U zitellu ùn volta più in 6 mesi

Sicondu e norme di u sviluppu fisicu, i zitelli puderanu cumenciu da turnà da u ritornu à a speranza à l'età di 5 mesi. Ancu a più parte di principià di fà quì à 3 à 4 mesi. Ma cumu esse a mamma, se a situazione hè a manu upposta, è u zitellu hà longa tempu di maestru dinestra, ma ùn vole micca fà?

Perchè u zitellu ùn turnarà in 6 mesi?

Perchè tutti i figlioli anu u so propiu centru di sviluppu indipinditu, hè impussibile di dì senza seguitu di u lag si i novi movimenti ùn sò micca maestru in tempu. Se u zitellu ùn vole micca à vultà nantu à u stomacu à 6 mesi, ci sò dui raggiuni per questa, è l'adulti ponu influenzallu.

U primu chì deve esse stabilitu hè a presenza di malatiei neurologichi serii in u zitellu. Un tali diagnosi pò esse realizatu da un neurolista, è u zitellu in questu casu hè prescrittu una certa terapia - medicazione, massaggi, fisioterapia, procedimenti di fisioterapia.

Ma si un zitellu di 6 mesi ùn viaghja micca, ma quì si senti o si pruvate di coghju, hè da dì chì i musculari rispunsevuli di u colpu sò in modu micca coordinatu, o sò dèbuli.

Per rigu di un zitellu per affucà un colpu, avete inscrittu in un cursu di salute maschera chì si pò esse realizatu à un policlinu fugliale in ogni cità. Questu hè un prucedimentu assai utile, chì prumove rapidamente u tonu necessariu è a forza di u corset muscular, è permette à i zitelli addiventivi à agile è mobile.

I paisani dopu u cursu di massicazioni avessanu quantu u muvimentu, chì ùn eranu sughjetti à u so ziteddu, saranu naturali, è i zitelli dopu chì anu aghjustatu i so parenti - cumenzanu a scurciate, pusendu è marchjate prima.

In casa, a mo mamma devendia u tempu à a ginnastica di u zitellu parechji volte à u ghjornu per aiutà à domicilià u muvimentu inaccessibili. Hè da esse amparatu à u zitellu perchè annunzià nantu à u cantu, è da ghjornu, un ghjornu, un colpu.

Ma ancu, anche tutti i contrarie di i genitori, circa un 2% di i zitelli ùn cumincianu micca giornu nantu à elli, ma imbastani immediatamenti per freni, sit si è stannu.