Coxsackie virus in Turchia

Un viaghju à i centri di a spiaghja ùn ùn ùn lasciate sempre solu ricurdimenti pusitivi. In u 2014, u restu in Turchia fù epplantatu da l'epidemie di u virus Coxsackie. Influisci ancu adulti è zitelli. Ma, anche i rapporti alarmanti, ancu parechji cuntinuate à planificà un viaghju per questu paese. Dunque, prima di a partenza, avete ancu esse acquainted with the main symptoms of this disease and find out how you can protect you from it.

Chì hè u virus Coxsackie?

Un aghjuntu di a temperatura di u 39-39.5 ° è l'apparizione di rashes nantu à i palme è u soli sò i sintomi principali di sta malatia. À queste puderanu unghinu à una malatia di a garganta, nausea o tette. I figlioli sò malati in una forma più pescia da l'adulti.

A surgente di l'infuzzione hè una persona malatu, u bacteriu da ellu in a sana sò trasmessi in parechje manere:

Se si cuntinueghja in vacanze in Turchia per un vale, trattatu u Coxsackie virus avete da esse pigliatu da l'hotel à l'uspidale. Induveni dopu à l'esame u mèdicu sarà datu e diritti ghjustìzii. Cù una forma severa da a malatia, serà necessariu di ristà quì, perchè in questu casu, u seguimentu constantemente da i medichi per u paci hè necessariu.

Da trattà l'infezioni Coxsackie in Turchia?

Sì stanu malatu, perchè vi toccu contactu un duttore chì devi esse scritte à voi:

  1. Antipiretiche.
  2. Antivirale.
  3. Preparazione di antihistaminè (in ungulate). Per fà u trattamentu di u rash chì vene nantu à a pelle per esaltà l'arzu.
  4. A droga per u trattamentu di a gola. A maiò parte, u tantum-verde hè prescribed.
  5. Antibiòticu. Per prevenzione infizzione bacturiana.
  6. Fukortzin o zelenku per trattà u rash. Siccome ascivaranu e ferite è i pimpiuli, chì acceleranu a so guariscenza.

Se tenete prublemi cù un frette (per esempiu: diarrea), avete da piglià una droga chì nurmalizà l'attività di u intestinu è sguassa tossini. Queste include enterol. Hè assai impurtante di furniscia u paci cù copious drink and fresh air access, per regularmente ventilà a stanza.

Prevenzione di infizzione in Turchia da u virus Coxsackie

Per trattà una persona malatuta volte hè moltu difficiule, sopratuttu quandu hè un zitellu. Per quessa, hè megliu per pruvà micca l'infizzioni di u corpu cù u virus. Pudete fà cusì seguendu e seguenti regule:

  1. Ùn ci inghjùlli l'acqua in u visitante di u piscadoru, postu chì ùn sò micca trattati da bleach, chì ponu tumbà stu virus, ma solu per passà u filtru. U risultatu, l'acqua in elli hè abitata da un gran numaru di microbicchi. Hè megliu ùn visitate cusì locu in tuttu, soprattuttu s'ellu si trovanu vicinu à stati.
  2. Piglia a manu dopu per andà in u bagnu è davanti à manghjà. Hè vale averisce aghjà à i cupiglieri chì voi fà manghjà.
  3. Ùn cuntattate micca i persone chì anu avutu signalli evidenti di malatia (rascalli nantu à e mani è pedi), perchè u virus si trasmessi à l'aria.
  4. Sè avete bisognu di cumunicà cù e persone chì hè infizie, avete bisognu di usà l'equipaggiu protettive, per esempiu: una mascara è guanti.
  5. Pianu i vostri vacanze à a fini di a primavera o oghje, quandu l'ambienti è l'acqua ùn sò micca cusì alta. Questu conduce à u fattu chì u bacteriu ùn serà micca attivu cum'è in l'estiu, è a ghjente in i resorts seranu assai menu.
  6. Prima di parte à l'avvenimenti induve una gran multitude di pirsuni hè chjucu, per evità l'infizzione cù infezzjonijiet virali, unu deve appricà l'ingudu l'oxalica à i vilidi di a mucosa nasali.

Per dì chì induve in l'ochji di Turchia ùn si pò micca esatta solu u virus Coxsackie hè impussibile. Siccome a maiò parte di u mutivu, a causa di una infizzione massiva hè u mari, in acqua calda di u quali i microbichi patogeni si multiplicate.