Cunnizzioni per u zitellu

I primi passi di u zitellu sò l'aligria aspittata per i genitori, in ogni modu, una gioia cum'è pò esse overscata da una quantità maiò di cateni è feriti in a curruzzione. Assicuratevi a sicurezza cumpleta per i principianti à caminari pò rimane per i zitelli.

Stu dispositu simplici era utile per u cuntrollu di un ziteddu chì sia sempri amparatu à caminari è ùn si ferma nantu à i so peri. I rigioni o correa per insignà à un zitellu à cammellu seranu utili à quelli parenti chì ùn puderanu mancu un pezzu fisicu di u zitellu da a manu (per esempiu, cù u spalle finisce), chì spessu succorsu à u zitellu in piazze di congestion (stazione, centri shopping), è per quelli chì vulianu facilitate un periudu di rapidu criscamentu di l'attività fisica di u zitellu. Rèttini còmicu è per quelli chì anu figlioli podgotchi o gimelli.

I pruduttori offerti mudelli di rieveri di i zitelli per caminari, secondu l'età è e preferenze persunale di i genitori.

  1. U più sicuru sò cunsiderati cum'è rieddi, chì sò furnuti cun un rigidu manicu è cura u zitellu ùn sò micca cù l'armpiti, ma cù l'aiutu di bracciale fucchi. Stu mudellu di u corpu di i zitelli, à disprezzu di altri mudelli di e regni, distribuzenu ancu a carica di u spine di u zitellu.
  2. Un mudellu cunvenu hè a rieva, chì sò attaccati à u pettu, l'armpiti è di i spalle di u zitellu. Questu mudellu hè furnutu cù un fortuvatu di tissutu forti per u pettu, chì impedisce à frenu. U mudellu hè piacevule per una larga varietà di ajustementi, chì permettenu di rieddi, in u vestitu d'estiu è invernu.
  3. U mudellu più sèmplice di u corpu di salvezza di u zitellu hè a riedda, cunsistenti di cazzini è pezzi di regulazione. A corruzione per u zitellu hè adattatu per i zitelli più antichi chì ponu stallà nantu à i so pedi, ma pò ancu falà quandu si movenu. Ùn ùn sustene micca u zitellu, ma solu cuntrole u so equilibriu.
  4. Una altra suluzione interessanti per i rieddi di i zitelli hè un mudellu cumpichendu una schiaffera è una correa adatta à questu. Tali rieva sò assai adattati per i zitelli chì ùn ti piace à passà da a manu.

Chì avete averete ricunnisciutu quandu sceglie e regni per un zitellu?

  1. Seguretat . Quand'elli sceglianu i regni, cuntrolanu chì forti sò i slings è i chjusi. Duranti i camini, ùn permettenu micca à u zitellu à ghjucà indipendentamente per correttu o un sonu cù l'aiutu di e regni di l'altri figlioli. Ùn elite micca e riechi, chì sò stati cun Velcro, u so figliolu pò liberà in modu indipendenti.
  2. Comfort . Quandu compra e reinsenu, cunfundini u gradu di cunfortione di u dispusitivu: i materiali ùn dete micca friccià a pelle di u babbu o ghjevanna mentre movime.

Parechji parenti, chì anu cunsiderà chì i regie per esse un disattivu riescita è utile, fate a compra di e regni di compra reins. In questu casu, parechje marta si dumandanu cumu fà rende per u zitellu stessu. Aghju prupunendu un maestru classu nantu à a costura u mudellu più sèmplice di rienle di i zitelli. Per questu ùn avete bisognu di esse traduttore prufessore, è pudete fà ancu senza una macchina.

Reins per i zitelli cù e so mani

Per fà fabricà a correa necessite 4 metri d'un maglie tessili è 4 Fazek (sbagliatu semi plastico). Per calculà correctamente a lunghizza di u sling, deve meditarè u zitellu è aghjunse parechji centimetri per a robba è l'odore.

  1. Guariscenu a circumetta di u pezzu di u zitellu in vestiti è abbandunate u stock di FASTEC.
  2. Guariscenu a larghezza da u mezu à u focu à u mità di a volta per i straps.
  3. Guariscenu a longu di u manicu arbitrariamente, perchè vi cunducerete còmferu u zitellu (presumibule da u mezu di u ritornu à l'altura di a manu).
  4. Taglià tagliatu u pezzi necessarii di u pede, cauterizzate e finisce cù un partitu cù manera chì ùn si sò micca disolvi, avemu addistanu un attacheti à a parte per fenda à u tettu à u pettu è aghjunghje a fette à l'estremità di e pilastri.
  5. A correa hè pronta. In modu independentu, pudete di decorar e rigali cù elementi di decoru o cose un cushion fino fino à u to pettu per u più comodu di u zitellu.