Quandu si cumincia à manghjà una zitella nantu à l'alimentazione artificiale?

U vostru picciuttatu hà cultivatu assai, è questu fattu pensate à a nicissità per i primi alimentari cumplementari. Forsi, u prublema principali chì preoccuvina e mamma ghjovani cuncetta apprezzamente u tempu di a so introduzione. Quandu si cumincia à manghjà una zitella nantu à l'alimentazione artificiale ? Perchè vene cumu?

U cunsigliu persistenti di l'amma chì avianu i so figlioli cun pate semolina quasi da u seculu mese di a vita ùn hè micca sempre adattatu in queste materia. Naturmente, nimu ci dinu una mamma ghjovana più bella chì un pediatre uperazione cù u primu manghjatu adultu di un zitellu. U duttore risposta à a quistione di quandu avè principiatu a invucazione cù l'alimentazione artificiale in generale, è ancu avè cunsigliatu u timing di a so introduzione per u vostru zitellu.

Quandu puderaghju inject food baby food in una alimentación artificiale?

A causa di e caractère individualità di ogni zitellu, qualsiasi restrimi ogni mumentu in relazione à l'alimentariu cumplementa ùn sò senza significatu, è spessu priscrittu à fioru. Pudete inizià à furnisce un zitellu nantu à l'alimenta artificiale quandu ellu hè pronto per questu. Di solitu questa prontaità vene à 5-6 mesi (eventwalment posteriori), dopu à a maturazione di u sistema nervu di u zitellu, u cirere è u gastrointestinal. Pò esse vistu se:

I fugliali alimentonu nantu à l'alimenta artificiale, leccu introduciu prima di i zitelli chì manghjanu u latte di mamma. Certi pediatrici cunsideranu una tale una relice di u passatu, è avisce micca d'attaccà u principiu di l'alimenta cumplementa à u tipu d'alimenta.

Allora, quandu quandu puderaghju furnisce un zitellu nantu à l'alimentazione artificiale? Se u zitellu sanu sanu, si sviluppeghja appuntu, allura l'intruduzione di l'alimentu adulti pò principià cum'è prima u 5 mesi. E l'esencia di l'alimentazione à questa età ùn hè micca per alimentà u zitellu: cù questa cumpagnia, finu à sei mesi, a formula di lattice adattatu hè aggradèvule. U scopu di tali cumuzioni cose cumune hè megliu l'intinzione di introduverà u muliu cun un novu alimentu pocu cumu per ellu.

Quandu ci hè necessariu di introducirimenti l'alimentariu complementari vegetali à u zitellu nantu à l'alimentazione artificiale?

Chjama hè necessariu di cumincià cù i pratiche vegetale o u lattice di cereali (solu se u zitellu ùn hè micca guadagnatu). A maiò spessu, i medichi urgeu avè accuminciati cù un purcinu mono-compunenti. Ùn simu preoccupari d'amparà u primu tentativu di dà à u zitellu u novu alimentariu micca successu. À u primu, i zitelli ùn anu reluctante di manghjà cusì untuvore alimentariu. In certi casi, ci hè necessariu di posponà u principiu di l'alimenti cumplementari ancu di 2-4 simane.

Allura, quandu si intruducerà e suppliimentale vegetali per alimenta à i zitelli di l'alimentazione artificiale? I platti vegetali sò cunsigliate per entra a dieta di un pumu artificiale dopu à quellu 5-6 mesi.

Quandu avè principiatu un segadoru di frutta di un zitellu nantu à l'alimenta artificiale?

No tantu tempu a quistione: quandu, per introducir juice cù l'alimenta artificiale, i medici rispondevanu chì uni pochi zicchi di zucchero deve esse dati à a pezzu di i 4 mesi di a so vita, chì a pocu avà pozzu a quantità à i volumi necessarisi. Oghje, i medichi dicenu chì i zucchiuni cuncintrati sò contraindicati per i zitelli à un annu, perchè u so impurtativu negativu in u gastrointestinali di i zitelli. Prima di questu tempu, hè megliu di preferitu à i compoti di frutta . I purèi di u fruttu di ricordu urganizà à dà u zitellu da u 6 simbulu, dopu à l'intruduzioni di l'alimenti additivi di vegetale.