Vetri per u viscuvulu

Whiskey - una buccia di alcoliche forte cù proprietà aromaticu speciale è fatta di una varietà di granuli (cente, orzu, corn, wheat). Questu nubbone ha bè razzioli scotizii, una storia ricca, è da quì, in u mondu, ci hè un gran numaru di i so aderbuli. Sì ancu trattà cun elli, puderebbe sapè da chì tipu di vetbi eddu bistedinu. Ma puderebbe cum'è pieni sò assai impurtanti si vulete ottene u piacè di u whiskey è riviseriscenu bè a so gustu è l'aroma.

Chì ci hè u nome di u bicchju per u whisky?

Tradizzjonalmentu si pensa chì i pratichi per questa bè edita sò dati di vetru. Ci hè ancu i cristiani di cristalli per u whisky. In ogni casu, hè impurtante nò solu a sustancia, ma dinò a forma. Trà i vetru per u whiskey distinga i seguenti tipi:

  1. U vetru curtu o ghjuchjardu . U so nome per un vetro di whisky pò piglia una piccula altura è u voluminu - finu à 40 ml. True, u calzari ha una varietà di formi - diritti, cuddati à u fondu, bisatu à u cantu, etc. Comu regula, u corta vetru hè un fundu dilettatu. Ddi sti latti ci anu una vittura per un sip, sta capacità ùn hè micca adattatu per tastings.
  2. Highball, antiquatu, tumbler (highball, moda antica, tumbler) . Sti bistiate anu un vulume più grande (circa 200 ml), un fundiu dilettatu è parechje benzina, perchè u giudu diventanu lentamente in elli. Khaibol hè diffeenti in quantu e so pareti sò più altu. In quantu à u cambiamentu di cambiamentu, hè notevolu à i latte in bocca. In modu, ci sò parechji variazioni originali di quessi copri. Ci hè un vetru, senza spillage o un vetru in a forma di una pipa fuma. Hè vale a dì di i spezii rotanti per u whisky, perchè vi pudete bè giovani in ghjornu in a edita per uns 20 seconde. Di sicuru, tali cunti raramenti sò usati cum'è rigali originali.
  3. Nosin, o noise. Questa vetru pò esse usata cum'è un vetru per degummà u whisky per a so forma. Hè una statura spinta è una cima ristretta, perchè i quali sò stati cuncentrati è dà un aroma inigualità. A quantità di nosing ùn sianu micca più di 100 ml.
  4. Tulip, tulipanu, tulipanu. Tali elli chì ani l'uglesi per u whiskey rapprisenu a capacità in u volumu di 100-200 ml cù u rinfoque, u furmulariu chì ricorda à un bulbe d'un tulipanu, nantu à a longa pesta prima.
  5. Snifter, sniffer. Questu 150 ml vetru hè esternamente sìmuli à u tulipanu soprastuttu, solu cù basselli falsificati è in un corpu più altu.

Di quali occhi anu drissutu whisky di variità sfarenti?

L'scelta di un tipu di vetru particulari per u whiskey dipende nantu à u tipu di stu prudibo noble. Per u listinu simplici, un percorsu ordinariu hè adattatu, induve l'alcoolu ùn hè diluccu è drunatu cun vòlie. In a maiò i stabilimenti, i clienti sò offerte da vìviri whisky cun u ghjuvatu o un bevande diluitu in highball, moda antica o un tumbler. Grazie à i pareti sposti è u fondu, u ghjacciu in questu vetru fode lentamente. Hè cume chì u tipu di vinu hè adattatu per una maltu unica è varietà di blisteri di blisteri, chì anu un sapori forte in forza.

Per vìviri cunti di alta qualità è non-whisky recomendarani in vetri cum'è noise. Per un caldo di carattaru un maltu, un tulipanu è un sniffer sò ideali, a forma di quale vi permette di maximizà l'aroma.

Manifatturi di copri per u viscuvulu

L'offerte di vetru per questu licori sò enormi. Di sicuru, per i cunsumatori ordinari, qualsiasi prudutti compru in a magazzini fate. Ma i cunnuscenti veri si prefettenu platti di qualità. Questi inclusi i respectabbili famigliali, per esempiu, Villeroy & Boch (Germania), Glencairn (Escocia), Riedel (Àustria), Wilson & Morgan (Italia), etc. Vetri di vetru di cristalline whiskers chì ùn ci micca dim è rete trasparenza. Li capulavuri ricunnisciuti sò Cristal d'Arques (Francia), Top Line (Germania), Cristallerie Strauss (Brésil). Una bona opcione serà u vetru di u biancu da u vitru Bohèmi (Ungheria), chì i prudutti sò fatti di cristallu di alta calidad in un designu immateriale.

Ci sò ancu un lenti speziale per cuncevianu è martini.