Tubi falluti in e donne

I tubi fallopiani in i donne sò un urganu di u tubulu chì si trovanu dui canali di una forma filiforme, circa 12 cm longu. U diametru di a trompeta di falò già spartine da 2-4 mm. Ci hè una tina uterina à i dui banchini di l'utru, cusì chì una di e cose di i tubi cunghjuntini à l'utru, è u sicondu - à l'ovariu.

Piponi furnisce una cunnessione di a cavità uterina cù a cavità abdominal. Per quessa, a cavità abdominal femminile ùn hè micca segata, è ogni infezzjoni chì entra à a cavità uterina provoca inflammazioni di e tondi fallopi femminili, ancu u danni à l'organi di a cavità di u peritoneu.

Malatii di i tubi fallopi

Inflamazione di i tubi fallopi era chjamatu salpingitis . Ci hè dui modi principali di infezzjoni in i tubi fallopi:

Una di e consegwenzi di a inflamazioni di a tubera di falòpica pò esse l'apparizione di fluidu in u tubu fallopianu (hydrosalpinx). I causi principali di induve l'apparizione di sta cumpattace pò esse: a storia di a donna di l'endometriosi, l'aderenzi, i prucessi infjammatori. A menudo, u fluidu pare com a risultatu di ricenti procedimi cirurgichi.

A obstructionu di e tubi falluti hè una di e malatievolvi malatie chì avianu à i tubi fallopi. Hè carattarizata da l'apparizione di obstaculamenti nantu à a strada di l'ovu da l'ovariu à a cavità uterina. Molti donne chì ùn avete micca u desideriu di dà nascita à i zitelli, da u so propiu liberu, impedirà u percorsu di u ovu à l'utru da intervenzione cirurgia. A tali operazione medica fù chjamata ligata o disseczione di i tubi fallopi.

Possibili cumplicità

Una di e pussibuli cumplicazioni chì sviluppanu in i malatie di i tubi fallopi, pò esse una rupture of the fallopian tube. A causa di questu hè spessu l 'abscesses natura tuboborovalnogo, è dinò l'emergenza di u gravidenza tubulosa (ectopica) .

L'abscessi sò cunziguenza di purulenti prucessi in i tubi di l'utru, chì, aparte di ella, affettanu tantu peritoneu di a petite pelvis, è, in certi casi, l'ovariu. In questa situazione, l'unicu modu favuritu hè una operazione per sguassà a tubula di falòpica.