Fagioli verdi - bona è mala

I fasgioli verbi anu purtatu da l'America in u XVIe seculu, ma, sfurtunatamenti, l'Europeani ùn avè micca apprezzate dinanziamente, è hà cuminciatu à manghjà solu 200 anni dopu. Prima di quessa, hè stata utilizata in i lorici senza scopu di decoru, cum'è fermu fiori è rizzulidi.

In u iniziu, solu u granu hè stata utilizata pè manghjà, ma dopu un pocu tempu l'italiani pruvò l'impastosi stessi, chì eranu piacevuli à u gustu è ancu licurosu.

Chì ci hè utili per fasgioli veri?

U fagioli veri sò assai pruprietà pusitivi. Per esempiu, facilita a malatia cù bronchitis, mellora u sistema digestivu, trattà i malati di a pelle, rheumatismu , accelera a recuperazione di e malatie infizziosi intestinali, è prumove a furmazione di eritrozii - caghjula rocula in u sangue.

Un altru ferrie verde hè utile à e persone chì soffrenu di a diabetes. A cosa hè chì cuntene l'arginina, chì a so azzione hè simili à l'insulina, è ferma bè chì un pazientu diabèticu pò beere annantu à un litru di una mistura di zuccheri di zana, fagioli verdi, colti di Bruxelles è fagioli verdi per un ghjornu. Sta mischju cuntribuisci à a produzzione di insuline in u corpu.

Contenutu caluricu di fasgioli verdi

Fasgioli veri sò spessu cunsigliati per quessi persone chì si sò di cunsiglieriali o solu volenu per fà u pesu, postu chì hè cunsideratu un calore di bassa. Ùn cuntene solu 25 kcal per 100 grammi. Inoltre, hè riccu di vitamini, folic acid e carotene. Hè ancu riccu in minerali, cum'è u ferru, u zincu, u potassiu, u magnesiu, u calchju, u cromu è altri elementi chì anu un effettu benèficu à u nostru corpu.

I nutrizzionisti ricumandemu di cumprisa in a dieta di fagioli verdi à tutti i persone di più di 40 anni, è manghjonu almenu 2 volte à settimana.

Beneficu è dannu di fagioli verdi

In quantu i pruprietà utili di sta splutazioni maravigliosa, i truvamu, ma ci sò ancu contraindications. Fasgioli veri sò contraindicati in e persone chì anu succorsu di esporizzioni di gastritis crunqui, ulcera stomacu è ulcera duodenali, colecistite è colitis.