Arkhyz - attraversi turistiche

Arkhyz hè un cantu di fairy-tale di Karachaevo-Cherkessia, chì ghjuculeva ancu quelli chì anu vistu modi maraviglii di turisti cù a so bellezza sobrenatura. U paese, perchè persu in u majestu Caucasus, hè stata circundata da una sola doccia di laghi, i fiumi di alta muntosa sò lavati è, vicinu à l'acqua, cascade cascate.

Laghi, fiumi, cascate

Cumposta cù a bellezza di i " 33 cascate " chì in Lazarevsky, solu quelli chì sò in Arkhyz pò esse paragunati. I posti cchiù famusi di u paese sò i laghi Sofia è Dukkin, situate à i livelli di i muntagni. U gruppu di i laghi di Sofia, chì appartene à a cunclusione di Sofia, sò i più muntosi, sò à una altitudine di 2810 metri.

I laghi di Dukka, rispettivamente, appartenenu à a cuncera di Dukka. Stu fiumu cun l'altri, cum'è Pshish, Kizgych, Arkhyz è Sophia, s'origini da a cresia neve di a famosa cresia Caucasia. E sò sti ciumi, fannenu versu a Bacinu di Arkhyz, chì dà u principiu di u Gran Zelenchuk, chì hà avè u nome, deveria per i so acqui blai verdi di una purezza incridibile, simpliciamente cristallina.

In a distanza da u paesi di Arkhyz - Baritoviy Falls. A cascata di Barite hè situata in a Barite Gap, induve in u principiu di u seculu passatu i minerali anu minatu. U nomu di a cascata è a boi hè stata ottinutu da a bassa - un cristianu biancu, chì hè spessu usatu per pruducia a pintura bianca e d'autri industrii.

Dove di notte ùn hè micca solu a cascata in sè stessu, ma ancu u gorge, chì deve ghjustificà per direttamente à a cascata. Per fà questu, avete bisognu à crucià u currenti à u riftanatu è quì, trà l'avvelenatu, per truvà a via chì porta à a parti suprema di u canali di Baritovaya. E accussì, avennusi supratuttu un violu difficiliatu, ghjunghjite à a famosa cascata di Arkhyz.

Allora, a cascata di Baritovy hè a ciumi è e cilesti di cristalli chì cundiscenu da una muntagna rocca. Quì ghjoca u frontière superiore di u boscu, da quandu si apre da una vista magnifica di u paese è i paisaghji circundantes - a vallée di u fiume Kizgych, l'elevazione di petra di Tyubeteika è i semplici fiertà boscosa è a muntagna.

Dolmeni: Secrets of the Past

Sulu deci kilometri di Arkhyz fôru scuperta a ruines di una cità antica. I stòrici muderni chjamanu stu locu Alan Fortress. In u so avete, quì parechji seculi ora, a residenza di l'Alanu, è u centru puliticu d'Alanya, era situatu.

Ùn avanti di stu situ sò i dolmens - una di i più antichi edificazioni umani. In fattu, sò monolichi, chì hè, fatta di petra solda è blocchi, làculi. Malgradu u fattu chì i dolmeni sò quasi distruttu tutte e i chjappi sò imbarcati in u locu, sò un spectaculu màggicu per l'antichi scritti rusulini nantu à elli. Probabilmente, anu un caratteru rituali. Ùn ci anu parechji distinguishesi di l'animali, i parechji cruciani è altri simboli è i patroni.

Cù i dolmens sò assuciati parechji liggi antichi, basati annantu à l'idea chì avà avutu esse una volta hà vintu 2 civilisazioni - Humani-Ddiu è Men-Beasts. È i dolmens, sicondu sti leggendi, sò stati creati per sparte d'sti dui mondi. Sicondu a legenda, in a vaddi ci hè sempre una strada di u mondu, chì travaglia da u reluariu. Allora, in a matina, i turisti pò viaghjà in modu sicuru à i locu locu, ma dopu à 16:00 hè megliu ùn piglià chances.

Sicondu i tistimonii, cù l'iniziu di questu tempu una persona principia à sente l'influenza di l'onda di u lucale. Sutta a so influenza, stranguli cose accuminzanu a succede: una persona pò caminari nantu à una strada cunnisciuta, ma mai avè à u locu desideratu. Quì, i compases è ancu GPRS-navigatori cecianu di travaglià. Pigliate o micca - hè a vostra attività, ma dinò avemu da cunsigliatu per esse più preziosu è per ùn passe in issi locu misteriu per u tempu.

Inoltre, si avete fascinatu da a bellezza di i dolmens, visitate Gelendzhik , chì hè riccu di sti edifici antichi.

In generale, parlanu di Arkhyz è i so turisimu pò esse per ora, si trova puntualmente qualcosa di vede. E veru, quantu di leghje è eseguite nantu à e belli di l'altri paesi riservi, hè megliu venutu à vede tutte solu. Ùn vi scurdate di cresce in a lista di i posti chì devenu visità i vechji tempulare, u laboratoriu astrofìsicu, l'osservatoriu di a RAS, u miraculu "Face di Cristu".