A tribuna reale di Monaco hà turnatu in a residenza di Santa Claus

A tribuna reale di Monaco s'hè purtatu in una residenza magica di Santa Claus. I zitelli suggetti participonu à u prugramma di divertimentu è ricevenu rigali di Natale da e mani di a Princess Charlene.

U vacanze di Natale suscitava l'elogi di quelli esercitu
In dicembre, a tribuna reale hè stata a residenza di Santa Claus
I parechji parolle di u prìncipi foru rittulati assai d'attenzione
Princess Charlene è u prìncipi Albert II cù u so figliolu Jacques

Tradizzjonalmenti a mità di dicembre, Monaco diventa un regnu di magia è di miraculi, induve i so cumpurtamenti di i picculi abitanti di u principatu sò rializati. Centu di i zitelli sò stati invitati à spettaculate avvenimenti, frà i zitelli di u prince, e dui principessi Charlene è u prìncipi Albert II, si ncuntanu Santa Claus è ricèvenu rigali longu.

Questu anni hè speciale è responsable da u Prince Albert II, per a prima volta, in vacanze di Natale, era cù i zitelli è a so mòglia, circondata da numerosi clientni. I giuvani di u principescu ghjennaghju rimettati assai d'attenzione, in particulare da chì u figliolu di a figliola di Jacques è Gabriella ùn hà micca annunziata a so biennale è si fece frequent clients in un attesione solenni. Punti stampati occidentali di discussioni activu di u cumpurtamentu di i zitelli, l'apparizione è i marchi di vestiti di i zitelli, chì a Princess Charlene prefé.

Leghje ancu

A festa di Natale state à ludà à quelli presenti, i ghjurnalisti ùn puderanu mancassi di nutà l'idea brillanti di a principessa. Charlene hà sceltu un mantellu rossi riccu, chì deti l'apparizione di a nubiltà è a solemnità.

Princess Charlaine

Ogni ghjocu cunvidatu ricivutu i rigali di Natale da e mani di Princess Charlaine

Prince Albert II cù u so figliolu

Principessa cù a figliola Gabriella

Princess Charlene cun una figghia fatta