Tiarella - pianta è cura

Tiarella, o cum'è hè ancu chjamatu tiarka - una pianta raffinata è bonita. Ci hè chjesa cù arbusti fugliale, cù rosole di foglie di una forma di u cori. Duranti a fioritura da i rosetti sò pedunculidi cù una massa di picculi foglie bianchi, similari a campane. U pirìudu hè in u mità di l'estiu.

Tiarella - attinente è cura in a pianta aperta

Di solitu, in i terreni privati, tiarella hè nantu à i chjassi di u giardinu. Per via di a presenza di mustache, crede assai rapidamente è cumincià à lampendu fora di i limiti di i posti assignati à ellu, per quessa, ùn hè micca cunsigliatu per pattighjà in lochi di fiori. Hè un grandu locu per ella - sottu u canopy di l'arburi. Tiarella si faci crescia in u locu ombrezu, è dopu chì crisciarà, crià un fermu pirou.

A tiarella chì cresce ùn pruvucarà micca difficultà, ùn hè bisognu di sapè parechji matessi. Questa hè una pianta omicidia, pò perfetta à stà si devi à i spazii chjucchi, ma avete bisognu di piglià in cuntà chì senza tinghje, a florenza tiarella pèrdite a so decoruità.

Un'altra cosa impurtante di ricurdà è chì sta pianta hè immubiliata. Per quessa, reguando in l'estiu averanu bisognu.

In quantu à a fertilizzazione, deve esse presentate durante a stagione di stagione è dopu chì a pianta sferisce.

Prima di l'invierno, a basa di l'arburettu tiarella anu da esse coperta cù a turba, hè ancu possibbili di compost, chì hè bè bedidu, chì hè cupartu cun materiale senza tela.

Cù l'iniziu di l'abricinu di primavera hà da esse eliminati gradualmenti, prima, comu si valdi, ma solu in tempu nudu. Un compost ùn hè micca esse rimettutu à tutte di qualcosa, postu chì in u cursu a basa di a pianta hè espritu è ​​dà un apparenza più stètica è decorativa, in più, l'umidità di u mondu se putevule megliu.

Parechje persone anu una quistione: Avete bisognu à trimiglià e foglie di tiarella? Ùn hè bisognu di fà questu. E so migliurà sopra tuttu, solu duranti stu pirìudu di tempu, cambianu u culore è diventanu cobre, turcu, o marrone.