Balance Mental

Avemu sempre un pocu invidia di quelli chì in stu locu munnu mancanu a mantene una attitudine simplista à a vita. Cumu si gestionanu di equilibriu è mantene stu equilibriu? L'addisperu, perchè a maiò parte di sti persone rispunderanu cù qualcosa inintelligibile, cum'è "Viiu da a mo cuscenza, ùn pruvate micca à offentà nisuna, perchè sò fine".

Cumu restaurà u equilibriu mentale?

Aspitteti, forsi queste ghjente hè ragiuni è ùn ci hè micca un sicretu, perchè tutti pò ricurdate u tempu quandu tuttu era bella, senza cunflitti internu (u corpu di a mamma è a zitiddina ùn sò micca cunsiderate). Ci hè chì esse cunnisciutu cumu truvassi u equilibriu mentali, solu un pocu chì s'hè esqueciatu. Ricurdativi di manera chì questu hè successu, nimu? Eppo, avete avertitu, hè un bonu modu per piglià a vostra pazita di l'imuranza.

  1. Ricurdativi di u tempu quandu avete fattu beni, ciò chì hà cambiatu da quellu momentu.
  2. Hè chjaru chì ci era parechje cambiamenti. Fighjite trà elli quellu chì hà cambiatu a so vita, fatta da una donna custera è tranquilla, una persona histericaliquilibrata.
  3. Cercà una manera di cambià a situazione. Ùn àbbia paura di i cambiamenti cardinale, questu troppu tardu solu quandu u core ùn manca u pettu. Ma prima cambiatu qualcunu u pensamentu so ùn vi mancaie interferiscenu.

Fighjemu un ochju un pocu esempiu.

  1. Quandu era tuttu bè? Parechji anni fà.
  2. Chì ora hè quellu chì ùn era micca? Sì avà ùn era micca stu travagliu stupidu!
  3. Perchè crede chì hè? A matina u capu, gridò, crede ch'è sò capaci di fà più o avete fattu quarchi cosa chì ùn avete micca interessatu?
  4. Sposta da a risposta à a preghjudiziu è hè necessariu di piglià mette chì vi aiutà à ottene u equilibriu mentale. È ricurdate di manera chì decide, perchè esse, a vostra vita hè in e vostre mani.

10 cumandamenti di pace di mente

Se ùn pudete micca ricurdatu di u tempu quandu site in armunia cù sè stessu, pudete bisognu di una ricetta per truvà una pazienti di mente. Pudete aiutà à cumplessi cù parechje regule, i cumandamenti chjamati di equilibriu mentali.

  1. Sempre è in ogni locu pensate solu di u bonu. I pinsamenti sò materiale, pensendu à u malu, avemu l'avvemu infurmatu per u male. È per l'armunia spirituali, sò i bè pinsati bè. Dunque, abituate per esse sempre a speranza di u megliu è ùn mai admittenu u pensamentu di un malu risultatu di l'eventi.
  2. Sapete à esse aghjenti. Pi lamentari di a vita hè simplice, tuttu ponu piacè: a chjesa è un pezzu rotulu, una ripagazione di l'autorità. E pruvà à ricurdà a vita per ciò chì hà datu. I travagliu, casa, famiglia, prosperità - tuttu questu hè? Dunque aghja vita per ogni sughjettu.
  3. Fate qualcosa di l'autoestima stimatu. Sì, pudete fà qualcosa più bella chì l'altri, ma chì ùn significheghju chì deve esse fieru. Forsi quelli chì circundanu vi sò brillanti in altri spazii. E, inoltre, l'inchinu impastatu eviteghja l'evaluazione sobria di a situazione, chì porta à disappointment.
  4. Ùn àbbia paura di prublemi. Tandu puderà vutà quellu di elli, è esse indecisivu, pudete miss un momentu cuntentu.
  5. Failure - senza mutivu per rinuncà. Scopri à benefiziu di elli. Ricerca, è a vostra blusa predica ùn converge micca in u vostru pettu? Questu hè una scusa per vede un scogliu chic! U capu hà dettu chì sì sbagliatu? Ricurdativi di i sbagghi è ùn ripetiri.
  6. Ùn impedisce cusì. Avete qualchì parte passendu una persona? Hè bella, ma ùn hè micca scusa di reste nantu à i lochi, ùn ci hè nè limitu à a perfetta. E sta regula hè appiecata in a sfera prufessiunale è per l'autore sviluppu.
  7. Amparate à godiri a vita. Ricurdativi di manera chì i figlioli fighjenu u mondu cù l'ochji aperti, ochji è ghjovani. Allura vi maravigghiate da a biddizza di i nuvuli run, a grazia di u foglie caduta - vi circundate da a più bella, u megliu. Allora ùn la manca!
  8. Ùn avete a varghezza di ciò chì avete. Avete un aspettante perfetta, una bona pusizioni, un ingudu stabile? Hè abbastanza naturali per questu quì si ralleghe, ma ùn deve ricchezze (di qualcosa cosa materiale) pigliate pussessu di voi. Ùn andate in cunfuranza è ricunniscenza, perchè una volta per voi ci era un "paradisu in una capanna".
  9. Cercate a vostra felicità à cura di l'altri. Oghje ùn sò micca sentu happi solu perchè no pensemu solu di noi. Ma vale degnu dà un pezzu di participazione è cura à l'altri, cumu si cambienu e cose. Tutti volenu esse un omu chì avete bisognu.
  10. Patrunatu in Diu. Dicenu chì ellu chì ùn cride micca in nunda hè un corpse vivo. Tuttu ognunu hà u so Dieu stessu, cristianu, musulmanu o paganu, avemu bisognu di crede chì a nostra esistenza hè u più altu ubbittivu, questu hè l'incentive più forte per micca micca scunnià è vai più allora.