Plantendu i pumati in a pianta aperta - i caratteristiche di u crescente

U tomate hè una verdura capricciosa. Hè struvatu a luce è u calore, è ùn pò micca tollerà l'excesiva umdità è i venti forti. Per quessa, a pianta di u pumadoru in u paese apertu avè passatu in cunfurmazione cù certu regule. E dopu da u to giardinu puderete cullà assai prudutti, utili è boni boni.

Comu si prisenta i pumati in terra?

Se vulete amparà à fà piglià i pumati in correttu, da primu di tuttu, avete bisognu di sceglie un locu per cultivà. Perchè i pumati prefafranu un suli di u sole, in seguitu u situ per elli avianu a essiri bellu illuminatu è situatu à u dirittu di u miscurgiu. Inoltre, hè necessariu di preparà u travagliu. Hè megliu se hè una mistura di peat, humus e terra di sodu incù l'aghjunzione di rame fiume. Da a piattazione curretta di u pumadoru in u paisolu sanu dependerà di a qualità di a cose, è a so cantità.

Plantendu i pumati in i pianti di e piantini

Saplings di tomate d'avè pussutu bè raghji sviluppati. A so altu ottima hè di circa 25 cm. Anzzione di cultivà, hè necessariu di spittàglie a pianta cù l'acqua. Eliminate da u tarritoriu, pruvate a salvà quantu possibili u terre fossu nantu à i radichi di u pumati. Questu avete da aiutà à acclimatizza bè cù a nova cundizioni. Ci hè parechje mètudi per pittinà i pumati in u terra aperta cù e piantini. Eccu i più interessanti di elli.

  1. U piantazione di u pumadoru in a pianta aperta in i pits hè l'opzione più cumuni. Pichjate sò excavati in u spaziu sceltu. A so prufundità deve esse cusì chì a razzi è a parti infermale di u capeddu hè quellu. Pudete abbandunà solu 3-4 foglie nantu à a superficia, è fate u restu di u troncu cù a terra. Prima di ripiglià e piantini, u pozzu hè acqui, una piantina hè stata postu è a terra hè sprinkled da sopra. A puntualità di compaccerà u tarritoriu di e piantini, pò aghjustà i serejabili è installate l'impastanti per ligne di i pianti.
  2. Parechji ghjardinari anu cunsultatu à cultivà e piante da pianta. Per fà questu, scorri una profonda di trinchera di 10 cm, regnu è postu in e surgenti, chì sia solu a cima cù e foglie sopra u liceu. In a parti suttastru di u troncu ci saranu razzi addizziunali, è a pianta sviluppà forte è forte.
  3. A pianta di u pumadoru in u pianu abbitatu pò esse realizatu è u so modu di serpente. Ci hè adattatu à i mudi soprattuttu nantu à una grandura di metru. Scorri un burato circa 25 cm in altu. Tutte e foglie mancu ghjucà fora di e piantini. U tufu è i radichi si sò muzzicatu cù l'acqua è colpi in un burche in un cercolu in a forma di un anellu di serpente. Amendu à a pianta cù a terra, prestu cun acqua calidez è sprinkle cù migghiara di turbe da quì sopra, chì guardà a mozza.

Sposcione e manni di tomate

Sè decide chì vulete cultivà e piantini di u tomate, avete bisogna amparà à pattighjà u pumati cun sere. Per fà quì, deve prima di girmàllate. Chistu pò piglià da 2 ghjorni à 1.5 simani. Prima di simbolità, i buchi sò fatti cù un diametru di 40 cm. Hè da esse spedinu cù una solu rossa di permanganatu di potasio. I pomati lucali sò uniformi distribuiti à u burchju mistu cù i seccu. Cu staciuni recurrenti, ddi migliasi chì sò stati sorghji pò spuntarià, mentre chì secchi, mentre chì sò in terra, sò megliu cunservate.

Dopu l'apparizione di 2-3 foglie nantu à i filòsuli, i pianti sò stati sgradati è solu u più forte di elli deve esse lasciatu. U sicondu ghjustu deve esse fattu quandu 4-5 farani pare. Prima di esse aduprà l'ultimu capu, u pozzu cù i rimuli deve esse bè sporta cù l'acqua. In ogni fossa hè bisognu di lascià 3-4 pezzi, è trasplante superfume à u quale i piantini sò debbuli o anu sviluppatu.

Distanza trà u pumadoru durante a pianta

Parechji urtugeni principianti sò interessati à quantu finu à pianta à u tomate. Questu pò depende di a varietà di u pumadoru. Intra i machji di una curta pumata ponu esse à 40-50 cm, è a distanza entre fila - 50 è 70 pippuli d'altu hè dettu sferente menu à l'altri. Inoltre, i pumati di variità iniziale pò esse pittati cù un intervalu di 35 cm, medium - 40 cm è tardi - 45 cm.

Tempu di i pumati in a pianta

S'è piantava u pumadoru in u locu, u timing in diverse regioni cù cunnessione climatichi diffirenti diferenze. Hè dipende à a temperatura di l'aireu circundante, è ancu di a terra. Siccomu u tomate hè una pianta chì ciàzza di u calda, pò pateanu assai duranti u frostu di primavera. Per quessa, i pumati in a pianta si deve esse pianificatu solu quandu a temperatura di l'aria ùn caduta micca sottu à + 15 ° C. Per plantà i pumati in a terra aperta, hè megliu di sceglie un nù volu nuvellu. Per una a notte, i piantini vi faranu più forte è u sole ùn lasciarà micca.

Carche per i pumati dopu a triscimentu

Hè u tempu d'amparà cumu a cura di i pumati dopu a triscimentu. Dopu tuttu, sè ùn vi mancu furnisce i cura adatti, e pusteri pò fà malati, fiori è ovari - falliu, i pruduzioni diminuinu, è u gustu hà degnu. Hè per quessa, hè assai impurtante per vigilà dinò a cundizione di i pianti, in tempu è responà bè pè cambiate in a so apiece. A primura particulari deve esse dati à i prugne fertilizanti è acqui , chì culpiscenu i pianti, spertu u so spertu sottu à e so puntuale.

Comu mancianu i pumati dopu a triscimentu?

Ogni vuttore vole crià una cose sante di tomates. In ogni casu, per questu hè bisognu di sapè chì fertilizzanti facenu quandu pruponenu i pumati. A giuditore sperienza cunsigliu durante a staghjone per farru chjucu quì u razzu d'alimentazione di e piante. Ci hè parechje scelte per varii affettu.

  1. Per a prima volta e piattu di tomba avè 21 days after landing it in a terra aperta. Per fà questu, piglià 10 litri d'acqua 1 tbsp. cucchizza fertilista New Ideal è 1 tbsp. cucchiaio di nitrofusca. Per una sola planta, pour a mezza litru di solu solu.
  2. A seconda volta i pumati pò esse nutrittu duranti u crescenu di u secunna fiore di raspberry. Utilizà sta cumpusizioni: 1 tbsp. Cullera Agricola Vegeta, 1 tbsp. Cullera di superfosfatatu, 1 cullarina di chlutru o sulfatu di potasio. Un casellu si deve spressione 1 litru di fertilizante.
  3. Dopu la fioritura 3 fugliale di u fiore, a terza essenza hè stata fatta. Aduprate per ella una solu: 1 tbsp. spese di humate di sodu è 1 ciloffu. sposti di nitrofusca in 10 litri di acqua. Per 1 quadratu. m di u giardinu femu 5 litri.
  4. L'ultima ora si fertilizammu i pumati 14 giorni dopu à l'annegazione previstu. Preparamu una suluzione di 10 litri di acqua è 1 ciloffu. cibo di superfosfatiu, pour 10 litri di una solu solu di 1 squaritu. m di u giardinu.

Quante d'oghje à u tomate after planting?

Una altra quistione impurtante chì preoccupessi tutti l'urtulami: quandu l'acqua di i pumati dopu à cultivà. Plantendu e piantini di u pumadoru in u locu, bisogna d'aghjunghje l'acqua tutti l'arbureti. Per quessa, un pocu di tempu dopu à pianta, ùn hà micca bisognu di riei. Sicondu a prisenza di i spite in a primavera, i pumati ponu accuminzaru a l'acqua dopu à 2 simane. S'ellu hè u tempu seccu, pudete pudè rinsignà prima.

Quandu s'aghjera, pruvate di valdi l'acqua sottu a radicali di a pianta, senza cede nantu à e so foglie, chì chistu porta à una malatìa di i pumati . Per a stessa raggiuni ùn hè micca indispensabile per aduprà è sprime u tomate. Hè megliu di l'acqua di u dopu meziornu. Dopu a pianta è di cunfruisce e so fruttu, ùn sia micca freti à rinsing: ùn deve solu l'alevesi a terra. Ma cù l'iniziu di a madurazioni di u pumadoru, a so bisognu di l'acqua aghjà subitu. Da questu tempu, e piante d'acqua sò da modu rigulari è spessu.

Cumu pudite plantà i pumati?

A rotazione di u cultu ghjusta di i culturi di horteste hè a guarantiscia di una futura vendita bona. A tali pruduzzioni di u pumadoru in u sferimentu aperto evita numerosi malatie chì sò trasmessi da e cose. Inoltre, si vulete cultivà un soldu cultivatu durante un bellu tempo, a fertilità di u chianu vunglite forti, è ùn saria micca pussibule di acquistà u ritenimentu expected in un terrenu devastatu tali. Per quessa, hè cusì impurtante per sapè cumu pò esse pruduciutu cù i pumati.

Pudemu i ribelli vicinu à i pumati?

A proximità di certi ligumi pò aghjunà u prucessu è prutegà contra e malatie, i pesti, è l'altri pianti pò oppressu è interferiscenu cù u sviluppu normale di vicini. Cumu pudè pona di u pumchone per quessa chì l'altre cumpagnu vege aiutanu à ottene una vendita excellentu? Finu à i pumati, pudete cultivà tutte e variità di col: biancu, culore, Bruxelles, broccoli. Sò solu kohlrabi hè un vieru indelicitatu per un tomate.

Puderanu i pistoli cun u tomate?

Se vulete sapè cumu fà pianta à u pumadoru in a pianta aperta, ùn abbiare micca fà sapè cumu quelli pezzi di u verdu di migliurà cù i pumati. I sperimentali ùn anu micca urganizatu cullizzioni d'alivu, patate, finocchiu è anche anch'ellu in i vecchii di u tomate. Ma l'aziende, i zappane, e cipudine sò cunsiglieri bisognu per i pumati. Una salvia e mint, granelli è marigoldi piccante ùn sanu micca tutte e pesti per i pumati, ma ancu diventà un maravigliu decorazione di u to giardinu.

Pudete impastà i pumati è u pumite?

Tutti i pumati è i pezzi sò appartenent à a famiglia Solanaceae. Sti vèniti necessanu a stessa cundizioni di u sviluppu è di fruttu, è cura per elli è simili. Per quessa, quandu a question si sviluppa, cumu fà a pianta è di i vegetali chì ponu cultivà, puderanu sceglie cun risorse in i vicini à u pumutu di tomate. U rendiment di e piante da stu vecchiu ùn hè micca affettatu, è quarchi vota pò ancu aumentà per questa cura.