Ogni mudellu lepenti di i 90 hè stati sparati in publicità Giorgio Armani

U travagliu di u mudellu ùn hè micca eternu, perchè nantu à i tacchi viaghjanu i più ghjovani competitors, ma i supermoduli reali ùn anu micca età è anu sempri musei per i diseggituri. Questu hè cunfirmatu da Eva Herzigova, Nadia Aehurman, Stella Tennat, Yasmin Le Bon, chì rapprisenta u più recente collezione di Giorgio Armani.

Unmodeli supermodeli

Regina di u podju, chì a crescita di a carrera accadini in l'anni 90 di l'ultimu seculu, diventò a faccia di a nova Norma Normale da a famosa marca.

"U tempu ùn hà nudda putenza supra a bellezza" - stu slogan hè stata di Giorgio Armani di 81 anni, annunziendu u principiu di a campà di publicità è presenta i so caratteri principali - Eva Herzigova, 42 anni di età, Britannica Stella Tennant, Nadia Auerman, di 44 anni di età, un mudellu hà dettu da Albione, u 51 anni Yasmin Le Bon.

L'idea di un modista

Couturier vulia dimustrà a bellezza naturale di e donne forte, chì ùn hà micca limitu di tempu. Dopu à pensallu, hà struitu u prugettu à mudelli maturu, cù quale hà travagliatu parechje volte in a moda.

A photo session hè statu guidatu da u famusu fotografu Peter Lindbergh.

Leghje ancu

"Vestitu cù normalment"

Questu hè chjamatu u nome di a nova linea di Giorgio Armani. In un paisaghju lacustru biancu è biancu e so bellesie sò posti in vestiti, chì hè ideali per ogni ghjornu.

Tuttu hè semprici è exquisite! Ci sò camini di sita bianca, mutandine di striscia, colture monofeu, trouser sets. Avemu evaluatu!