Akalifa

U nomu di sta bella pianta, chì a terra natale hè a India tropicale, hà l'urighjini grechi è hè traduciutu com "nettles". E anche si i so foglie stanu assai di l'annu, ùn anu micca nunda in comunu, perchè Akalifa appartene à a famiglia di l'euphorbia. U nomu cumuni - "raffia cuda", per via di a forma insolitica è u tipu di fiori.

L'apparizione di a pianta varieghja secondu a variità, l'altezza è a forma si varienu, e foglie pò avè un carmine, smaragdovo-verde o bronzu. In u fiumu, sta pianta hè un arbulu assai, i varietà decorativi sò generalmente più chjuchi è sò assai accessibuli per guardà in un appartamentu. Comu regula, i fiori di l'akalifa creceranu in l'invernativi speciale, questu hè dovutu a necessità di alta umidità. In i cundizioni di l'appartamentu, a pianta alcune alcune 80 cm è perfetta à u balcone o loggia in u mesi di l'estate.

Chì cunniscenu necessarii per Akalif?

Un prerequisite per u creu di l'akalifa serà l'scelta di u locu. Cumpagnia di luminaria spargugliera brillanti è alta umidità, ùn mette micca un pezzu di fiori vicinu à l'apparizione di calevazioni, meglii sceglienu u sillu di u sole di l'appartamentu. A luminosità insufficenta duverà u fiori di l'acalifa, è e foglie perderanu u so culore vivu uriginale. In ogni casu, hè bisognu di guarantiscia chì a luz di u sole di a diretta ùn falli micca in a pianta, ponu stablete stamensi di fiori sensibuli.

A temperature in a stanza induve a fiore si trova ùn deve micca sottu à u limitu in 18 ° C, perchè a pianta hè tropicale, è per quessa chì termofili. A temperatura ottima hè di circa 22 ° C, mantene in ogni mumentu di l'annu. A riduzione di stu indicatore farà u cessamentu di u crescita è a perdita di foglie.

Cumu possu ci trasplantavanu una pianta?

Per l'acalifa, u pianu hè sceltu chjaru è fertili, riccu in humus. U mischju adattatu adattatu di u travagliu di u giardinu è di a foglia cù l'aghjuntu di u mullein è a sera grossa di grana, è ancu di drenaje à u fondu di u pome. Inoltre, in u periodu di a primavera-u ochju, a pianta duverà esse alimentata cù fertilizante inorganicu cun un altu cuntenutu di ferru cù un intervalu di 2-3 simpati.

Malgradu u fattu chì u sughjettu per un bonu creazione di l'akalifa devia esse dinò sempre, a grande impurtanza hè l'observanza di a misura. L'abundante rega, sopramente in i mese di l'inguernu, pò guidà a putenza di e radici, è insufficente - à a cascata di e foglie. A pulitura regula hè ancu raccumannata, ma l'acqua nantu à u inflorescenza pò causalli à pudendu.

In regula, sta pianta hè spiezzata da e sconchi presu dopu a prusma di primavera da e cime di i fileri principali. Sapendu cumu suminà l'acalife, pudete cultivà una fiore è una semente, ma hè assai difficiule. Per a simmulìa, hè chjaru chì avete un invernamentu cun una calefria più bassa, per osservà u regnu di tempurane è u tarritoriu per elettu sceglie di a sabbia è u folla di a terra. U cultivo di sementi accumenza in marzu-aprili, è e piantini sò diveduti in un sustrato speciali cunzentatu di sodu, sabbia è terre di lita, induve a sana hè aghjuntu. un 20% più.

Per separà, vi vale avertisce chì, cum'è e tutti i pianti di a famiglia di dame, un tipu d'acalifà hè cunsigliu venenu. Tutte e parte di a pianta pruducianu zucchju lettuu, chì rindia a pelle di e mani. Attentu à fendu a pianta, se a vostra casa hà e zitelli o animali, sò megliu se l'acalifume si ponenu micca fatti per elli.

Bella "fossili di fossu" certamenti fallecerà in a vostra casa cù l'approcciu bughju di cultivà una pianta. Fulgi brillanti è inflorescenu insummati spessu saranu l'ughjettu di attenzione di i visitori. A cura di a pianta hè corta, è sempre risponde à vultà, dà l'aligria à a so apiecia sana.