U zitellu ùn manca u leccu

Cumpagnia di u zitellu à i zitelli sò injected da sei mesi, quandu i so sistemi digestivu è enzyme sò pronti. Ma parechje marta sò affruntati da stu prublema chì u zitellu ùn si rifugieghja per alimentà. È tutti i so sforzi sò micca sparte di nunda - u karapuz stubbornly sputà o cugliera a so bocca. È cusì per parechji, a quistione di piglià un zitellu per manghjate un manciatu hè pertinente.

Perchè ùn u zitellu ùn mancò u focu?

Ci hè parechje razze chì affettanu a mancanza di u desideriu di manghjà u leccu di u zitellu. Pò esse:

  1. U zitellu ùn hè micca manghjatu u novu alimentariu. U latti di mamma o una mischju per ellu hè più piacevule è "caru".
  2. Per via di u disub excretu di alimentà à a mamma, puderia scantarià o forza a foglia à manghjà nutizia nova. Cusì, u zitellu ùn vole micca di manghjà in lignu, perchè l'alimentu hè diventatu per ellu una surgente d'emozioni scarsi.
  3. U primu cuite di l'alimenta cumplementaria puderia esse senza gustu (per esempiu, amare), è per quandu tutti l'alimentariu per u zitellu sò assuciati cù a prima eperazione sfida.
  4. In spessu un figliu refusa di manghjà, quandu i so denti si sò piccati o malati, è ancu in tempore calore.
  5. Mamma, chì vulianu seguità di i raccordji di pediatrici, ùn hà micca attentatu à a vuluntà di u zitellu per piglià.

Chì deve fà, se u mo figliolu refuse l'alimentazione?

Quandu sò sti situazione, prima di tuttu, a mamma ùn deve forza micca u zitellu. Hè necessariu per esse sicurità chì u zitellu hè prestu per cambiani in nutrimentu. A vuluntà di u zitellu hè indicatu da l'intaressu in l'alimentariu d'adulti.

In l'alimenta, a mamma hà da attruvarà l'enfasi di u zitellu à l'alimentazione, purtendu una cuchja di patata o purcina di patate à u caprettu di un cucciolo di l'ombra o di a dolce. Pudete accuncià un adultu cù l'alimentariu alimentariu.

Inoltre, se un zitellu ùn manghja micca bè, a mamma deve esse attenti à u fattu chì à l'ora di nutriscia u zitellu hè famu, ma micca in modu eccessivu. Inutili, u zitellu ave aspittà u scopu di braccià u pettu di a mo mamma. A strada, cammina aiuta l'apparenza di l'appetite.

Spessu chì un zitellu ùn manca lure vegetale. In questu casu, sò règula di cunsigliu di mischjerà e verdura cù l'alimentu chì li piace.

Se vulete, a mamma pò sculbarà: si trova nantu à a tavula, mette u zitellu annantu à u colpu, è manghja u focu di u platu. Ogni annu incontru chì u zitellu mira cun interesse a recepzione di l'alimentariu per l'adulte è si sviluppeghja in u platu.

Quandu u ghjovanu mangia qualcosa, deve spressione entusiasmu, surrisu è ludà. Ùn serà micca superfluvule serà a frase "Cume Masha hè delizia!", "Oh, chì Dima umnichka!".

Se u zitellu hà dettaiusu mancià attraversu, ùn insistè micca. Pone a destra di patati purpi è pometa di una settimana o di dui, è da tandu da pruvate una volta. Dopu tuttu, in un tali affittu cum'è lure, avete deveru capunanzu è puliticamenti.