Anthurium: trasplante

Ci hè chì a fiora di i fiori tropichi chjappi ùn sò micca cusì capricciusu. Hè cuntentu di vigliavi in ​​u sillu di a finestra di a casa, incantevuli à i so patroni cù una vista luxurosa è rapidità di fiori ancu in l'invernu. Un esempiu di questu - almenu un anturio, o, cum'è chjamatu, felicità masculina. Solu bisognu di sapè chì parechji sapori di cura. È oghje avemu da annunzià di u più impurtante - cumu per transplantà un ingaghjamentu una florentia d'antura, per ùn averebbe malatu è micca spadiu.

Floru d'Anthurium: acquistà cun "felicità masculina"

Ma prima di parlà di i sicreti è règuli di trasplante, avemu acquisto cù l'anturisimu. A patria di questu fabuloso fiore hè u tròpicu è i subtropici di u America cintrali è miridiunali. Sicondu i botani, l'anturisimu hè rapprisintatu in più di ottu centu spezie. Ma, anche a diversità, tutti i pianti di sta famiglia sò assai grande. E so foglie, simile à una freccia o cori, righjunghjendu una longeza di 40 cm, è a inflorescenza di uvicularia di fiori bianchi, gialli è rosa, allarga a pianta ancu più. Cumplets tutta stu splendore vi luxuriu, in coru di u culore biancu, rossu o mottò. Bella, ùn hè micca?

Perchè hè un anturio, da u traspurtamentu di quale avemu principiatu prestu da parlà, hè chjamatu felicità masculina? Dopu tuttu, i fiori sò u prerogativu di a sucità di a donne. Hè tuttu simbolismo. Hè cumu accaduta chì i nostri biddiesi esotica embody el poder masculino, cura, destreza, coraje, in generale, tuttu ciò chì l'omi di u sessu più forte sò cusì fieru. E, incidentamenti, dà sta stampa à e donne è pricisamenti à i cavalieri. Questu hè un attuali balancer fugliale.

Cumu trasplantà l'Anthurium?

Eccu, andemu per andà in un traspenimentu di l'anturiu. Fate megliu in a primavera, in marzu-aprili, quandu a pianta ripusava u guadantu forza. Ancu deve esse ricordati chì e razzi di questu fiore sò più fraceghji, per quessa necessariu di dividinu in parti separati. Inoltre, hè bisognu à piglià cura di i piatti in direzzione è di u mischju in terra, perchè l'anturio hà e so propri caratteristiche. I so radichi ci hè nantu à a superficia in larghezza, è u latinu ch'ella adulescente, suave, cù un bon scupertu è aria aereu.

Chì vaso per elli per i nostri caprici? Per una pianta cù 5 fogli, un vasu cun un diametru di 7-9 cm è una prufundità di 10-12 cm hè adattatu. U territoriu devia inclusi rame, humus, pezzi di muscoli, agulie di pinu, turf, mulchite di brique, o petite pique, un componente di foglie, in generale, una mistura di materia urganica è un cumpunente di drenagiu. Dopu manera, u ghjattu è u pianu finu à u traspurtamentu deve esse tratatu currettamente.

Sì u pezzu è u bagnu, ponu furnisce in u fornu o si vendu parechji volte cù l'acqua furiosa. Se si hè fattu di plastica, hè lavatu bè cù acqua cale è sapellu, è poi lavande bè. A terra pò esse trattatu da u caldu è u friddu. In u primu casu, hè spargugliatu nantu à una salamaria di focu di metalli in un capu di 5 cm è mandatu à u fornu, calienta à 180-200 ° C. 10 minuti di u bagnu hè abbastanza. In a seconda varianti, a terra hè ancu spargugliata da un capu di 5-6 cm è hè purtatu à a sicura di 2-3 ore. Ma ricordate, a tampiratura in a via ùn deve micca sottu 10 ° C.

Quandu i piatti è a terra sò pronte, avemu principiatu u trasplante. Pigliemu u nostru anticu è, cibu cù cura di l'antica terra da i radichi, pona in un novu terra. Ricurdativi chì e razzi anu spartu à a superficie, è troppu a pianta ùn hà micca sipoltu. A cosa principal hè di dà l'esistenza, l'acqua, è da esse amministratu. Sì a pianta hè digià crescita è coperta, da prima di trasfurtere, deve esse diventata cù cura in 2-3 arburi è cada chjamatu in u vase. I ghjovani travagliati sottumessu trasplante un anyu, è più adulti per ogni 2-3 anni.

Quandu puderaghju trasplantà un anturio?

Ora ci sò duie parolle nantu à i signaghji chì hè u tempu di trasplantà l'anturisimu. Option one: piglià a pianta da a pignatta, pudete estimà u gradu di travagliu di e radichi di un com'è terri. Sì u terre terre hè densamente impannillu à l'urighjini, è a tarra ùn hè micca sfruttata, hè ura di trasplante.

L'opzione dui: cullò u pezzu da u palettu è esaminà u pirtulu per falla l'acqua in excedente. Sì l'arrabbiari stavanu fora da quì, hè un signalu sicuru chì l'oghju prisenti hè chjucu. U terzu isulanu elochente à cambià u sziciliu è u trasplante hè una platea blancassu nantu à a superficia di u locu. Comu pudete vede, trasplantà l'anturisimu ùn hè micca cusì difficili. Un pocu pacienza, è pudete fà un piazzate u vostru persona amatente cun rigalu originale.