I Templi di Yaroslavl

Una di e città più antica di Russia, Yaroslavl, ùn hè senza ragiuni entre a famosa rotonda turistica Golden Ring . A cità hè cèlibbera per a so bella architettura, in particulari, una bella vista di e chiese è di e catedrale. Opere un brevi tour per i tempii di Yaroslavl.

Assunta Cattedrale in Yaroslavl

Trà i tempii è i monasteri di Yaroslavl, a Cattedrale di l'Assomption era a prima chiesa di pietra in a cità. U tempiu, custruitu in u principiu di u 13u seculu da u ladrone, duvissi sughjbirà assai adversità: incendi, colapsi di arcati, distruzzioni duranti a rivoluzione, una nota à u parcu. Hè ricustruitau parechji volte. Cumpagnia di Assumptu di l'Assediu hè statu erettu in u 2010.

Chiesa di San Tikhon in Yaroslavl

A ghjesgia di trè mesa chì hè in custruzzione hè custruita in una cumpusizioni architettonica caratteristiche e chjese di i seculi XII-XIV. Hè urganizatu chì 1,5 mil persone seranu accade à a chjesa, in u liturgia di l'estiu di tempiu sò in qualchì volta oghje.

Tempiu di l'Epifania in Yaroslavl

A elegante ghjesgia di cincicci di l'Epifania hè stata fatta in u tardu u 17e seculu.

U tempiu, decoratu cù kokosniques decorattivi, hè cunnisciutu per i so magnifichi freschi è taglieri nantu à i muri.

Krestoborodsky in Yaroslavl

A Chiesa di Santa Croce hè stata fatta in a seconda mità di u XVIII sèculu. Hè cunnuscita per u fattu chì vicinu à a milice di Minin è Pozharsky pusseda u primu fiore in via in Moscu. A strada, u schedariu di a chiesa di Krestoborodsky in Yaroslavl hè simili à l'agenda di u travagliu di a maiò parte di e churches è di catedrali: i serviti di cultu sò tenuti in a mattina à 8:00 è in a sera à 17:00.

Yakovlev-Blagoveshchensky in Yaroslavl

U primu accunciamentu di a chjesa di u zuccadoru Yakovlev-Blagoveshchensky hè splitata in u XVI. Prima era una chiesa di lignu, chì in u 1769 fù ricustruita per culpa di i chjusi di lignu.

La Chiesa di San Nicolau hè u Wet in Yaroslavl

A Chiesa di San Nicola I Wet Yaroslavl hè una catedra di cume zoccu di u 17u seculu, circundatu di una galeria chjuca.

I vitori di l'edificu sò imbeaghjetti di eleganti è di ceramica di colore. A bellezza hè ancu famosa per i murals di u tempiu.

U Tempiu di Petru è Paul in Yaroslavl

In u territoriu di u Petropavlovsk parcu nantu à u bancu di l'acqui, a ghjesgia di Petru è Paulu (1 half di u seculu XVIII) cun una architettura pocu di a cità cresce. Cumpagnatu u stilu di u Baroque Petrine, una iglesia di dui sticchi cù un spire nantu à u campanile impresses cù a so magnifica decoru.

A Chiesa di San Ghjuvà u precedenu in Yaroslavl

A ghjesgia di San Giovanni Battista hè veramente fabulosa, cù 15 domes coronati.

Hè rializatu in u reversu di a nota militare russa.

U Tempiu di Elijah u prufeta in Yaroslavl

In u centru di a cità si trova a Chiesa di Elijah u Profeta, un munumentu à a tradizione Yaroslavl d'architettura di u tempore di u seculu XVII. A magnificenza particulari hè sbattuta da a scatula artighjanali di u porch u pianu, a tile di a galeria chì guana à u campanile, i murals di i mura è a ricchezza di utensili church.