Cume guardate a basilica di l'inguernu?

In a bagno di una bona maturita, per l'inguernu hè guasi parechje di qualcosa è gustosa. E arbevani aromaticu pò ancu esse cugliu in varii modi per aghjunghje questi manciari d'estivi per parechji platti in l'invernu. Scupremu cusì megliu a basta nantu à l'inguernu, perchè ùn perdenu e so proprietà.

Cume guardate a basilica in un fretu in l'oliu?

U gustu unicu di l'alfalfa è l'oliu da pudè esse fatte cù e vostre propriu mani. Hè aghjuntu à parechji insaltà verdura, e salsi sò sirvuti à i pani. Questu cunditu hè almacenatu durante 3-4 mesi sottu una strappa stretta. Per fà u manufattu d'oliu hai bisognu di girasole, ma u più bellu oliu d'oliva, u salitu di pocu è frescu u basilicinu frescu.

U primu spaziu hè recullatu cù i ramoscelli è e foglie, lavatu, siccatu è finamente chjusu o cù un cuteddu o cù un blender. Allora u mistu risultatu hè salitu è ​​versatu cù l'oliu, perchè cose a superficia di i greens. A mistura hè struvata, coperta cù una cupria è mandata à stà in un locu friddu.

Per allargate a vita di u suchju di una mezora d'oliu di albahaca, hè colata in un cubiccio di ghiaccio è di cubi friddi in u freezer. Allora si sò abbandunati, vultatu in un saccu è agghiuncenu durante a coccia.

Cume guardate a basilica secca?

Prima di pudè abranu l'alfabbetu seccu, deve esse naturali, è si ponu parechje mètudi. Ogni annu sanu e so vantaghji, riguardanti a rapidità di securità è a quantità di nutrienti restante.

U mèttu più faciule è più veloce hè di cullà u basilicu cù e ramoscelli. Aghjunghje u rinfriscatu, trasìscenu l'acqua, attaccàla cù fascighji picculi è sguassate in un locu in l'ombra in corbuli o in una stanza chì hè in bon ventilazione.

Un metudu più cunsumaghiu hè di prutestari in a forma di lavà è di secredu, perchè chjude ogni foglie, fassi finamente in una dosa è a volta à pusà novu in un lavu scuru. Da u tempu à u tempu, l'albachica deve esse attivata per assicurà uniforme è evite micca.

U terzu mètode hè u più veloce, ma ponu dubbitu nantu à a dispunibilità di sustanziu utile in u pruduttu, chì, com'è cunnisciutu, alcune d'elli sò perditi pirduvamenti in u trattamentu termale. Cusì, i foglie sò sbagliati, lavati, siccati è poi poni nantu à u pergnu è colpi in u fornu. Hè necessariu di metterà a temperatura nè di più di 40 ° C è lasciate à sicondu a vende per una ora, vultendu i stati da u tempu à u tempu.

Amparate i spezii in forma di secca in un cuntenutu segatu - un vetru di ceramica o di vetru è cun una tapita ferma. Qualchi espertezzi di cunsiglià per vede eurete aranci in un saccu di linu. Ma in questu casu, a fragrance sparisce rapidamente, è in ellu pò inizi una fossa.