, hè ancu veru chì davanti à e donne di i genitori hà bisognu à caminari u restu di u corpu.

Arriba

Carizzi di zoni intimi di l'omi è di e donne anu bisognu di cumincià da a cima. A nostra faccia hè un magazinu di finizioni nervi, perchè ùn abbandunate e cigli, ciglioli, labbra, u nasu, uce è pelle sottu à a piluta. Tuttu chistu ha de "esse studiatu" è "elude" da u lume di u minimu di l'ete, cumu si scrivite cù una penna.

Dopu questu, u collu - a parte trasversale, a parte laterale è u cavallu sottu à l'arechje, u frontuu (a più intima) cù a transizione à l'area di pitta seguita.

Per e donne, carizzi intimare - questa hè una parte assai speziale di l'prelude, chì un omu ùn pò micca esse misstu. I pettu in a donna pò esse più o menu sensibilita in differente donne, ma arguminendu chì hè moltu più erogenu chì u pezzu d'un omu, ùn ci hè micca chì nimu serà micca.

L'omi deve esse accuminciate da caritàri e so senu cù e so mani, è basgiammi u so senu in tuttu u diamitru di l'oghje, andemu à i capelli, duva puderanu durà un pezzu.

À u listessu tempu, e donne ùn deveru micca negligutu capezzini magichi. L'omi sò assai cumbusi quannu un sguardu pigghia li mani in u so bagnu pilatu, è in questu un puntu, righjunghja i "bumps". Piglia u pezzu maschile, cum'è e bole in a palma di a manu, morda cù i vostri denti è liccagna a lingua.

L'abdomen hè mai statu cunzidiratu un locu particularmente sexy, ma da i bacio à u zuccadori, l'omi è e donne seranu felucci.

Intimi

In tuttu, avete u genitale di u so cumpagnu, ma aspetta cun elli, stop, popliteali è internu. Ora pudete andà à i locu più erudichi.

Pompino - a carizia intimusa per l'omi. Per ùn pruvucà u pene di l'associu cù a lingua è a bocca, l'attu sessualu li darà assai piacè. Senza senza firmamentu di travaglià cù e mani in altizza, aghjunghje u penis cù a bocca è carizziunà cù a lingua in un cerculu (in u dizziunariu), poi respiru nantu à a testa cù un corpu di l'airegiatu è avvicinà à i muschi cari di a testa di u pene stessu.

Cunnilingus - a caricia esterna di l'urganiscia genitali femminili. Tutti l'omi pensanu chì t'hà dimensioni impurtanza. E donne, in a so maggiuranza, pensanu chì una persona particulari disprezzu a satisfazione sessuale o micca, è ciò chì a dimensione di a so dignità hè - ùn hè impurtante. Ma in parechji fimmini u clitoris hè lucalizata quasi abbastanza è luntanu da l'intrata à a vagina. Questu significa chì ùn importa ciò chì hè grande "a dimensione", hè impussibile acquistà in l'attuale sessuale. Hè per quessa li carità urali è tattile di i genitali femminili, questu hè quasi l'unicu casu (in quarchi donne) aiutanu à l' orgasimu di u sociu.