Preghiera di una donna incinta

U Pregnant hè una cundizione particulari in a vita di a donna. L'expectativa di u futuru ghjovanu trasfurmeghja, cambia u ciclu di vita.

In u nostru tempu di ecologia sfavore, raramente a donna chì soffre u gravidenza senza difficultà. E certi volte, hè accumpagnatu da i minaccii serii à u fetu . Quandu i medichi ùn anu impussìbule d'aiutà, per salvà a vita di un criaturu nascuto, un solu preghjudiziu pò aiutà.

Un appellu à Diu da u cori pò travaglia miràculi. Inoltre, a prichera calmalchia di e donne chì ghjè incinta, cum'è amuletta per elli è esercitu u statu di mente. E, cum'è sapete, l'equilibriu mentale hè unu di i cumpunenti chjave di u prughjettu favore di u gravidenza.

Puderete pricà in your own words. Dopu tuttu, a so forza dipende nantu à a sincerità di a persona chì resava. Ci hè ancu prese pricisantu pricisantu pricisantu pricipitarii per pregnant women. Hè cresce chì, lighjenu, i mariti futuri cullighi forza, chì aiutanu à perseverà tutte l'adversità.

Chì sò l'ordi ortudossu per e pregnant women?

In a tradizione Ortodoxa, ghjè accettata per una donna pregnant per prezià per a so salute è a salute di u zitellu davanti à i genitori di a Vergine Maria (Iokim è Anna) è i genitori di Ghjuvanni Battista (Zaccaria è Elisabetta). Infatti, i icone chì patronize e pregnant women è a maternità sò assai. Piglianu a più venerata.

Iconsi impurtanti per ei futuri

  1. U icona di a Mamma di Diu "Apertura à a parturientu" diventa un oghje nantu à e donne chì anu avutu i zitelli. A maiò parte di ghjè in fronte di a so fà a so pricatu à e donne embarassada. Pudete vede ancu sta icona in i cammari di parturient femini.
  2. Fedorov Iconu di a Mamma di Diu hè ben cunnisciutu da i ghjorni di u Rusinu di Kiev. Per un bellu pezzu, l'icona di Fedorov faci un protettore di benessiri di famiglia è pruteghja u nimu di prupietà sana.
  3. L'icògliu di Joachim è Anna pò esse aiutà ancu e coppiu senza figliolu truvà e prupietà longu. Dopu tuttu, Joachim è Anna sò i genitori di a Vèrgine Maria, chì durante un longu tempu stanu senza figlioli. È solu in l'anni di decadenza, Diu li mandò una figlia.
  4. U icona di freti di sètica ("Softening the Evil Hearts") patrona e donne chì anu una difficultà di gravidenza. È se fate u icona à l'intrata à a casa - pò prutezzione di a foglia in a famiglia di parechje adversità.
  5. Icona di u Rumanu Rumanu. Una preghiera realizata da una donna incinta, vicinu à l'icona di u Granni Màrtiri, aiuta assai e femine desesperati per truvà a felicità di a maternità.
  6. L'icòmpiu di Saint Periskeva vennari hà sempre statu un grandore honore à i ghjente ordinariu. Era i so zitelli chì aviani dumandati i vostri sposi bè, è i paisani senza figliolu - u nascita di l'erede. L'icona di a Vèrgine hè una bona aide di maternità, prutege a salute di a donna è l'armunia di famiglia.
  7. Iconu i piccatori Sporuchnu - pruteghja a maternità, hà u putere di guarisce diverse malati. Inoltre, aiuta à falla ancu i peccati i piccati com'è tradimentu è abortu.

Prima di annunzià, a preghiera per a donna incinta hè particularmente impurtante. Puderete pricà per una solu sicura prima di l'icunculi miraculus di a Mamma di Diu: "In l'assistenti di nascita", "Curataria", "Fedorovskaya", etc.

Prazioni per pregnant women with a minaccia di scàrigu di gravidenza

Hè cresce chì una forza speciali per una donna incinta è una preghiera per a continuazione di a gravidanza di a Vergine. Inoltre, pudete leghje "Preghjite per a Preservazione di Pregnant per u Signore Ghjesù Cristu" o "Oghjone per pregnant women" davanti à l'icona di Kazan Mamma di Diu è à altri.

Chì preghjudizi avissi lettu per i pregnant women?

A preghiera hè un appellu à u Supreme. Diu hà intesu un core sinceru in tutti i lingue, in ogni forma è in ogni locu in u mondu. Tuttu u rispettu di a futura mamma è a so religione. A preghiera di a donna pregnant per ogni ghjornu serà aiutu per truvà a pazità di mente.

A preghiera ortudoxa di a donna pregnant à a Vergine Maria

Oh, Madre Gloria di Diu, tenite pietà di mè, u vostru servitore, venite à mè aiutu à e mio malanni è di periculi, cù quale tutti i pò figlioli di Eve dani nascita.

Ricurdate, O bedeatu in e mòglie, chì ghjera cun amore è amassi Intria in furia à un paese di montagna per visità a vostra Lisabetta in quantu à u so gravidenza, è chì una visita meravigliosa hè fatta da a vostra spertu visita à a mamma è u zitellu.

È da a to inganna pietru cuncede ancu cù u to servitore umili, per esse liberatu da i gravimenti; Concede questu grazia, chì u zitellu chì hè stallatu à u mio core, vende à a vita, cun vigilance cuntenutu, cum'è u zitellu santu John, venerà u Signore Divinu, chì, per noi, i piccatori, ùn abhoru micca è diventà un zitellu.

A gioia unheeded chì a vèrgine U vostru core era chjesa in vista di u Figliolu u Signore nascitoghju, possa piace a tribulazione chì ghjocate in fronte di mè in i malati di nascita. A vita di u mondu, u mo Salvadore, natu di voi, pò salvà da a morte, chì curta a vita di parechji mari à l'ora di risoluzione, è u fruttu di u mio senu sò counted in l'elettu di Diu.

O Signore, O Regina Santissima di u Celu, u mo umilìgnu vuluntà, è miremi mi, u piccatore peccatu, cù l'ochju di a to grazia; Ùn avete a vrigulezza di a mo fiducia in a vostra grandi pietatea è di cascà.

U guveru di i cristiani, u sanatoriu di i malatii, è ancu uttene di sperienze chì site a Mamma di a misericòrdia, è benedisciarà sempre a vostra gràzia, chì ùn rechjarà e prigione di i pòveri è cumandendi tutti chì invettenu nantu à i tempi di u malu è a maladie. Amen.

Preghjonu per a Preserzione di u Pregu di u Signore Ghjesù Cristu

Danu omnipotente, u Criaturi di e cose visibili è invisibule! Perchè, benamatu Babbu, resu averà, dotate cù a mente di a criatura, perchè da cunsigliu speciale creatu a nostra razza, cù saviezza ineffable, hà creatu u nostru corpu da a terra è sopra à l'ànima da u so Spìritu, perchè seremu a vostra similezza.

Eppuru era in a vostra vuluntà di cresce immediatamente, è ancu l'angeli, solu s'ellu vulete, Ma a vostra saviezza piaceva chì per u maritu è ​​a mòglia, in U stabilitu l'ordine di u matrimoniu, a razza umana multiplicarvi; Vulete bivintà e persone per avè cultivatu è multiplicate è fate micca solu a tarra, ma ancu l'usterie angèliche.

O Diu è u Patre! Ma Diu sia glorificatu è glurificatu per tuttu ciò chì avete fattu per noi! È ringraziate ancu per a to a vostra misericòrdia chì ùn solu ùn ha fattu, da a vostra vuluntà, venite da a vostra maravilosa creazione è ricusalli u numeore di l'eletti, ma chì Avete honored me cù benedizzione in u matrimoniu è m'hà mandatu u fruttu di u corpu.

Questu hè u vostru regnu, a vostra misericordia divina, O Signore è Patre di spiritu è ​​corpu! Perchè, ti appiggiu sulu, è ti precu cun un core meraviglianu per a misericòrdia è aiutà, chì ciò chì crirà in mè da u vostru putere, hè salvatu è purtatu à un pienu di felicità. Perchè sò, ò Diu, chì ùn hè micca in u putere è u putere di l'omu per ellu u so modu; sìammu dèbitu infirmibbili e s'inclina di cascarà, per esse avè tutti quelli redes chì l'u spiritu malignu si prisiona per secondu e so permessiu, è per evità quelli disgrazii in quale a nostra frivolia ci hè cascata.

A vostra saviezza hè senza limitata. Quien tu voli. Ùn avete micca bisognu da u vostru anghjulu di tuttu u disgraziatu. Perchè, Io, u Patre misericurdente, cumprate micca a mo pena in i vostri mani, è precu chì mi vede nantu à l'ochju di a misericòrdia è salvà da tuttu u soffrenu.

Mandate à mè è u mo queritu, u mo felicità, O Diu, u Signore di tuttu gioia! Perchè, à a vista di a to benedizzione, cù tuttu u nostru core hà veneratu u servitore cum'è un spiritu cun aleguru. Ùn vulemu esse rimettutu da ciò chì Avete impostu nantu à tuttu u nostru postu, avè urdinatu in a malatia per dà nascita à i zitelli.

Perchè dumandà umilità, chì vi aiutà à sopravienta a soffrenu è mandà un risultatu riescitu. È sì stanu esa preghiera di a nostra è mandate un figliolu sanu è bonu, avemu da ghjurà per rinvià novu à voi è dedicate à voi, chì ti fermeranu per noi è di a sumente di u nostru misericordenti di Diu è di u Patre, cum'è pruprietà per esse sempre i vostri servitori fideli along with our zitellu.

Aghjone, o Dunque misericurdiosu, a preghiera di u to servitore, riunitevi a prichera di u nostru core, per u benessiu di Ghjesù Cristu, u nostru Salvadore, Quale per u nostru aggradèvule, hà avà manghjatu cun ellu è u Spìritu Santu è regnu in eternità. Amen.

Preghiera per a priservazione di a Vergine Maria

Oh, Madre Gloria di Diu, tenite pietà di mè, u vostru servitore, venite à mè aiutu à e mio malanni è di periculi, cù quale tutti i pò figlioli di Eve dani nascita.

Ricurdate, O bedeatu in e mòglie, chì ghjera cun amore è amassi Intria in furia à un paese di montagna per visità a vostra Lisabetta in quantu à u so gravidenza, è chì una visita meravigliosa hè fatta da a vostra spertu visita à a mamma è u zitellu.

È da a to inganna pietru cuncede ancu cù u to servitore umili, per esse liberatu da i gravimenti; Concede questu grazia, chì u zitellu chì hè stallatu à u mio core, vende à a vita, cun vigilance cuntenutu, cum'è u zitellu santu John, venerà u Signore Divinu, chì, per noi, i piccatori, ùn abhoru micca è diventà un zitellu.

A gioia unheeded chì a vèrgine U vostru core era chjesa in vista di u Figliolu u Signore nascitoghju, possa piace a tribulazione chì ghjocate in fronte di mè in i malati di nascita.

A vita di u mondu, u mo Salvadore, natu di voi, pò salvà da a morte, chì curta a vita di parechji mari à l'ora di risoluzione, è u fruttu di u mio senu sò counted in l'elettu di Diu. O Signore, O Regina Santissima di u Celu, u mo umilìgnu vuluntà, è miremi mi, u piccatore peccatu, cù l'ochju di a to grazia; Ùn avete a vrigulezza di a me fiducia in a vostra grandi misericordia è di u culleghju, assistenti cristiani, curatori di malatie, perchè vi puderà smarisceraghju chì site a Mamma di a misericòrdia, è beniu sempre benedite a vostra gràzia, chì ùn rechjarà e pricine di i pòveri è cumunicà tutti quelli chì invucamu. in i tempi di u malu è a maladie. Amen.

Preghiera di una donna incinta per una solu sicura

Oh, Madre Gloria di Diu, tenite pietà di mè, u vostru servitore, venite à mè aiutu à e mio malanni è di periculi, cù quale tutti i pò figlioli di Eve dani nascita.

Ricurdate, O benedettu in e mòglie, chì ghjera cun amore è amore, andate in furia à un paese di muntagna per visità a vostra Elisabetta cun ughjettu durante u so gravidenza è ciò chì una visita meravigliosa hè fatta da una visita bedechjata à a to mamma è u zitellu.

È da a vostra inasajila compassione cuncede ancu à mè, afflittu da u to servitore, per esse liberu da i gravimenti salvezza; Concede questu grazia, chì u zitellu chì hè stallatu in u mo core, vende à a vita, cun vigilance cuntenutu, cum'è u zitellu santu John, venerà u Signore Divinu, chì, per l'amori per noi, i piccatori, ùn abhoru micca è diventanu un criatu stessu.

Un ghjocu impatente, chì era chinu di virginità U vostru core in vista di u Figliolu u Signore nascitore, possa piace a tribulazione chì ghjocate in fronte di mè in i malati di nascita.

A vita di u mondu, u mo Salvadore, nascita di voi, pò salvàmulu da a morte, chì curta a vita di parechji mari à l'ora di risoluzione, è chì u fruttu di u mio corpu hè countatu trà l'elettu di Diu.

O Signore, O Regina Santissima di u Celu, u mo umilìgnu vuluntà, è miremi mi, u piccatore peccatu, cù l'ochju di a to grazia; Ùn avete a vrigulezza di a mo fiducia in a vostra grandi pietatea è di cascà. Un aiutu di i cristiani, sanatoriu di i malatii, è aghju vede ancu chì tù sì a Mamma di a Misericòrdia, è aghju sempre glorificatu A vostra gràzia, chì mai hà mai ricusatu i prigherie di i poviri e rendalla tutti chì invettenu in i tempi di u malu è di a malatia. Amen.

Preghjonu per i zitelli

Babbu di a gràzia è tuttu misericordia! In u sensu di u genitori, Iò vulete à i mo figlioli tutti l'abbundanza di benedizioni terri, i desanu di benedisse da a rugiada di u celu è da a grassa di a terra, è chì a to santu hà da esse cun elli.

Pettite u so destinatu sicondu u vostru piacè bonu, ùn lasu micca privati ​​di u pane di u ghjornu, dà tutti chì hè necessariu in tempu per l'acquistione di l'eternità di felicità; aghju pietà di elli, quandu u peccatu contru à voi; Ùn imputte u piccati di a ghjuventù è a so ignuranza; sfrissimu i cori quannu resistenu a direzzione di a vostra buntà; KJV: E puniteu è avè pietà annantu à elli, diretti in un viaghju chì ti piace à tè, ma ùn li ricusate micca di a vostra presenza!

Riceve cun beneplà e so prichera; Concede success in ogni travagliu bellu; Ùn dete micca turnà a to fàccia di elli in l'u tempu di i so averebbi: ùn lasciavanu e so tentazione sopra a so forza. Cumpressate cù a to misericordia; Chì u vostru Angelu andate cun elli è i salva di tutti i miseri è i modi malvizii.

Preghiera di una donna incinta (in e so parolle)

Signore, ti ringraziu per dà un figliolu.

Eiu, ti precu, benedite u fruttu di mè. Aiutà à mantene micca di vici è di malatii. Blessighjulu cù u sviluppu tutale è a salute.

Benedisci ancu à mè. Allora chì ùn sò micca e malatie è cumplicature in u mio corpu. Strengthenme è custudine cù u zitellu.

Chì u mio nàvolu hè benedettu è faciule.

Vi duna di stu miraculu. Grazie. Ma aiutatimi di essiri una mòglia degna.

Ju confiare in i vostri mani a so vita è u nostru futuru.

Amen.