Enotera - pianta è cura

L'Enotera Furtuna accussì spiciale chì ùn pò micca esse cunfusa cun altra, tuttu u so caratteru è tutta a so bellezza, ellu manifesta à u portu. Quandu u soli cumincià à settimantà, in pocu minuti, ci ponu accuminciate u globu giallu fogghi di a sera. Stu spettaculu ponu esse sicuru chjamatu un miraculu di a natura, per un pocu momentimu un casu pocu attornu si devendra un glowing one. A notte sera, i fiori ci piaci di u giardinu, è u ghjornu dopu sfavigghianu e capiglioli più ghjusti in u vinu. A dimensione di ognuna hè di circa 7 cm.

Parechji nomi di primati di sera

U nomu di u fiore di l'impiccata ghjornu hè chjardu da dui parolle d'origine greca "oinos" - vinu è "ther" - una ferrie salvatica. Avertitu chì un animali salvaticu aspira l'aromu di una pianta chì hè sbrizza cù u vinu, da a tintura di l'arrache di l'imprevu di u vaghjime, sarà necessariamente una casa. Un altru nome per a primula ghjocada hè l'"oslinnik", probabbilmente per a simplicità di e so foglie cù l'asditi di u sceccu, "a reina di a notte" o "primulugia di ghjornu" per via di u so stiliu di vita nocturnal. I Tedeschi chjamanu a sera "notte candela".

Sè dite ancu decide di stallà questa bellezza in u to giardinu, fighjenu cumu fà una sera è quali cundizioni per creà per ella.

Prisentazione di i primati

Aghju dettu chì l'enotera, piantà è cura, chì ùn implica micca cumpressioni, hè un annu, duie anni è parechji anni. In l'scelta di u locu è u locu di l'territorii senza pretensiunea, di e sabbia è di terri, u principale, per escludiri un esercu di l'umidità farà. L'ùmmira per a primula à a sera hè ancu micca un impadroniu. Quandu si cogliu una pianta perenne, deve cunceta ch'è avà attivamente cultivà. Enotera, chì a cullezioni pò cumprà 120 cm, necessite spazi liberu, di mediu, serà abbastanza per 1 metru.

Cultivo di a "Reina di a Notte"

L'Optimum per l'annullatori di vigore chì cresce da e zitelli. In u maghju sò stati stades, in l'estiu, ùn sò micca altri maiori, è l'annu dopu puderà ammirazione di u arbustu fiuriente da ghjugnu à settembre. Eppuru, i fiori ponu vistu in u stessu annu, perchè e so sementi sò in a ferraghju à marzu in a stanza, è in seguita di e so piantini sò piantati nantu à u situ. Hè ancu permette à l'exotera per crecià dividendu l'arbulu.

Cura di a pianta

Per ogni ghjurgunore, sta pianta hè un rigalu veru, cum'è l'enotera involucra e crescenu è spiccà cù un minimu di sforzu. Hè abbastanza risistenti à a seculu, per questu ùn hè micca necessariu un regu regulare. Solu in u periodu di fioritura, l'acqua chì ponu avè u so cumpurtamentu influenza nantu à a dimensione di i fiori. Inoltre, l'equatore hè ben toleratu da e bassine temperatures da u periodu invernu. Hè ciò chì veramente, voi bisognu à vultà dopu, ghjè detto u sistema radicali. In parechji variità, hè assai aggressivu è coperchio, interferendu cù l'altri pezze nantu à u situ, per quessa devenu esse limità è hà cunsideratu à creà corsi. Sempre hè bisognu di ricurdà, chì un enotera, a ripruzzioni di quale pò esse facilmente realizatu da a simenta, hè capaz di sparghje in tuttu u giardinu. Sì hè impurtante per voi per impediscenu micca quì, strapate i pane sputatu in tempu.

Appricazzioni di un Autunno

Curiosamente, per l'indi, a primula di a sera servia com'è alimentariu. Edible è folla, è fiori è e radichi di primula. U beneficu particulare hè a radica di a pianta, chì hè rich in minerali è fiocenu.

A usu generalizatu di l'enotera hè statu ricevutu in a medicina famigliali per i so prupietà antiinflamatori è tonificanti. A cosmetologia muderna apprizzatu ancu a sera, cù a so pruduzzione di parechji modi per l' oliu di a pelle da e cugliera è l'estratti da e foglie di u primule in ghjornu. L'oleicultore di e castagna hè un effettu qualitativu annantu à u metabolismu è a regenerazione di a pelle. Inoltre, l'oliu di primula hè cunsigliatu per cura di ungi.

Cusì stupente in natura pò combina belle è utili!