Soluzione di infuzione nascita

Quandu ci hè un corpu cù u zitellu picciriddu assai, ùn hè micca cunsigliatu per aduprà immediatamente cunsiglii, cum'è vasciu di cuncipienti o oliu. I zitelli nascite sò megliu per lavà è trattà u nasu per l'usu saline. Questa hè una suluzione salina, chì in a so cumpusizioni hè bè adattatu à u corpu umanu, dunque hè cunsigliu per utilizà ancu à l'usanza di ghjornu à i babori.

Utilizazione di salina per i culori novi

Quandu u friddu si trova, a mucosa di i passageri nasali s'inflaha è u muvimentu accumene in elli, interferendu cù l'respirazione normale di u zitellu. Per quessa, cù un friddu qualchì tempu un ghjornu (circa 5-6 volta), spiciarmenti prima di l'alimenta, i nascenti averebbe spressu in u nasu quarchi putti (2-3) saline o rilievi beni.

Cumu lavu un nasu à una salina fisiologica nascita?

  1. Fate u zitellu nantu à u cannelu.
  2. Scrivite solu a salina in u strumentu chì avete da utilizà.
  3. Intravece pocu à pocu pressu in a vernice superiura una siringa, una siringa (senza agulla) o una buttiglia specie - un dropper.
  4. Intrinsenu a suluzione finu à u ritruvemu.
  5. Repetite a stessa prucedura cù a seconda (bassu) nostàlgica.

In u risultatu di sta prudenza, a salina prunezza u muvimentu seccu, si mischia cù quelle u sguassate da u nasu, nurmalizà u travagliu di cilia in a mucosa nasali.

Per trattà u nasu di i culori novi, pò ancu fà inalazioni cù salina, cù un inaltere di compressione o laser.

Analoghi Saline

In e farmacevuli pudete truvà saline cù parechji nomi: marmaris, aquamaris, un martelle, saline , un aqualore è cusì. Tutti sò diffirenti in u prezzu è forma di liberazione.

A solu suluzione solitaria hè vindutu sottu u nome "sodium chloride: solu per infusioni 0,9% "in buttigli di vetri di 200 ml è 400 ml. Hè una buttiglia segata hè megliu ùn esse apertuata sera à volta, è, se ne necessariu, per un liquidu da ellu, perforendu a tapita di gomma cù una labbra di a siringa.

In casu di necessariu, a salute fisiologica (salina) pò essa preparatu in casa. Per fà questu, piglià 9 g di sala di sali (circa 1 colti senza coeur), dissolve in 1 litru di acqua foglia è sughjura. Ma sta solu solu puderà digià in u nasu.

A suluzione per l'instillazione o lavatu di u nasu hè permessu di u stessu nàscita di u zitellu, postu chì u so usu ùn ùn hà micca una sobredosi o un limite di tempu, è, impurtante, ùn averebbe stabilimentu.