Gneiss in i zitelli

Unu di i motivi di preoccupazione per i ghjovani giovani sò e crosta nantu à a cima di u babbu. Parirrinu chì a mo mamma hè assai pruvucatu, sparing no effort to look after his tesoru è di rializar tutti i prucessi di iogene, ma a crescita nantu à a so testa appare una volta è novu. Chì ci hè è cumu per fuglià quellu? Parlamanu di stu articulu.

U legnu crudu nantu à a testa di i zitelli nascuti sò chjamati gneiss (nomu populari lep). U Gneiss hè una di e variità di dermatite in i zitelli chì analizanu u scalp, a più spessu in a parti parietale. U fenomenu hè fisiologicu, assuciatu cù a riurganizazione di u metabolismu in u zitellu è a maturità di u sudu è i glànduli sebacies. U legnu di latti furmatu da una mistura di particuli di a pelle (scale) è sebum. In soli l'apicultori di beignunità in i zitelli hè nutata durante u primu mesi di vita. Hè più frequentu cà l'altri gneiss prisenta in toddlers, chì spessu sottumessi u sudu. Pruvucò a so aspettu è a non-observanza di nutritura adequata duranti l'alleanza , l'usu freqüente di massa nutritiva grassa è caribbean.

Gneiss in nascita: trattamentu

Siccomu u Gneiss ùn ponu micca i malati è l'ansietà à u zitellu, ùn hè micca bisognu di trattamentu specificu. U tempu passa, u corpu di u zitellu fate più forte, e crosche ùn cessaranu di prisintà da elli. I stessi crosche chì ci hè digià, avete bisognu di sguassà.

U megliu modu per sguassà u beignunità in a cima di u babbu hè di purtà riservà l'acqua dopu l'abasevule, imbastitu cù l'oli vegetale sterile o criatura. Sterilizà l'oliu da fogghiu in u bagnu di l'acqua, da quale hà da esse friquate à a temperatura di u corpu. 30 minuti prima di l'acqua, mamma devia appliendarle una crema o oliu à a testa di u zitellu, è dopu à paesi, pittite e crosta muvra cù un pente o cepu rotulu. Stronger ùn hè micca valore, chì a pelle di un zitellu hè moltu beddu è faciule a dannu. Ùn ùn pruvate di puderà tuttu u gneiss à un momentu, hè megliu di ripetiri a prucedura à u bagnu vicinu. L'efficacezza di stu metu hè statu pruvatu à l'anni, hè stata aduprata da i nostri mariani.

Se u gneiss ùn persista à u zitellu, hè vale degnu di circà aiutu medica di un medico. Forsi l'apparizione indica una predisposición di u zitellu à i malati allergii è avete bisognu di circà a causa di l'allirgii. In questu casu, u pediatricu recommandé recommandé que la madre aghjunghje à a dieta ipoesu allerminente è micca impughitu cù l'intruduzioni di l'alimenti cumplementari, stabiliscenu culori è ungulati speciale, cunsigliate i mezi per a saziariu di u zitellu.