Quandu l'occulta?

Sutta l'ovulazione in ginekulugia sò accettati per capiscenu u prucessu fisiulogicu di u liberu di un ovu immubiliali da u follicle à a cavità abdominal. Hè in questu tempu chì a cuncepzione è a principiu di a gravidenza sò pussibuli. Cusì, hè spessu necessariu per e donne chì vulianu dà nascita un zitellu per determinà u tempu chì l'ovulazione passa in u so corpu.

Cumu puderà stabilisce u tempu di l'ovulation?

A data, ci sò parechji manere di stabilisce u fattu. Invece, per a fine di justizza, deve esse dichjaratu chì nimu di i metudi cunnisciutu puderà furnisce un 100% guarantisu chì l'ovulazione saranu direttament in u ghjornu previstu. L'esplicazione per questu quì pò esse u fattu chì u prucessu stessu hè assai influinzatu da ellu, è pò cambià i termichi secondu l'impattu in u corpu di a donna per fattore externu (stress, experience, fallimentu hormone, etc.).

I metudi più cumuni chì permettenu di stabilisce u momentu di l'ovulazione in u corpu di a donna sò: u calendariu, sicondu u chartu di temperatura basale, cù l'aiutu di l'ultrasound, in test strips. Ccè considerate ogni solu per separà.

Cume di determinà u tempu di liberazione di l'oocie di u follicle cù u metu di u calendariu?

Allora, u modu più cumuni è simplice chì aiuta à una donna hà determinatu quandu u so corpu hè ovulatu hè u metu di u calendariu. A so efficacezione hè determinata da a reguli di u cicitu menstruali, i.e. a probabilità di un esempiu di l'ova à un settore settore hè moltu più altu si a menstratura casca ogni mese annantu à u listessu ghjornu.

Sicondu stu modu, stu prucessu si osserva 14 giorni prima di a data di u mesi. Cusì, per definisce quandu u ghjornu di l'ovulazzioni sarà, a donna deve aghjusta a durazione à u primu ghjornu di u ciculu, è dopu chì 14 giorni sò presu di a data ricerca.

Hè ricunnoscu chì a fiducia di questu mètudu hè chjuca in vista di a presenza di tali fenomeni, per esempiu, quant'è l'ovulation tempi (tarda), hè quandu u sviluppu di un ovu matura ùn si trova micca in u core di u ciculu, ma prestu (più tardi) ca l'u ghjornu.

Cume à determinà quandu l'ovulazione passa in u corpu cù a carta di temperatura basal?

Spessu, per esse cumprese quandu un prucessu cumu l'ovulazione succede in u corpu, u graficu di basalità hè utilizzatu. Per applicà stu modu, una donna hà da misurà a temperatura in u rectu ogni mani da almenu per 1-2 ciculi. In average, hè 36.3-36.5 gradi. E fluttuazioni di i so valori à tutte u ciclu menstruali tutali sò micca insignificanti (0.1-0.2 gradi).

Duranti a liberazione di l'uva uva, a temperatura basale sopra à 37-37.3 gradi. In questu casu, a donna hà datu questi valuri di tempurita immediata avè prima ch'ella principia u fluxione menstruale. In quessi situazione induve u mesi ùn hè micca osservatu durante un bellu tempo, è a temperatura basalica hè in u 37,1 a 37,3 gradi (più di 10 ghjorni consecutivi), unu pò fà nantu à u principiu di u periodu di gravidenza.

Cumu puderaghju calculà quandu l'ovulazione hè stata cun stata di prova?

In apparizione, sti missi di diagnosticà u liberu di l'ovu da u follicle sò assai simili à a prova espresa per stabilisce a gravidanza. In ogni modu, u principiu di a so azzione hè basatu nantu à a determinazione di a cuncintrazioni in u corpu di l'hormone di luteinizazione chì hè chjesa. Hè cuminciatu à sintetizzà circa 24 à 36 ore prima di a rupture of the follicle membrane. Cù un ciclu menstruali regulare, studii similà anu da esse cuminciatu circa 17 ghjorni prima di a data di u ciclu menstruali previsti.

Ultrasound hè a modu più affidatu di determinà a data di l'ovulazione

U metu più affidatu per a determinazione di u tempu di l'ovulazione hè di diagnostica ultrasonica. Stu metudu hè adattatu per quelli dritti chì volenu saperete quandu l'ovulazione passa in u cicittu irregulari. In quessi casi, observe u follicle ogni 2-3 ghjorni, è cumincianu circa 4-5 ghjorni da a fine di a purtata mensualmente.