Penglipuran


In l' isula di Bali in Indonèsia hè u paese tradiziunale di Penglipuran. A so alcuna literalamente hè traduzzione per "ricordà i vostri anziani". Avà stu paese vi pare, apparentimenti, pareva un centu o ancu dui centu anni fa. E Penglipuran hè cunzidiratu unu di i paesi neve di u mondu.

Chì ghjè interessante per Penglipuran?

Tuttu u paese hè divisu in trè zoni:

  1. "Cabeza", o perhyangan. Questu hè a parti nordica di u paese, chì hè cunsideratu u più saggiu. Sicondu u locu, questu hè u "postu di i dii". Eccu u tempiu di u Tempiu Penarraniu, in quale tutti i cerimonii impurtanti sò tenuti.
  2. U "corpu", o pawongan. Trascendu i scalini da u tèmpiu , vene à u centru di u paese. Quì ci sò 76 dettaglie di i residenti lucali. Perchè 38 d'elli sò situati à i dui costi di a strada larga chì si separanu u paese. L'abitanti principali sò artisti è agricultori. Molti artighjani prudutti varietà di vendita: rattles and flutes, pipes e sarongs, cestieri di vimine e altre articuli.
  3. "Legs", o palemahan. In a parti miridiunali di u paese Ci hè un cimiteru - "u locu di i morti". Una di e caratteristiche di Penglipuran è chì i morti mortos ùn sò micca cremati quì, ma sò inturniati.

Architettura

Un tipu insolitu di casi chì ghjugna à tutti chì visitanu u penglipanu cusì accensu è cumu pruduttu:

Dumenicu in u paesi di Penglipuran

I local People sò amici è sempre listessu per vede cumu si vanu:

  1. Ostelli ospite. I turisti ponu visità ogni casa in stu paesu insolitu è ​​guardianu a vita di i so patroni. I porti di e case ùn sò micca chjusi. Molti patios si sò stati ammustrati cù fiori in pote e l'invitati pò cumprà cum'è si vulete.
  2. Cultura . I residi lucali crescienu ch'elli si tenenu cura di l'ambiente da a zitella. Per esempiu, nimu nudosete tira ciumara passendu l'urugrava, è fuma solu in i posti designati apposta.
  3. Limpieza. Ogni misi, tutte e donne chì campanu in Penglipanu, cullini per ghjunghje u basgiu cullucatu: orgànicu - per e fertilizzanti, è di plastica è altri renti - per prucessu furmatu.
  4. Agricultori Balinese. Hè custruitu parechji edifici. Ci hè parechje per e diverse generazioni di a stessa famiglia, una cucina separata cumuni, diversi splutazioni agriculi, Tutti l'edifici sò fatta sola di materiali naturali. Ùn ci hè micca gasu quì, è l'alimentariu hè culuratu nantu à a legnu. Ci hè un gazebo cerimonial è un tempiu di famiglia cun altare nantu à u territoriu di u duminiu.
  5. A Terra. Ogni abbitanti di u paesi di Penglipuran hè attribuita per utilizà una certa quantità di terra:
    • per a custruzzione di una casa - 8 ettari (circa 3 ettari),
    • per l'agricultura - 40 ettari (16 ettari);
    • U forti di bambù - 70 ettari (28 ettari)
    • i campi di rossu - 25 ettari (10 ha)
    Tuttu sta tarra ùn pò micca esse datu à nimu o vende senza u cuncessu di tutti i paesi. Cutturà bambù in u boscu hè ancu pruibitu, senza permessa di un sacerdote local.

Cumu a Penglipuran?

A manera più faciule à acquistà in u paese hè di a cità vicino di Bangli. In un taxi o un auto albeatu, a via dura uns 25-30 minuti.