I pat patrunati senzati cù agullosi

A puntata hè un modu grandellu di ùn diversificà micca u vostru piacè, ma ancu per aghjurnà u vestitariu cù manichi originali è unicu. Puderete alcuni quasi nunda, perchè stu tipu d'agenzia opens un spaziu illitatu per l'imaginazione. Un cardigan elegante con puntosa , un sweater classic con "braids" o un pappu - pudete creà tuttu stu sè stessu, cù un pocu effort è diligenza. Ùn vi scandalizate sè ùn avete mai aghjunatu chjappu di avè avà, hè assai piacevule per amparà quantità di cultile. In questu articulu, vi cunsiderà simule patula cù l'aghju di puntata, chì ancu un maestru di inizione pò manighjà. In basa di sti ornamenti, pudete ligate l'articuli più semplici, cum'è una bufanda o sciarpa , o cose più complicati. È i diagrammi detallati è l'intarpretazione di a legenda t'apriverà in maestru di a fascinating skill knitting.

Table of symbols and rules for reading schemes

Questa tavola aiutavamu à capiscenu i patti di puntata. I simbuli usati in questu hè listessu per tutti i patti in stu articulu.

Sè parechje, avemu da parlà cumu di leghje mudelli di mudelli senzidi cù a tela di tacchino. A lettura hè fatta da u fondu. I fili di prima sò indicati nantu à u schema in quantità imparu. A so seria si deve esse leghjite da u dirittu à u left. Se ci sò ancu cinghule inferjuri in u schema, sò designati da parechji numeri è hè necessariu di leghje sta fila da l'uvedore. In i mudeli prisentatu in questa classica maestru, i furriate ùn sò micca signalati, chì volenu chì i loidi di queste fila sianu chjappiuti da sicondu u patronu. Chì significarà di fà vene in un patronu? Wire in ogni loop in listessa manera chì u ciclu sottu. Facial - facial, purl - purl. Nakids, se ci sò micca infurmazioni addizzjonali, avemu bisognu à esse ligatu cù i loops sbagliati.

Pratu simplice di aghju stampatu №1

A parte principale di u patronu si compone di 4 loops wide. Prima di l'iniziu di u patronu, fenda 2 loops. Allora repite a principal parte, attribuita à u schema, u numeru di volte. Prima di a fine di a serie, attaccanu altre 3 cicli. In altu, l'ornamentu hè ripetitu ogni 2 fila.

Pratu simplice di aghju stampatu №2

A parte principale di stu patronu simplice deve esse chjudiate cù agulla di tallo, ripitennu 8 loops anchi. À u principiu è à a fine di l'ornamentu, fate 4 corsi. Tra l'elli, cunnette a principal parte di u patronu, sceltu nantu à u schema, u numeru di volte. In altu, l'ornamentu hè ripetitu ogni 24 fila.

Prununza simule cù agraci di ghjuchite №3

A parte principale di u patronu hè 6 buculati. Repetite u patronu hè sottusicata in u schema, u numeru di volte. À a fine di a serie, aghjunghjenu 2 loops più per quessa chì l'ornamentu si cumanna simetriche. In altu, u patruni ripeti ogni 16 fila.

Prununza simule cù agraci di ghjuchida №4

A parte principale di stu bonu è chjaru senzillitu hè 2 cile largu. Repetite l'ornamenti seleziati in u schema finu à vede u tile di u prezzu sceltu. À u principiu è à a fine di a fila, attaccanu altre 2 cicli. In altizza, l'ornamentu ripeti ogni 12 fila.

Pratu simplice cù l'aghju stampatu №5

A parte principale di u patronu hè 7 cile largu. Repetite l'ornamentu selezionatu in u schema, u numaru d'avanti necessariu, dopu attaccà altre 2 cicche per a simetria di u patronu. In altizza, u patruni ripeti ogni 4 fila.

U patru simplice cù l'aghju stampatu №6

In u schema di stu prublema muderniale simplici, un ornamentu hè rapprisintatu da i razzi, a parte principale di quale hà 6 cile largu. À u principiu di a fila, aghjunghjenu 2 buculati. Allora punteghjanu u mantellu principalu, ripetendu u patru selezziunatu nantu à u schema, u numeru di volte. Prima di a fine di a serie, attacà 7 bucles. In altu, u patruni ripetiri ogni 12 fila.

Prununza simule cù agraci di ghjuvelletta №7

A parte principale di stu patronu hè 6 buculati. Tie 3 loops à u principiu di a fila. Allora ripite l'ornamentu hautatu in u schema finu à cunnetta u tile di u tesoru dumandatu. À a fine di a fila, aghjunse 4 bucles. In altu, u patruni ripeti ogni 16 fila.