Ioggiunità di a famiglia natuvitata

A hygiene di a nena nascita hè una cundizione impurtante per u sviluppu currettu è sano di u zitellu in u futuru.

Regoli di i hygiene persunale di e zitelli sottu un annu

  1. Prima di l'arrivata di a mamma cù u zitellu da l'uspidale, avete bisognu di purificà l'appartamentu. U spaziu di a chjama deve esse luminu, cale è ben ventilatu.
  2. U zitellu deve avè i so utili di propria d'higiene: una spugna, una spugna, un sapori, un capelli di raszi, tesistenti, pipettes, una gasta, un enema, un bagnu è un termometru.
  3. Quandu abbandunate una zitella, averete bisogna solu a so sapma. Prima di qualsiasi prucessi intimi, avete bisognu di lavurallu e mani, per ùn infettà u zitellu cù una infezzjoni. A pelle di u zitellu hè moltu finu, tendinu è sensibule, perchè i primi misi di vita ùn ponu micca strufinati cù una spugna, solu solu cù bagnata. Se necessariu, a pelle pò esse trattatu cù una crema baby.
  4. Evitari dutte materiale naturali, sinteticu, in particulare quandu si tratta di calzii è calzetti, adatti à u corpu.
  5. I roti di i zitelli puderanu lavare separati cù powders o sapori particularmente picciotti, è dopu lavatu, assicuratevi di ferru.
  6. Cambiate e so vistimenti è e so vestiti necessitanu duie volte per ghjornu.
  7. Li bebbelli di Lichiko si devenu esse squanditatu cù schapi di cuttuni mannati in acqua calda. Oghji sò ancu asciugati cù l'alchimeri umdi di cuttuni, in a direzzione da u borde internu di l'ochju à l'internu (per ogni ochju, ci hè un discu separatu). Eviu sò limpiati cù bagnu di cuttuni, un pappu tiratu da u travagliu di cuttuni turunda. I primi ghjorni di vita, a ferita umbilica hè tratta cù perossu di l'idrurinu è cauterizzata cù calendula tintura.

I hygiene intima di i zitelli

E à causa di e peculiarità di u dispusitivu di l'organi sessuale di a zitella, a so hygiene curretta hè d'impurtanza impurtante. U diaperi sò cunsigliati per esse mudificate almenu una volta ogni dui à trè ore. Dopu à u cambiamentu, i genitali di a zitella sò necessanu lavuratu cù acqua cale è, dopu à a difecazione, u zitellu hè robba cun un sapori o saponu di criatura speciale. Hè bisogna solu per i movimenti da u davanti à u ritornu. Tanti mimi credi chì in i zitelli nascitebbenu ùn pò esse micca secretions da l'organi genitali, ma questu hè micca cusì. Sò necessarisi è eseguisce una funzione protettiva. Elimineu cura cù l'aiutu di caputuni di cotti o tampuni.

I règule di iegge di i zitelli nasciteghja sò assai semprici, è seguitanu, puderete cultivà un zitellu sanu.