Regime di u zitellu in 2 mesi

Per assicurà chì u sviluppu di migghiuri era in accordu cù e norme, da l'età primiata hè di 2 mesi per stabilisce un regimu chjamatu per u ghjornu di u zitellu. Finu à quì, i genitori è i zitelli, per regula, acquistanu, s'apprimau l'una di l'altri, ma di l'età di dui mesi ùn deve chjaramente accetta à un certu schedariu per u beneficu di u zitellu è di a famiglia sana.

Perchè i figlioli in 2 mesi di u ghjornu?

Sì da a prima età, u zitellu hè fattu per capiscia chì un certu quantu di tempu si spende nantu à u sonnu è a vigilia, chì alteranu in armunia trà elli, u sistema nervuali di un ziteddu ùn sarà micca sottumessu. U zitellu sarà più calmu, è a mamma hà da pudè aduprà tutte e planificà i so prughjetti senza cursu.

Tuttu in a vita di un ominu hè interconnettu, è s'ellu hà cunfunditu u ghjornu cù a notte, sempre hà pocu dorme nantu à u pene di a mamma, prima o dopu avarà in a so cundizione generale, ancu di u sistema nervu.

Modu approssimatu di u ghjornu di u zitellu in 2 mesi

Ogni zitellu in 2 mesi devendenu u so regulu di vigilia, di dorme è nutrimentu. A so mamma avertente currezze, chì hà studiatu a natura è i costimenti di u zitellu megliu cà l'altru.

Finu à pocu tempu, u karapuz hà solu chì dorme è manghja, ma u tempu vula assai rapidamente, è ellu ferma più ghjuvatu è in questu tempu riceve assai infurmazioni nantu à u mondu à quellu ellu.

Ogni cronograficu ùn hè micca un oblastu, ma solu un modu exemplariu di l'alimentazione è di a vigilia di un zitellu in 2 mesi. Dopu tuttu, ogni ghjovanu, è ogni famiglia vive d'ellu cù a so urdinaria, chì hè piacevule è cunvene per elli. In a staghjunali, i camini pò esse più longu cù u tempu, è in l'inguernu, in i ghjàllici sfarenti, serà abbastanza per una sughjettu à a strada.

Per esempiu, certi figlioli pascianu bè in a sera, prima di vanu à reste. Ma altri di such pastime volenu troppu attivu o irritabili è ùn ne vulemu di dorme. In questu casu, ùn ci hè micca nunda di qualchì malu, se i prucessi di l'acqua si sò trasfirrati per un tempu più riesciutu.

Inoltre, u regnu di u zitellu pò varià significativamente secondu a staghjoni, perchè in l'internu di l'invernu serà cortu è in l'estiu, hè necessariu chì u zitellu sia più longu in l'aire frescu.

Sì a mamma ùn sapia micca cumu fà stabilimentu è agisce u regulu di u ghjornu à u zitellu in 2 mesi, pudete solu biserate à u schedariu stretchamenti stabilitu nantu à una basa di ogni ghjornu. Per l'ora per nutriscia u zitellu, cammina cun ellu, è u metti à lettu. Dunque, u zitellu stessu serà ricustruitu sottu u regnu chì a so mamma li prupone.